Diskuze

Autofotka týdne: Fiat Argo by se líbil i v Evropě, snad nahradí letité punto

Nabídka Fiatu v Evropě je děravá jako italská státní pokladna a uprostřed ní vyniká žijící automobilová fosílie. Žádná jiná automobilka v Evropě si nedovolí nabízet ve velmi exponované třídě malých aut dvanáct let staré auto. Ano, Fiat Punto se stále prodává.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Ano, té rychlosti dosáhnete, ale jde o to, jakým způsobem. Podřadíte o 2-3 stupně, dupnete na plyn a budete útrpně čekat, jestli ten traktor stihnete předjet včas, než se za vzdáááleným horizontem objeví v protisměru auto. Nebo když vyjíždíte z vedlejší nebo z připojovacího pruhu a potřebujete se rychle zařadit, přejet z pruhu do pruhu atd. Nebo máte naložené auto a potřebujete udržet rychlost v kopci. Slabá auta jsou frustrující (podobně jako slabá rychlovarná konvice nebo počítač) a svým způsobem nebezpečná. Auta jsou čím dál těžší, mají kvůli snížení spotřeby delší kvalty, takže 60 koní je prostě málo i v nákupní tašce. To možná stačilo v době, kdy uno vážilo 700 kg.

0 0
možnosti
JN

To měla být reakce na pana Steinera.

"V Jižní Americe asi nebude mít každé auto přes 100 HP. K dosažení rychlosti 130 stačí pro menší vůz atmosférických 60 HP."

0 0
možnosti
PB

Tak podle autora nabízí Fiat samé přestárlé modely. I přesto figuruje ve statistice prodaných aut za rok 2016 v Evropě na 9. místě a za letošní 1. čtvrtletí už dokonce na 6. místě. V pořadí prodaných modelů je na čele Panda, následuje 500, Tipo, 500X, 500L, Punto. Samozřejmě, že dnes není běžné, aby se model auta vyráběl 12 let, i když ani v případě Punta to není úplně stejný model, má za sebou nějaké ty facelifty. Ale základ je dost dobrý i po letech a Giugiarův design je nadčasový a pořád pěkný. Nejsem si úplně jist, kdyby šlo o model nějaké jiné značky, jestli by se autor nerozplýval nad tím, jaký je to držák, ale nechci nikomu nic podsouvat. Jinak ještě k Puntu, je to bezproblémové auto, mechanicky odolné, s atmosférickými benzíny nesmrtelné a samozřejmě to není dálniční křižník. Ale do města, na okresky a občas jinam, je to zcela postačující. Z dnešní nabídky Fiatu je nejzajímavější auto Tipo, jak je v článku správně napsáno právě tím, jak je "obyčejné". V dnešní době všech možných kur*vítek je to zjev.

5 0
možnosti
TV

Taky nechápu výpadek modelů za posledních 10 let. Líbily se mi Brava, Bravo, Stillo i Punto. Ale 500L a LX s jejich motory opravdu ne. Chápu, že Lancia skončila, když prořídli řady řidičů fandů. Fiatu by bylo škoda. Jako Lancia

1 0
možnosti
DS

Možná překvapí, kolik aut Lancia v Itálii prodává. Sice už má v nabídce jen Ypsilonku, ale té se za rok prodá nějakých 60 tisíc, což na takovou stylovku pro holky není špatné. Přesto se blíží konec.

0 0
možnosti
VK

Jihoamerický trh patří stále mezi rozvojové, tak bych se nad Argem zrovna nerozplýval, bude to taková hezčí Dacie a to je důvod proč se do Evropy nejspíš nepodívá

1 0
možnosti
VK

Jezdil jsem za život kde co z malých aut: Škodu, Toyotu, Kiu, Daewo, Peugeot a také Punto. Žádný problém. Všechno je to stejné: 4 kola motor, volant a spotřeba 6 až 7 litrů benzínu na 100 km. Nedělejte z toho vědu. Za 50 let je technický rozvoj aut velice chabý: srovnějte to třeba s elektrotechnikou....v auto oboru vládne železná a ropná mafie a ta rozvoj brzdí, neb jde proti jejich ziskům.

2 1
možnosti
LK

A co byste chtěl rozvíjet, neplní stávající auta svůj účel ? Taky jedna plus jedna se už pár tisíc let s vývojem nikam neposunulo.

2 0
možnosti
Foto

Fiat Punto ridi ti nejhorsi ridici ( ridicky) na svete. To vidim kazdy den.

0 8
možnosti
KV

Nene, nejhorší řidiči mají vždy v RZ písmena Z nebo M = aneb: Na značce vozu přece vůbec nezáleží... (tj. třeba takhle by se dala napsat stejně hloupá námitka na ten váš totální nesmysl) :-/ ... "Bože na nebesích, je tohle vůbec možné v 21.století?" ;-D

4 0
možnosti
JK

V podstatě je to drobně upravený starý model. Technicky 0.

0 4
možnosti
KK

Technicky 0? Průběžně vylepšovaná platforma GM Fiat Gamma SCCS je velmi slušný technický základ. Pak už jde jen o to, jaký tam dají motor, ze stávající nabídky stál za to jen naftový 1,3.

2 0
možnosti
Foto

I62v42a65n 53M10a37r63e19k

21. 5. 2017 12:36

"Argo" ? . . . . .. . Designově na "Multipla" nemá ani náhodou . 8-o ;-D

1 0
možnosti
KV

Co bych zapíral, to (ten?) ARGO se mi líbí - ale asi hlavně proto, že designově je to něco mezi Peugeotem 206, Golfem a krátkou Fábií - tedy tvary, které vidíme denně všude kolem sebe. ;-)

Proč se dnešní Peugeot 208 chce podobat starším (dnes už netáhnoucím) italským a korejským vozům - to je mi záhadou. Ale je to jen a jen jejich věc, že! ;-D

3 0
možnosti
TK

Když to člověk srovná s Dacii, tak je Punto levnější, v interiéru měkčené plasty, větší kola zvenku hezčí, lépe jezdí, má lepší motor...

7 1
možnosti
Foto

Ta vetsi kola jsou taky o dost drazsi. Nejenom hezci.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...