Diskuze

Filtry pevných částic pro benzinové motory už jsou jisté, dorazí ještě letos

Už od letošního září budou platit pro nové benzinové motory s přímým vstřikováním stejné limity pevných částic jako pro diesely. Nevyhnutelnou součástí téměř každého nového vozu se spalovacím motorem se proto brzy stanou filtry pevných částic.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tenhle titulek se sem náramně "hodí": Problémem ojetin je nefunkční filtr pevných částic ... ;-D ... Prosto směle: Kupředu levá, zpátky ni krok! R^

0 0
možnosti
Foto

Donald Trump už sdělil, že se ty US normy budou objektivně řešit, mají být i prakticky realizovatelné, nejenom na papíře nebo nějakým trikem. Zatím byla hnací silou ekologů Amerika, zřejmě se to obrátí. Rozhodně je lepší, mít splnitelné normy a opravdu je kontrolovat a dodržovat, než si stále vymýšlet ještě další omezení.

Tam, kde za smogu vzniká nebezpečná směs emisí se zkrátka musí trať v určtých dnech a hodinách zavřít pro všechny.

0 0
možnosti

J96a52n 25S24t36e13h21l79i13k

15. 3. 2017 19:31

Ale američani ty emisní normy plní . Sice mají jiné než my . Neřeší tak emise CO2 , ale prachové částice a oxidy dusíku . Tam maj prostě diesly problém. Velkoobjemové benzíny to splní .

Rozdíl je třeba i v testech na emise krbovek . Neřeší tam testy na nominál a učinost , ale testují emise prachu (dýmu) na ruzné rychlosti hoření (jak lidi ovládají vzduch) . Testují tedy spíše reálnější stav než evropani co tsetují za optimálních podmínek (nominál)

0 0
možnosti

Konečně. A teď jsou na řadě filtry na velocipedy.

2 0
možnosti

E59m44i24l 11M56i64n66á17ř

15. 3. 2017 15:32

„Všechna Porsche plní emisní normu, která byla platná v době jejich uvedení na trh. Pokud bude ke splnění limitů nutné nainstalovat filtr pevných částic, budou ho mít i naše benzinové modely.“

R^ To je cesta hodná inženýrů. Kvalitní spalování, kvalitní paliva, větší účinnost. Cesta restrikcí je úřednická cesta do Brusele.

2 1
možnosti

E77m32i10l 74F18a80t87k54a

15. 3. 2017 12:27

zase bude co řezat, servisy už si mnou ruce, 400kč/h málo, bude to 1000kč/h

0 0
možnosti

M79a79r80e21k 35M63a90l85ý

15. 3. 2017 12:57

Hodinová sazba 400? To asi nebude autorizák, protože tam jsou ceny určitě vyšší a ani 1000 už není nějaká velká pálka... u některých značek.

1 0
možnosti

Filtr pevných částic by se bez honby za CO2 u benzínu řešit nemusel. Protože by nebylo potřeba vyrábět přeturbené mikromotory, tím pádem by spalování probíhalo za nižších tlaků a bez vzniku sazí. Nemluvě o tom, že vyšší tlak = více NOx, což je narozdíl od neškodného CO2 trochu horší věc. Prostě ekologie typu zabij bobra, zachráníš strom.

7 0
možnosti

Tak úplně to není. Jde pouze o to, že se postupně utahují šrouby.

Řeší se v zásadě 3 škodlivé věci: CO2, NOx a rakovinotvorné saze.

Akorát se neřeší najednou, ale postupně a bohužel řešení jednoho problému zhoršuje ten druhý. Výrobci pochopitelně kličkují jak to jen jde a z toho vznikají ekologické paskvily.

1 0
možnosti

Já mám nejradějí benzínový čtyřválec bez turba a s řetěžem. Takový motor v pohodě najede 300 tisíc bez nějakých větších investic do motoru.

Max rozvody ve 150 tkm a pak třeba hydroštely 200 +, ale jinak nic.

2 0
možnosti

M98i35l14a24n 60N61ě80m46e28c

15. 3. 2017 11:57

Tak to budete nejspíš zpátečník a rasista :)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

Spíš jim tehdy nedocvaklo, že by si kdejaký terorista z volně dostupného automobilového jaderného článku udělal atomovku.

0 0
možnosti

O89n51d25ř23e53j 50R13a63i44s

15. 3. 2017 11:18

Co sem motáte ekology ? Pane bože někdo vám nakecá, že DPF a GPF je špatná věc a všichni to hned svádí na ekology. Tady jde přeci úplně o něco jiného. Proč automobilky neinvestují do elektromobilů, protože jsou navázáni na prodeje ropy, jsou to spojené nádoby. Technologie elektromobilu tady existuje už 40 let a funguje to enormě dobře. Asynchronní elektro motor je absolutně bezúdržbový po dobu 20-30 let, když je kvalitně zpracován. Jeho výkon a krouticí moment je lepší než u ultravýkoných nafťáků. Jedinný menší problém jsou baterie. Dnešní Li-Fe-Pol a Li-On technologie se dá poměrně dobře recyklovat. Ale to by někdo musel chtít. Ropa vládne světu a mocenským židozednářským skupinám, kteří opravdu tahají za nítky a jsou právě za tímto koloběhem EKO požadavky vs - spotřeba ropy. Vždyť je to tak zřejmé.

1 5
možnosti

Zase jeden nadšenec.Možná Vás potěší, že technologie elektromobilu je prakticky stejně stará, jako automobil vůbec, a dokonce že první auto, které překonalo rychlost 100 km/h, byl elektromobil. Bohužel pro elektromobily se ukázalo, že spalovací motor je pro automobil vhodnější pro svou jednoduchost, spolehlivost a hlavně dojezd. A to platí pořád, i v době, kdy se vývoj baterií žene kupředu mílovými kroky poháněn potřebou přenosných komunikačních prostředků, jako jsou notebooky, tablety, telefony a další.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...