Diskuze
OBRAZEM: Fiat Tipo je v Ženevě exotem, není to SUV
Děkujeme za pochopení.
S58t80a91n62i75s90l98a20v 80T78e81s90a50ř
v autobranži koluje nejkratší vtip světa: SUV
chápu, že o 30cm vyšší auto se líp prodává. Ale většina SUV není ani Sport ani Utility, jsou to jen zvýšené silničáky, v terénu neohrabané a "Utility" s kufrem 400l.
Mně osobně by se líbil normálně vysoký dlouhý kombík se 3 řadami sedadel a k tomu 750 litrů kufr. A čtyřkolka. SUV jsou v podstatě o 500 kg těžší zvětšeniny, jen ten kufr se nezvětšil. Nesportovní. Neužitečné. Takže NNV.
P66e62t57r 42F49r16a94n18c
Diskuse o plynovych vzperach versus tycka je vyzivna.
M64a24r29e87k 93K86l11u12f27a
Také jsem doteď nevěřil, že tak marginální věc dokáže zabavit na dlouhou dobu takové ohromné množství odborníků.
V96o43j48t80ě88c54h 71T51r90u39h45l14á38ř
Ten Hatchback je pěkný. Fiat se nemá za co stydět.
J24i61ř22í 72N10o10v47o51t56n80ý
Já proti Vám, slečno s X pětky vůbec nic nemám, ale proč proboha lezete do takovýho auta, když s ním neumíte zaparkovat. PS: pozdravuje Vás moje tažné zařízení, na kterým jste si dneska v Ostravě vyloupla espézetku. Máte ji za oknem.
J59a92n 96J63a32k54l
Jasně, a kolik espézetek jste vyloupnul vy tím svým tažným zařízením, které používáte místo parkovacích senzorů? Z cizího krev neteče, co? Já už kvůli hromádkářům, tahajícím furt vozíky, přišel o značku dvakrát. Právě proto, že používají své tažné zařízení jako parkovací čidlo. Kouli uříznout a dát na kapotu...
D27e31n30i34s 85W73i13t69z97k24u
nevypadá to špatně, ale co ta tyčka místo plynových vzpěr? to zas bude žebrák neskutečnej
M36i98c66h74a30l 86N11a63j74m49a61n
K čemu potřebuješ plynovou vzpěru pro kryt motoru?
M64i95c43h87a22l 57N92a74j23m58a21n
Ten kombik vypada zajimave a prostorne. Pokud bude startovaci cena pod 350 tis., tak to ma sanci na uspech.
M96a77r52e41k 25J20a73n28e66č92k28a
Jak kombík tak hatchback vzhledově velmi povedený. Fiat se rozhodně za ně nemusí vůbec stydět, spíše naopak. Jsem zvědav na jaké ceně budou tyhle verze startovat.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...