Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Internet se baví: malý fiátek vtipkuje na účet švédského Volkswagenu

  7:21aktualizováno  7:21
Švédské zastoupení německé automobilky má minimálně na rok o ostudu postaráno. Při focení do mapové aplikace Google se totiž před dveře jejího zastoupení nacpal malý zářivě červený Fiat 500 a jen tak odtud nezmizí.

Fiat 500 před švédským zastoupením automobilky Volkswagen | foto: maps.google.com

Městečko Södertälje leží 30 km jihozápadně od Stockholmu a sídlí v něm nejenom výrobce kamionů Scania, ale v ulici Hantverksvägen také hlavní zastoupení Volkswagenu ve Švédsku.

Pokud se na toto místo vydáte s pomocí aplikace Google's Street View, uvidíte před dveřmi zaparkovaný malý červený Fiat 500. Škodolibý žertík má na svědomí řidič, který si všiml nebo dopředu věděl o projíždějícím vozidle Opel Astra, který pro internetový vyhledávač fotil místní zástavbu.

O tom, že červený drobeček nebyl před dveřmi Volkswagenu náhodou, svědčí i další fotky. Když se totiž v mapové aplikaci vydáte několik metrů po silnici vlevo od budovy, fiátek na nich rychle odjíždí.

Fiat 500 před švédským zastoupením automobilky Volkswagen
Fiat 500 před švédským zastoupením automobilky Volkswagen

Před budovou Volkswagenu stál jen pár vteřin, v Google aplikaci ale bude bavit škodolibé odpůrce Volkswagenu několik měsíců, než tudy znovu projede speciální vozidlo se snímací technikou a zaktualizuje aplikaci ve vyhledávači Google. (Pro virtuální prohlídku klikněte zde)

Pro někoho se může jednat jen o drobný žert, zástupci automobilek ale berou podobné kousky mnohem vážněji. V Itálii si na soudržnost domácích značek potrpí.

U Ferrari – kterému by jakékoliv auto s cenovkou pod čtyři miliony a výkonem do 400 koní mohlo "být jedno" – si na to, jaké auto jim zabloudí do fabriky, dávají velký pozor. Za bránu maranellské továrny nepustí žádné auto, které nepatří do koncernu Fiat. Alfě Romeo uctivě otevře vrátný závoru, ani se neptá, kam máte namířeno. S neitalským autem vás dovnitř prostě nepustí (na záškodníky v lamborghini si samozřejmě dávají pozor, značka patří do koncernu VW). Musíte pokorně zaparkovat venku a přijít pěšky. Matteo Torre z oddělení komunikace kultovní značky z Maranella by nárok na parkovací místo uvnitř areálu měl, ale protože jezdí v Mini (britská značka patřící BMW), musí také parkovat venku.

Když byl jeden z autorů článku na návštěvě ve fabrice Ferrari, vloudilo se zrovna dovnitř kanárkově žluté porsche. Tolik naštvaných Italů pohromadě a takové pozdvižení se moc často nevidí...

Autoři: ,




Nejčtenější

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Další z rubriky

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ford Transit Connect 1,8...
Ford Transit Connect 1,8...

r.v. 2008, naj. 194 000 km, diesel
131 890 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.