Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ford přišel kvůli celnímu sporu už o miliardu, tvrdí jeho šéf

Americkou automobilku Ford Motor stála cla na ocel a hliník už asi miliardu dolarů (zhruba 22 miliard Kč) na ušlém zisku. Šéf druhého největšího výrobce aut ve Spojených státech Jim Hackett to na řekl konferenci v New Yorku. Mnohé americké firmy varují v souvislosti s celními poplatky před zvyšováním cen a propouštěním, uvedla agentura AP.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak teď už jen říct, co je pro mě cennější. Výroba oceli a hliníku, která ničí životní prostředí, je extrémně náročná na energie (další likvidace životního prostředí) a nemá zrovna velkou přidanou hodnotu, nebo výroba aut, která sice také ničí životní prostředí, ale podstatně méně a má mnohem vyšší přidanou hodnotu?

0 0
možnosti

U fordů by se hlavně měli probudit a přiznat si že ta jejich současná strategie je chybná a za jejich problémy nemůže Trump

0 0
možnosti

P28a18v49e53l 57V60a84c26e84k

28. 9. 2018 15:08

Jestli zahraniční ocel byla nahrazena domácí ocelí za vyšší ceny, tak ztráta automobilek byla více než vykompenzována ziskem domácích oceláren.

0 0
možnosti

J60a17n 76D27l32o84u90h41ý

29. 9. 2018 12:11

To ale ford a lidi pracujici ve fordu nezajima!

0 0
možnosti

Tak vyplakávanie majiteľov firiem zasa netreba brať vždy úplne vážne. Majú svoje záujmy. Na opačnej strane sa zasa radujú americky dodávatelia surovín, cena ich komodít išla hore a také americké oceliarne určite neplačú...

0 0
možnosti

Donalde slezte z toho lustru .......... vidím Vás. (slova ředitele zkrachovalé automobilka po roce)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...