Diskuze
Filtry pevných částic pro benzinové motory už jsou jisté, dorazí ještě letos
Děkujeme za pochopení.
K70a77r38e24l 21V84a44c18h49u13t
Tenhle titulek se sem náramně "hodí": Problémem ojetin je nefunkční filtr pevných částic ... ... Prosto směle: Kupředu levá, zpátky ni krok!
M18i24r53o89s44l32a91v 12S23t46e22i64n52e42r
Donald Trump už sdělil, že se ty US normy budou objektivně řešit, mají být i prakticky realizovatelné, nejenom na papíře nebo nějakým trikem. Zatím byla hnací silou ekologů Amerika, zřejmě se to obrátí. Rozhodně je lepší, mít splnitelné normy a opravdu je kontrolovat a dodržovat, než si stále vymýšlet ještě další omezení.
Tam, kde za smogu vzniká nebezpečná směs emisí se zkrátka musí trať v určtých dnech a hodinách zavřít pro všechny.
J17a69n 27S38t66e22h64l46i13k
Ale američani ty emisní normy plní . Sice mají jiné než my . Neřeší tak emise CO2 , ale prachové částice a oxidy dusíku . Tam maj prostě diesly problém. Velkoobjemové benzíny to splní .
Rozdíl je třeba i v testech na emise krbovek . Neřeší tam testy na nominál a učinost , ale testují emise prachu (dýmu) na ruzné rychlosti hoření (jak lidi ovládají vzduch) . Testují tedy spíše reálnější stav než evropani co tsetují za optimálních podmínek (nominál)
P89a29v35e13l 78J91o12n89á10š
Konečně. A teď jsou na řadě filtry na velocipedy.
E83m80i17l 70M12i55n71á10ř
„Všechna Porsche plní emisní normu, která byla platná v době jejich uvedení na trh. Pokud bude ke splnění limitů nutné nainstalovat filtr pevných částic, budou ho mít i naše benzinové modely.“
To je cesta hodná inženýrů. Kvalitní spalování, kvalitní paliva, větší účinnost. Cesta restrikcí je úřednická cesta do Brusele.
E17m51i66l 16F50a36t48k71a
zase bude co řezat, servisy už si mnou ruce, 400kč/h málo, bude to 1000kč/h
M21a63r70e18k 28M22a20l21ý
Hodinová sazba 400? To asi nebude autorizák, protože tam jsou ceny určitě vyšší a ani 1000 už není nějaká velká pálka... u některých značek.
P55e22t79r 71V35o45b66o71ř65i66l
Filtr pevných částic by se bez honby za CO2 u benzínu řešit nemusel. Protože by nebylo potřeba vyrábět přeturbené mikromotory, tím pádem by spalování probíhalo za nižších tlaků a bez vzniku sazí. Nemluvě o tom, že vyšší tlak = více NOx, což je narozdíl od neškodného CO2 trochu horší věc. Prostě ekologie typu zabij bobra, zachráníš strom.
L60u13d10v77í95k 23G10a17j70d49o44š83í59k
Tak úplně to není. Jde pouze o to, že se postupně utahují šrouby.
Řeší se v zásadě 3 škodlivé věci: CO2, NOx a rakovinotvorné saze.
Akorát se neřeší najednou, ale postupně a bohužel řešení jednoho problému zhoršuje ten druhý. Výrobci pochopitelně kličkují jak to jen jde a z toho vznikají ekologické paskvily.
A59n47t84o62n81í48n 51S33e78b79e35r62a
Já mám nejradějí benzínový čtyřválec bez turba a s řetěžem. Takový motor v pohodě najede 300 tisíc bez nějakých větších investic do motoru.
Max rozvody ve 150 tkm a pak třeba hydroštely 200 +, ale jinak nic.
M70i70l83a94n 49N83ě74m44e70c
Tak to budete nejspíš zpátečník a rasista :)
O42d66s57t18r21a51n69ě76n71ý 62U32ž39i89v85a29t86e13l
L83u22d61v76í98k 26G87a46j45d10o65š49í43k
Spíš jim tehdy nedocvaklo, že by si kdejaký terorista z volně dostupného automobilového jaderného článku udělal atomovku.
O81n95d73ř26e79j 36R54a69i96s
Co sem motáte ekology ? Pane bože někdo vám nakecá, že DPF a GPF je špatná věc a všichni to hned svádí na ekology. Tady jde přeci úplně o něco jiného. Proč automobilky neinvestují do elektromobilů, protože jsou navázáni na prodeje ropy, jsou to spojené nádoby. Technologie elektromobilu tady existuje už 40 let a funguje to enormě dobře. Asynchronní elektro motor je absolutně bezúdržbový po dobu 20-30 let, když je kvalitně zpracován. Jeho výkon a krouticí moment je lepší než u ultravýkoných nafťáků. Jedinný menší problém jsou baterie. Dnešní Li-Fe-Pol a Li-On technologie se dá poměrně dobře recyklovat. Ale to by někdo musel chtít. Ropa vládne světu a mocenským židozednářským skupinám, kteří opravdu tahají za nítky a jsou právě za tímto koloběhem EKO požadavky vs - spotřeba ropy. Vždyť je to tak zřejmé.
L81u56m17í27r 12V33i80t83h64a
Zase jeden nadšenec.Možná Vás potěší, že technologie elektromobilu je prakticky stejně stará, jako automobil vůbec, a dokonce že první auto, které překonalo rychlost 100 km/h, byl elektromobil. Bohužel pro elektromobily se ukázalo, že spalovací motor je pro automobil vhodnější pro svou jednoduchost, spolehlivost a hlavně dojezd. A to platí pořád, i v době, kdy se vývoj baterií žene kupředu mílovými kroky poháněn potřebou přenosných komunikačních prostředků, jako jsou notebooky, tablety, telefony a další.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha