Diskuze
Fiat vzdává boj s golfem, nástupce brava bude SUV
Děkujeme za pochopení.
luban12
Fiat byl hit.
Před rokem 89 to bylo jedno z mála aut,které se k nám z kapitalistické ciziny,byť omezeně,dováželo.Když se mi podařilo sehnat peníze,tak jsem si koupil v roce 1993 rok staré Tipo.Motor nebyl špatný,svezení i když tvrdší mi také vyhovovalo,ale nikdo mi nedokázal opravit výfuk,vždy praskl v nejméně vhodné chvíli.Neodstranili mi závadu ani v Itálii ve značkovém servisu.Manuál který jsem sehnal přes známé přímo z výrobního závodu mi byl na nic,protože řada detailů se od manuálu lišila.U nás jsem vyzkoušel několik značkových servisů,v jednom mi dokonce chtěli vrátit všechny peníze které jsem jim kdy zaplatil s tím,abych k nim už nejezdil.Nakonec mi jeden známý,majitel Fiat servisu povídá,víš proč dělám tuto značku? Protože mám stále zajištěnou práci.Po třech letech se mi podařilo auto prodat.
Vladymír
Kvalita Fiatu
Dost lidí se podívá na prodeje podle tipu a značky a je hned jasno.Tady v Čechách logicky vládne Škodovka,ale další prodeje jsou zajímavé.Fiat řadím mezi ty lepší. Doby ,kdy Fiat byl poruchový už jak vyjel z linky je pryč.Fiat se snažil uspokojovat obyčejné zákazníky a to se mu povedlo.Ve své cenové relaci patří k tomu lepšímu.Posměchy si prošla i Kia . Ruku na srdce ,kdysi to byly hrůzy.Ale s něčím se tady začít muselo a korejské bedny se přímo nabízely.Každá automobilka se snaží dostat v prodeji co nejvýš.Minulost ,která se táhne se značkou je jako zátěž. Fiatu se to povedlo.Vozy jsou prodávané, myslím si ,že i oku lahodící.Své příznivce si najde.
sincos
Spolehlivost
Fiaty už nejsou špatné. Na firemním Ducatu se mi objevila první větší závada po 230 tis. km, nějaké gufero na turbu, takže výměna turba. To auto mám od novoty stále jen já. Kromě toho malé závady - asi dva čepy - a to vozím plnou zátěž dost často, zároveň ho používáme, jako rodinné auto s velkým kufrem. Teď budou ještě měnit nějaké uložení něčeho v přední nápravě za asi 4 tis. Kč a přitom už přední tlumiče, jsou ještě původní, ale pneu se ještě nesjíždějí. Celkem pohoda, řekl bych. První Ducato najelo bez extra závad 193 tis. km, pak jsem dostal tohle. Známému z jedné limonádové firmy, který používá dodávku VW, odešlo turbo po 113 tis. km a to jezdí velmi slušně. Takže Němci mají jen dobrý marketing, nic víc. Můj děda, co má 91 let mi říkal, že za první republiky měly německé věci pověst šuntů pro chvilkové používání, české věci vydržely, což ale nesouvisí s Fiaty, já vím.
hrubatko
No, neviem neviem...
...ale podla toho co ja viem od dealera FIATu, tak novy crossover by mal skor nahradit v nasich koncinach CROMU...
V. H.
Škoda
Škoda. Bravo bylo vysloveně hezké auto. Ale pravdou je, že jich jezdí hodně málo.
jurneff
To mi tedy řekněte
jak to ten Opel dělá, že na druhém místě prodejnosti je Astra. Zrovna včera jsem prohlížel jednu 4-letou (!!!) Astru kolegyně, rezavá jak prase. Lemy blatníků, prahy, spodky dveří. Má stříbrné, takže je to pěkně vidět.
cenzore_zdar
Re: To mi tedy řekněte
A to ma Astru classic nebo Astru? Ja mam od opelu agilu uz je 7 let stara a co se tyka kastle a podvozku vse naprosto v poradku. Navic ma zaruku 12 let na kastli tak at jim to tam jde vomlatit o hlavu.
Chytry.Levicak
Třeba předchozí genarace punta....
se mi hodně líbila spolu se starou fábií.
jurneff
Re: Třeba předchozí genarace punta....
Tvůj nick je nesmyslný. Změn si jej.
krakra
Fiat
Fiat je ta nejpofidérnější značka ze západní Evropy. Vůbec nechápu jak si to někdo může koupit.
zbiro
Re: Fiat
Fiat je ze slunného jihu, přesněji z Itálie a pro tebe jako východoevropana je dobrý až..až
1000mb
Já bych do Fiata nešel,
ale jeden z bráchů si koupil GP a je spokojenej.Na mě to je malý a líný,ale tvarově se to auto povedlo a za cenu oškubané fabie je to daleko hezčí a lépé vybavené auto.
vaso00
Někde je chyba
Otec loni kupoval vůz. Jelikož je to poklidný řidič, nikam nespěchá a ve svém věku už nepotřebuje velké auto (jezdí s mamčou jen po krásách české země), tak chtěl nějaké levnější auto, velikostně okolo Fabie a výše. Za co nejnižší cenu. Když jsme tuto koupi probírali, tak padlo i slovo Fiat, ale otcova reakce byla tato. V podvědomí jej straší bývalé polské Fiaty a celkově spolehlivost těchto vozů. Nakonec si ale byl vyzkoušet Fiat v autosalonu a vůbec jej nenadchnul. Prodejce se pomalu ani nesnažil to auto prodat, nic nenabídnul, nikde žádné PR k vozu. Jednalo se o vůz Grande Punto. Poté navštívil autosalon Citroenu a odjel s novým vozem. Dostal na místě slevu, zimní gumy, prostě si připadal, že tam o něj, jako o zákazníka, stojí. V dnešní době jsou již auta relativně spolehlivá, pokud nechytnete nějakou výrobní chybu, tak už to je jen na vás. Jen kdyby některým značkám nevrzal až tak laciný interiér. Pokud se ve Fiatu něco zásadního nezmění , tak tato značka pomalu upadne.
Lajtnant
Re: Někde je chyba
Asi záleží na prodejci. Já mám Fiata Lineu 3,5 roku a jsem naprosto spokojený, ještě nebyla sebemenší závada, auto je tiché, spolehlivé a jezdí pod 5 litrů nafty.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej stavebního pozemku pro RD
V rejích, Brno - Chrlice
3 975 000 Kč