Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tečka za puntem. Nestárnoucí fiat má pořád co nabídnout

V srpnu se uzavřela historie jednoho z nejslavnějších evropských automobilových jmen posledních dekád. Fiat vyrobil poslední vůz z modelové řady Punto. Přesně po pětadvaceti letech a třech generacích, ve kterých vzniklo na osm milionů těchto vozů, je konec. Punta z poslední generace jsou dnes zajímavými ojetinami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Naprosto bezproblémové auto , jen provozní kapaliny a destičky .

0 0
možnosti
JJ

To auto jsem miloval.

1 1
možnosti
JW

J43a67r95e94k 86W41o59l25f

28. 9. 2018 8:32

To já mám zkušenosti bohužel jen ty špatné, slaboučký motor (1.2 rv 2011) + velká váha na tak malé auto = velká spotřeba a celková lenost, špatný raid na tak malé auto, levné tvrdé plasty v interiéru a celkem vysoká poruchovost na firmě jsme jich měli asi 10 ... výhody hezký design a celkem nízká cena pořízení...

0 0
možnosti
PB

Když má Punto slaboučký motor, jakým pojmem byste označil motory konkurentů ze stejné kategorie aut a ze stejné doby? Punto 1,2 8V mělo 48, později 51 kW, u konkurentů v základní motorizaci většinou 1,2 to bylo nejčastěji 44 kW (např. Fabia, Fiesta, 206), Polo 51 kW, více mělo Clio, Corsa a i20. Zrovna tak mluvit o lenosti v souvislosti s motory Fire je dost mimo, jsou to ochotně se vytáčející motory, které se nejlépe cítí nad 3000 ot. klidně až do omezovače. Je to atmosféra, takže je potřeba řadit a výkon si zasloužit. Naproti tomu jdou poměrně krátké převody, takže (zase na poměry třídy) Punto rozhodně není líné. Podobně jako s výkonem, je to s hmotností, ani tam Punto nevybočuje z průměru třídy, za pravdu Vám dám jen v tom poloměru otáčení, tam jsou na tom konkurenti o pár decimetrů lépe.

0 0
možnosti
MD

Nechte si ty klikací články do jiných sekcí, prosím..

0 0
možnosti
JJ

J91i29ř93í 81J15o82z40a

28. 9. 2018 3:40

Po přečtení recenze v znamem nemeckem casopisu (ceska mutace) jsme hodne rychle vycouvali si koupit Punto. Radeji jsme sestrili dal a sli do Suzuki Swift Hybrid... nemenil bych.

0 0
možnosti
PB

No tak nezbývá, než Vám popřát, aby Vám to přesvědčení vydrželo, protože ten, kdo Vám namluvil, že jakýkoliv hybrid (nic proti Suzuki) bude spolehlivější než mechanicky solidně postavené Punto, tak to byl skutečně MUTANT;-D. A je jedno, jestli český nebo německý.

3 1
možnosti
MJ

Novější Punto to projelo hlavně chabou nabídkou motorů v rozumné cenové relaci. Ty slabounké 8V to prostě zazdili, jinak bych už jeden kousek měl doma taky, protože až na ty bídné standardní motorizace to bylo šikovné auto do města a okolí.

1 0
možnosti
MP

Letos jsem měl na dovolené půjčené Punto, mělo najeto 30 tis. km. Bohužel v ničem horším jsem zatím nejezdil. Rodiče mají Bravo a to je pořádný rozdíl oproti Puntu.

0 0
možnosti
Foto

T81o35m89a94s 16A12p90l

27. 9. 2018 22:43

...a upřímně, ani jsem nevěděl ze se to ještě vyrábí :)

1 0
možnosti
Foto

Tady u nas na jihu Cech jezdi Puntem nejhorsi ridicky na svete. Kupuji si to kvuli velikosti a cene. Ale jakmile vidim Punto s velmi mladou nebo naopak postarsi zenou za volantem, vzdy zpozornim. A to neni obecny utok na ridicky, ale vlastni zkusenost. Denne najedu kolem 100km a alespon 1 punto se chova prapodivne.

0 0
možnosti
Foto

T94o18m74a48s 80A14p82l

27. 9. 2018 22:42

podobnou zkusenost mam na severovýchodě s Renault Clio/Thalia+Chevrolet :)

0 0
možnosti
JS

Seznam závad: .... nekultivovanost (tříválec 0.9 TwinAir)....

jestli to nebude tím, že TwinAir je dvouválec ;-)

a o tom, že je to "závada" (terminus technicus), by se taky dalo s úspěchem pochybovat.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!