Diskuze
Tečka za puntem. Nestárnoucí fiat má pořád co nabídnout
Děkujeme za pochopení.
J62a77r11o70s71l47a85v 87P66o43r78t
Naprosto bezproblémové auto , jen provozní kapaliny a destičky .
J50i67ř85í 62J51u37ř43i72c20a
To auto jsem miloval.
J43a67r95e94k 86W41o59l25f
To já mám zkušenosti bohužel jen ty špatné, slaboučký motor (1.2 rv 2011) + velká váha na tak malé auto = velká spotřeba a celková lenost, špatný raid na tak malé auto, levné tvrdé plasty v interiéru a celkem vysoká poruchovost na firmě jsme jich měli asi 10 ... výhody hezký design a celkem nízká cena pořízení...
P96a65v39e92l 98B21ř35e55z98i60n53a
Když má Punto slaboučký motor, jakým pojmem byste označil motory konkurentů ze stejné kategorie aut a ze stejné doby? Punto 1,2 8V mělo 48, později 51 kW, u konkurentů v základní motorizaci většinou 1,2 to bylo nejčastěji 44 kW (např. Fabia, Fiesta, 206), Polo 51 kW, více mělo Clio, Corsa a i20. Zrovna tak mluvit o lenosti v souvislosti s motory Fire je dost mimo, jsou to ochotně se vytáčející motory, které se nejlépe cítí nad 3000 ot. klidně až do omezovače. Je to atmosféra, takže je potřeba řadit a výkon si zasloužit. Naproti tomu jdou poměrně krátké převody, takže (zase na poměry třídy) Punto rozhodně není líné. Podobně jako s výkonem, je to s hmotností, ani tam Punto nevybočuje z průměru třídy, za pravdu Vám dám jen v tom poloměru otáčení, tam jsou na tom konkurenti o pár decimetrů lépe.
M14a67r30t91i94n 73D20o33č53e73k56a93l
Nechte si ty klikací články do jiných sekcí, prosím..
J91i29ř93í 81J15o82z40a
Po přečtení recenze v znamem nemeckem casopisu (ceska mutace) jsme hodne rychle vycouvali si koupit Punto. Radeji jsme sestrili dal a sli do Suzuki Swift Hybrid... nemenil bych.
P69a79v52e46l 22B21ř73e85z50i25n80a
No tak nezbývá, než Vám popřát, aby Vám to přesvědčení vydrželo, protože ten, kdo Vám namluvil, že jakýkoliv hybrid (nic proti Suzuki) bude spolehlivější než mechanicky solidně postavené Punto, tak to byl skutečně MUTANT. A je jedno, jestli český nebo německý.
M44a21r65e38k 98J74a13n91e66č49k91a
Novější Punto to projelo hlavně chabou nabídkou motorů v rozumné cenové relaci. Ty slabounké 8V to prostě zazdili, jinak bych už jeden kousek měl doma taky, protože až na ty bídné standardní motorizace to bylo šikovné auto do města a okolí.
M50a71r46e73k 15P39o30s72p68í72š83i33l
Letos jsem měl na dovolené půjčené Punto, mělo najeto 30 tis. km. Bohužel v ničem horším jsem zatím nejezdil. Rodiče mají Bravo a to je pořádný rozdíl oproti Puntu.
T81o35m89a94s 16A12p90l
...a upřímně, ani jsem nevěděl ze se to ještě vyrábí :)
M72i47l76a25n 12W94e50l73s98e80r
Tady u nas na jihu Cech jezdi Puntem nejhorsi ridicky na svete. Kupuji si to kvuli velikosti a cene. Ale jakmile vidim Punto s velmi mladou nebo naopak postarsi zenou za volantem, vzdy zpozornim. A to neni obecny utok na ridicky, ale vlastni zkusenost. Denne najedu kolem 100km a alespon 1 punto se chova prapodivne.
T94o18m74a48s 80A14p82l
podobnou zkusenost mam na severovýchodě s Renault Clio/Thalia+Chevrolet :)
J18i66ř25í 19S36c56h38w88a20c83h
Seznam závad: .... nekultivovanost (tříválec 0.9 TwinAir)....
jestli to nebude tím, že TwinAir je dvouválec
a o tom, že je to "závada" (terminus technicus), by se taky dalo s úspěchem pochybovat.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!