Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

ANALÝZA: Ford v nesnázích. Razantní změny naplánoval hlavně do Evropy

Přesně před dvaceti lety představil Ford světu Focus. Byla to revoluce, dodnes nezestárl vzhledem ani použitelností, stále je s ním náramné svezení. Letos dorazila čtvrtá generace, která chce po 16 milionech prodaných Focusech úspěch zopakovat. Ford se naparuje, že to je nejlepší auto, které kdy vyrobil. Je to však trochu křeč.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V67í41t 50O46ž18a32n24a

12. 9. 2018 8:02

Bez elektromobilu nabídce jsou do 5 let mrtví.

0 0
možnosti

Já na Ford nemůžu dopustit, je fakt, že mám 13 let benzínovou starou atmosféru Mondeo 1.8 (92kW), auto má najeto 160t a zatím jsem měnil jenom kapaliny, brzdové obložení, žárovky a pomalu mi odchází spojka. Auto vypadá jako nové z fabriky, nikde žádné tuctové plasty a vrzání za jízdy. Do žádného dieselu ani turb se mi moc chodit nechce, takže ho budu pěstovat dál, co to dá navzdory zvyšování průměrného věku vozového parku v ČR - nevidím totiž důvod kupovat nový šunty. Slyšel jsem, že Ecoboosty jsou velmi dobré motory, ale zatím s nimi nebyla zkušenost, tak se do nich nikdo nehrne. Osobně bych ale do nových Mondeí nešel, už model 2007 byla hrozná obluda s poloměrem otáčení přes 12m. Nechápu, že si někdo může libovat v takových velkých obludách (např. nový Superb je fakt obludnej hnus).

0 0
možnosti

Mě se vždycky líbila ta generace s oválem v masce. Designově geniální, přitom aerodynamické a přes váhu auta, když se rozjede, tak pak už jenom stačí udržovat rychlost a má poměrně nízkou spotřebu i díky nízkému vnitřnímu tření součástek - prostě loď na daleké cesty. Sestra to má a je s tím navýsost spokojená. Samozřejmě jedna věc je mít dvacet let staré auto, ale zase na druhou stranu, pořád to jde snadno servisovat a dobře slouží.

1 0
možnosti

Od Fordu jsem odešel. Prostě nechci diesel , nebo tříhrnek. Dříve jsem se ve Fordu cítil dobře. Dnes už nic moc. Kouzlo se vytratilo. Poslední FF jsem ještě nezkoušel. Ale mají pouze tříhrnek u benzínu. Mondeo taky nic moc. Jako fordista jsem poslední dobou zklamán.

0 0
možnosti

ale zato v Mustangu dostaneš V8 ;-)

0 0
možnosti

Mondeo je výborný vůz, a držák. Nedám na něj dopustit. A to jsem během své životní pouti vystřídal asi 5 různých značek.

1 0
možnosti

Copak je to ten “hamburgerovity American”??? Mohla by to idnes objasnit?

0 0
možnosti

Hlavně je vidět rozdíl mezi Evropou a USA. O problémech Fordu se mluví už dlouho protože hodnota akcií neustále klesá a akciový trh je v USA velké téma. Je to v podstatě obraz ekonomiky na desítky let dopředu. To že VW a Evropské automobilky mají úplně stejné problémy a jejich akcie jsou na tom ještě hůř nikoho nezajímá protože Evropa má přece sociální stát.

1 1
možnosti

no nevím ale silně pochybuji, že akciový trh je obraz ekonomiky na desítky let dopředu. Dnes je jakože vše OK všichni nakupují akcie stoupají a během několika dní je všechno jinak......

1 0
možnosti

Má zkušenost s Fordem?

Před třemi lety jsme si objednali Mustanga GT. Čekali jsme 9 měsíců na dodání. Z výroby přišlo auto poškrábané. U pantu řidičových dveří velké škrábance. Naštěstí to není zvenku vidět. Prodejce mi nabízel přelakování části auta. Díly karoserie vůbec nelícovaly. Krytka zámku dveří byla v úplně jiném odstínu než zbytek auta. Po půl roce začaly blbě svítit projekční LEDky ze zpětných zrcátek. Od výroby nefungovalo vyhřívání sedadla řidiče. U kabria se špatně vysouvalo zadní okýnko. V létě se mu muselo pomáhat ručně. Před koncem záruky "odešel" motor. Bylo to na odtah. Naštěstí to prý byly jen 3 zničené svíčky. Údajně motoru vadí krátké starty, kdy nastartujete, vyjedete z garáže a motor vypnete. Párkrát to uděláte a máte zaděláno na průšvih. Potom si musíte dát pozor na interval výměny oleje. Počítejte s tím, že Vás bude počítač upozorňovat už tak po cca 5-6 tisíci km. A co mě ještě štve a to hodně jsou vibrace od motoru. Přijímací technik tvrdil, že je to prý OK. Že prý je to osmiválec s velkým objemem a že co bych chtěl. Seděl jsem v jiném kuse a ten předl krásně bez vibrací.

Ještě jsem si vzpomněl, že občas se auto nějak nechce rozjet. Absolutně nevím proč. Nějak nefunguje automat. Na to by žádný servis u nás nepřišel proč, protože se to projevilo zatím tak 10x. To by tam to auto muselo stát x týdnů, aby na něco přišli.

Synův známý si pořídil faceliftovanou novější verzi a prý už byl v servise taky. Prý mu odešlo nějaké čidlo na výfuku.

A zkušenost se servisem v Ostravě? Auto v záruce. Přijímací technici se k Vám chovají jako k póvlu, co je obtěžuje. Nezapomněli mě upozornit na to, že se auta můžu dočkat třeba i až za půl roku, kdyby bylo něco vážnějšího s motorem. Žádný náhradní vůz, nic. Takže na vlastní náklady jsem raději auto odtahovkou převezl skoro 400km do Prahy. Tam ho dali dohromady za pár dní. Vibrace od motoru přetrvávají a převodovka při rozjezdu občas stávkuje.

5 0
možnosti

Silnější vibrace u V8 ukazují na nějaký dost zásadní problém.

1 0
možnosti

Kdyby dali do Flexu mensi motor a dali ho na nas trh, tak bych ho uz davno mel... :( Ale zivit 3.5 V6 ...

0 1
možnosti

Ford ma dobre vyrobky, ale neumi je prodavat. Takze pro zvyseni zisku bude namisto podpory prodeje ...voila...vyrabet min;-)

3 0
možnosti

Článěk na mě působí, že Ford by chtěl více peněz z každého prodaného auta, což je sice pěkný ideál, prakticky to však nemůže fungovat. Lidé si kupují to, co si můžou dovolit koupit – Fiesty, Focusy, C-MAXy. S-MAX, MONDEO a EDGE jsou nádherné vozy, ale obětovat 1 milion Kč jen za přesun z místa A do místa B s potřebou pravidelného zrychlení z 50 na 95, a z 80 na 133 km/h a prosvištění zatáček při plné hmotnosti, to si prostě většina lidí nemůže dovolit.

A taky mi chybí pár tiskových zpráv o spolehlivosti tříválců, žádných svolávacích akcích a tak podobně: „ ... tříválec od FORDu, vyrobený v roce 2011 a provozovaný ve Fiestě na severu Norska, má najeto 200 tisíc km, je řádně servisovaný a těší se stálému zdraví. S přáním dalších 200 tisíc km bez nehod bychom mu rádi zahráli pěknou písničku ...“

Naděje umírá poslední, snad se z toho FORD dostane bez ztráty zákazníků.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén

4. května 2024  13:35

V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...

Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost

4. května 2024

Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...

Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa

4. května 2024

Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...

Tesla kvůli kopírování ochranné známky žaluje indického výrobce baterií

3. května 2024

Americká automobilka Tesla zažalovala indického výrobce baterií za porušení ochranné známky. Firma...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...