Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ford bude ve svých autech používat kokosová vlákna

Automobilka Ford patří mezi výrobce, kteří se snaží v konstrukci svých vozů využívat co nejvíce recyklovaných materiálů a materiálů z obnovitelných zdrojů. K těm by mohla v blízké budoucnosti přibýt kokosová vlákna.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Martin Soušek

21. 10. 2011 9:31
Tyhle nesmysly si nechte od cesty

Tohle jsou jen reklamní řeči, aby se zakryla tvrdá pravda - všichni se snaží, aby se výrobek samovolně rozpadl den po konci záruky.

.

Dřív byla firma hrdá na díl, který vydržel 20 let. Dnes je takový díl identifikován jako "předimenzovaný" a buď se do něj vyvrtá díra, anebo se vyrobí z plastu. Dnes už jsou z plastu i mnohé díly v převodovce!

.

Ale i plasty jsou drahé a mají určitou výdrž. Takže další na řadě budou díly z kokosových vláken a pak už snad budou z papíru.

0 0
možnosti
B

BIGG

21. 10. 2011 9:50
Re: Tyhle nesmysly si nechte od cesty

Přesně tak, stačí se podívat na odpadové hospodářství předního českého výrobce světlometů pro FORD. Tolik tun co se tady v ČR zaveze na skládku :-/ místo toho aby se aspoň 5% recyklovalo.

Panové, nejde o ekologii ale jen o business a to kolem jsou jen plané řeči na které možná některé ovce skočí.

1 0
možnosti
MG

Rubik1

21. 10. 2011 15:48
Re: Tyhle nesmysly si nechte od cesty

5% recyklace také nic neřeší. Většinou to jen umožní vyrábět ještě více, protože je k dispozici více surovin. Jediné řešení je zavést pořádné poplatky za skládkování a vybrané peníze držet na veřejně kontrolovaném účtu a použít je na rekultivaci sanaci zničených území (a ne je libovolně potajmu zneužít na cokoliv).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...