Diskuze

Fiat vzdává boj s golfem, nástupce brava bude SUV

Automobilka Fiat se rozhodla k radikálnímu kroku. Dlouhodobě neúspěšné modely kompaktní třídy nahradí crossoverem, který má konkurovat Nissanu Qashqai nebo Škodě Yeti. Současné krásné bravo bude nahrazeno v roce 2013.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

luban12

27. 4. 2011 21:20
Fiat byl hit.

Před rokem 89 to bylo jedno z mála aut,které se k nám z kapitalistické ciziny,byť omezeně,dováželo.Když se mi podařilo sehnat peníze,tak jsem si koupil v roce 1993  rok staré Tipo.Motor nebyl špatný,svezení i když tvrdší mi také vyhovovalo,ale nikdo mi nedokázal opravit výfuk,vždy praskl v nejméně vhodné chvíli.Neodstranili mi závadu ani v Itálii ve značkovém servisu.Manuál který jsem sehnal přes známé přímo z výrobního závodu mi byl na nic,protože řada detailů se od manuálu lišila.U nás jsem vyzkoušel několik značkových servisů,v jednom mi dokonce chtěli vrátit všechny peníze které jsem jim kdy zaplatil s tím,abych k nim už nejezdil.Nakonec mi jeden známý,majitel Fiat servisu povídá,víš proč dělám tuto značku? Protože mám stále zajištěnou práci.Po třech letech se mi podařilo auto prodat.

0 0
možnosti
V

Vladymír

26. 4. 2011 15:27
Kvalita Fiatu

Dost lidí se podívá na prodeje podle tipu a značky a je hned jasno.Tady v Čechách logicky vládne Škodovka,ale další prodeje jsou zajímavé.Fiat řadím mezi ty lepší. Doby ,kdy Fiat byl poruchový už jak vyjel z linky je pryč.Fiat se snažil uspokojovat obyčejné zákazníky a to se mu povedlo.Ve své cenové relaci patří k tomu lepšímu.Posměchy si prošla i Kia . Ruku na srdce ,kdysi to byly hrůzy.Ale s něčím se tady začít muselo a korejské bedny se přímo nabízely.Každá automobilka se snaží dostat v prodeji co nejvýš.Minulost ,která se táhne se značkou je jako zátěž. Fiatu se to povedlo.Vozy jsou prodávané, myslím si ,že i oku lahodící.Své příznivce si najde.EU

0 0
možnosti

sincos

25. 4. 2011 1:10
Spolehlivost

Fiaty už nejsou špatné. Na firemním Ducatu se mi objevila první větší závada po 230 tis. km, nějaké gufero na turbu, takže výměna turba. To auto mám od novoty stále jen já. Kromě toho malé závady - asi dva čepy -  a to vozím plnou zátěž dost často, zároveň ho používáme, jako rodinné auto s velkým kufrem;-). Teď budou ještě měnit nějaké uložení něčeho v přední nápravě za asi 4 tis. Kč a přitom už přední tlumiče, jsou ještě původní, ale pneu se ještě nesjíždějí. Celkem pohoda, řekl bych. První Ducato najelo bez extra závad 193 tis. km, pak jsem dostal tohle. Známému z jedné limonádové firmy, který používá dodávku VW, odešlo turbo po 113 tis. km a to jezdí velmi slušně. Takže Němci mají jen dobrý marketing, nic víc. Můj děda, co má 91 let mi říkal, že za první republiky měly německé věci pověst šuntů pro chvilkové používání, české věci vydržely, což ale nesouvisí s Fiaty, já vím.

0 0
možnosti
MH

hrubatko

22. 4. 2011 10:35
No, neviem neviem...

...ale podla toho co ja viem od dealera FIATu, tak novy crossover by mal skor nahradit v nasich koncinach CROMU...

0 0
možnosti
VH

V. H.

21. 4. 2011 17:38
Škoda

Škoda. Bravo bylo vysloveně hezké auto. Ale pravdou je, že jich jezdí hodně málo.

0 0
možnosti
J

jurneff

21. 4. 2011 15:59
To mi tedy řekněte

jak to ten Opel dělá, že na druhém místě prodejnosti je Astra. Zrovna včera jsem prohlížel jednu 4-letou (!!!) Astru kolegyně, rezavá jak prase. Lemy blatníků, prahy, spodky dveří. Má stříbrné, takže je to pěkně vidět.

0 0
možnosti
C

cenzore_zdar

22. 4. 2011 8:09
Re: To mi tedy řekněte

A to ma Astru classic nebo Astru? Ja mam od opelu agilu uz je 7 let stara a co se tyka kastle a podvozku vse naprosto v poradku. Navic ma zaruku 12 let na kastli tak at jim to tam jde vomlatit o hlavu.

0 0
možnosti
C

Chytry.Levicak

21. 4. 2011 15:25
Třeba předchozí genarace punta....

se mi hodně líbila spolu se starou fábií.

0 0
možnosti
J

jurneff

21. 4. 2011 16:03
Re: Třeba předchozí genarace punta....

Tvůj nick je nesmyslný. Změn si jej.

0 0
možnosti
RK

krakra

21. 4. 2011 13:28
Fiat

Fiat je ta nejpofidérnější značka ze západní Evropy. Vůbec nechápu jak si to někdo může koupit.

0 0
možnosti
Z

zbiro

21. 4. 2011 13:37
Re: Fiat

Fiat je ze slunného jihu, přesněji z Itálie a pro tebe jako východoevropana je dobrý až..až ;-D

0 0
možnosti
MS

1000mb

21. 4. 2011 11:36
Já bych do Fiata nešel,

ale jeden z bráchů si koupil GP a je spokojenej.Na mě to je malý a líný,ale tvarově se to auto povedlo a za cenu oškubané fabie je to daleko hezčí a lépé vybavené auto.

0 0
možnosti
VP

vaso00

21. 4. 2011 10:43
Někde je chyba

Otec loni kupoval vůz. Jelikož je to poklidný řidič, nikam nespěchá a ve svém věku už nepotřebuje velké auto (jezdí s mamčou jen po krásách české země), tak chtěl nějaké levnější auto, velikostně okolo Fabie a výše. Za co nejnižší cenu. Když jsme tuto koupi probírali, tak padlo i slovo Fiat, ale otcova reakce byla tato. V podvědomí jej straší bývalé polské Fiaty a celkově spolehlivost těchto vozů. Nakonec si ale byl vyzkoušet Fiat v autosalonu a vůbec jej nenadchnul. Prodejce se pomalu ani nesnažil to auto prodat, nic nenabídnul, nikde žádné PR k vozu. Jednalo se o vůz Grande Punto. Poté navštívil autosalon Citroenu a odjel s novým vozem. Dostal na místě slevu, zimní gumy, prostě si připadal, že tam o něj, jako o zákazníka, stojí. V dnešní době jsou již auta relativně spolehlivá, pokud nechytnete nějakou výrobní chybu, tak už to je jen na vás. Jen kdyby některým značkám nevrzal až tak laciný interiér. Pokud se ve Fiatu něco zásadního nezmění , tak tato značka pomalu upadne.

0 0
možnosti
JP

Lajtnant

21. 4. 2011 11:20
Re: Někde je chyba

Asi záleží na prodejci. Já mám Fiata Lineu 3,5 roku a jsem naprosto spokojený, ještě nebyla sebemenší závada, auto je tiché, spolehlivé a jezdí pod 5 litrů nafty. R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...