Diskuze
Fiat zase zlobí! Měl to být buran, teď je z něj croma
Děkujeme za pochopení.
MUDr.Chochoušek
kompletní sbírka magorů
poslanec_termit
designove nic moc
ani se nedivim, ze v Italii vyhrala Octavie II za nejlepsi designmaty
Re: designove nic moc
jo ale v dobe kdy se konala tato soutez tak croma nebyla jeste v prodeji a ankety se smeji zucastnit pouze ta auta ktera se prodavaji!!!A starsi vozy taky uz nemuzou soutezit takze fiat tam tezko nasadi stilo,nebo pandu ktera VYHRALA (2004)v cele EVROPE se znatelnym naskokem nad ostatnimaMartan
Hrusky a jabka
Hahaha,se musim smat jak kazdy haji to svoje auticko. Nekomu se libi hrusky a nekomu jabka,tak to bylo a tak to bude.Stejne se to dnes vsechno mydli na stejne zahrade.Napr.nektere plasty do BMW Z4 se lisuji ve stejne fabrice co se tam lisuji i pro nektere modely od VW.Tim mam na mysli jednu tovarnu na severni Morave. A tak je to skoro u vsech znacek.Pal dodava serva treba pro Ford,VW atd. Takze bych rekl,ze kazdy jezdime v jistem smyslu skoro ve stejnem aute s jinym napisem na kapote :)JTR
A je tu opět stádo "ovcí" !!!
Stádo potřebuje pevného jednoduchého vůdce a jasné pravdy!!! Např. po Budvaru bolí hlava, Fiat je shit, máme zlaté ručičky, české zlato neprodávat (kvalitní české továrny Zetor, Tatra...) apod.. A o tom se nepřemýšlí, žeU96
6.46
... nechci tady dělat přednášku,že moje auto je nejlepší,ale jednou jsem (dodnes nevím proč) změnil značku a koupil jsem si Fiata Tipo.Zodpovědně můžu prohlásit,že to je nejhorší auto na celým světě!Rok jsem to s ním vydržel a snažil si ho vypiplat,ale poté co jsem do něj naxral zhruba 30tis.,jsem to úprostě vzdal a prodal jsem ho.Takže už nikdy Fiat.Djlongi
Re: 6.46
Je rok 2005. Kdes přišel na TIPO ty HOVNE. Kup si Favorita a neopruzuj, magore.Mára
kecy o ničem
Vsichni tu placate o nicem. Skodovka je celkem dobra. Fabia nic moc, ale Oktavka je bajecna. Ay na tu cenu. Je to tezce predrazeny. A ostatni auta?? Kazdy ma nejaky pro a proti. Fiati byvaji slabsi na podvozek, Alfy na elektroniku... a tak bych mohl pokracovat do nekonecna. Kazdy auto ma proste neco. Kdyz kapnete na spatny kus, tak mate proste smulu. Kecy typu :"muj kamos mel..." jsou skutecne k nicemupepin
Re: kecy o ničem
Fiat má každý pátý auto poruchový, škodovka každý sedmý. Proto mám škodovku, páč je i podle statystyk lepčí než fiat. Jen doufam že nemám zrovna tu nepovedenou sedmou v řadě.Crack
bleeeeééééé
Tolik kašpárků onanujících nad fiatem to je síla. Kecejte si co chcete makaróni. Fiat = zmetek. S tím nic neuděláte. Jo a moc se neprodává.kluk
Re: bleeeeééééé
Mno, je to asi tak že kdo nemá dost peněz de do fiata. Kdo má eště miň peněz de fábky ze škodovky. A kdo má eště míň de do áček a koupí si velikanánský auto po totálce z raichu a světe divse všichni sou maximálně spokojený. A kdo prachy má tak si každý dva-tři roky koupí pěkný velký výkoný auto bez emocí a bez návštěvy výrobce jak to dělá škodovka u dnů otevřených dveří a je taky spokojenej. Když si kupuju cokoliv drahýho tak taky nejedu k výrobci utvrdit se že je to nejlepčí výrobce. Hoj.Mirek
:((
Už zase ta škodovka pořád dokola není tohle debata o něčem jiném?vždycky to skončí jak je škodovka nejlepší ................ strašný!!!!nalpak73
No takovou koncentraci diskutujících Italů jsem zažil snad jen v Chigagu!
lukinoo
hmm
Docela pohledné a určitě lepší než škodovka...vyzkoušel jsem jednoho Itala (Alfu 156) docela dobrý..teď lítam v A4...a to je jiná třída.....zpět do Itala bych nešel, ovšem pokud bych si měl vybrat mezi italem a škodovkou..tak asi Ital..už jen pro to, že škodovka je auto vyráběné z odpadu, co zůstane po audinách a VW.škodovák
Re: Spíš než díly do škodovky z odpadu..
Je tvůj mozek , Ty bumbrliku , kterej plácá nesmysly , jen aby byl zajímavej , příští týden 18.6 je den otevřených dveří , tak se na ten odpad přijeď podívat.Možná by jsi se divil , že díly v Audině jsou některé ze škodovky a opačně , ale že by se jednalo o odpad to asi nehrozí..Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...