Diskuze
Ford chce ovládnout svět malým levným globálním modelem
Děkujeme za pochopení.
;-)
one Ford
jsem zvědavý, jak globální strategie dopadne. Většina automobilek jde opačnou cestou. Zejména japonské automobilky mají zcela odlišné modelové řady pro domácí trh a východní Asii, pro USA a pro EU. Podtrhávají to ještě rozsáhlími hrátkami se značkami, kdy pro jednotlivé trhy mají řadu různých značek. Když už se nějaké auto nabízí ve více regionech, bežně pod jinou značkou, protože spadá do jiného segmentu.
oblak
hmmm
nevím no...
udělejte auto jako byla fista rok 2006, nebo thalia, dejte tomu pořádnou antikorozní ochranu, rozumný motor, jednoduchý a přitom dobrý podvozek, cenu do 120 000 a lidi vám urvou ruce.
dejte do toho elektromotor, dojezd 80km, cenu do 200000 a taktéž vám lidi urvou ruce...
yeraslow
Já doporučuji Wartburg 353
s š-válec s dvoutaktním motorem. Ten pude na dračku
_Xeon_
Re: Já doporučuji Wartburg 353
To š-válec má byť Drei Zylinder?
govi
Ať udělá někdo
auto typu Felicie (s novým motorem-samozřejmě) ! A s cenou cca 60tisíc . Svět mu bude ležet u nohou!!!
Le Miserable
Re: Ať udělá někdo
No, Dacii Logan, první ročníky, bys za těch pětapadesát mohl sehnat. Jinak nové, čerstvě vyvinuté, za šedesát? No, leda, bys měl na mysli v měně typu ukrajinská hřivna.
persona-non-grata 2
Pro "třetí svět" bych doporučil reinkarnovat
Trabanta a čtyřkolového Velorexa
intago
Re: Pro "třetí svět" bych doporučil reinkarnovat
proč čtyřkolového, těch moc nepamatuju, tříkolovej, to bylo dělo!
intago
co takhle
hlavní rozměry atd? Jsem spokojen s Cliem, zas o tolik dražší nebyl a nemá erzacmotor na tři doby, ale suprový šestnáctiventil. Thalie je ještě levnější a kufr bude mít větší než tohle, tak nevím, nevím...
habr
Re: co takhle
Basa piv se tam vejde, před hospodou nezabere moc místa a domu z hospody si auto hodím na záda a donesu. Co víc dneska potřebuji
legnaw
starinka
tak ako pežó udrzuje 206+, fiat punto classic...skodofka vselijake toury tak aj ford udrzuje staru fiestu...jetamtoho...
ale uznavam ze bola uspesna.
stale lepsie ako udrziavat favoritku/feldu
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...