Diskuze
ANALÝZA: Ford v nesnázích. Razantní změny naplánoval hlavně do Evropy
Děkujeme za pochopení.
V67í41t 50O46ž18a32n24a
Bez elektromobilu nabídce jsou do 5 let mrtví.
M68a50r84t93i96n 47D22o16h11n72a43l
Já na Ford nemůžu dopustit, je fakt, že mám 13 let benzínovou starou atmosféru Mondeo 1.8 (92kW), auto má najeto 160t a zatím jsem měnil jenom kapaliny, brzdové obložení, žárovky a pomalu mi odchází spojka. Auto vypadá jako nové z fabriky, nikde žádné tuctové plasty a vrzání za jízdy. Do žádného dieselu ani turb se mi moc chodit nechce, takže ho budu pěstovat dál, co to dá navzdory zvyšování průměrného věku vozového parku v ČR - nevidím totiž důvod kupovat nový šunty. Slyšel jsem, že Ecoboosty jsou velmi dobré motory, ale zatím s nimi nebyla zkušenost, tak se do nich nikdo nehrne. Osobně bych ale do nových Mondeí nešel, už model 2007 byla hrozná obluda s poloměrem otáčení přes 12m. Nechápu, že si někdo může libovat v takových velkých obludách (např. nový Superb je fakt obludnej hnus).
D35r41a86h15o21m16í31r 39S28t52r46o68u58h44a53l
Mě se vždycky líbila ta generace s oválem v masce. Designově geniální, přitom aerodynamické a přes váhu auta, když se rozjede, tak pak už jenom stačí udržovat rychlost a má poměrně nízkou spotřebu i díky nízkému vnitřnímu tření součástek - prostě loď na daleké cesty. Sestra to má a je s tím navýsost spokojená. Samozřejmě jedna věc je mít dvacet let staré auto, ale zase na druhou stranu, pořád to jde snadno servisovat a dobře slouží.
T42o44m78á67š 21V47a96l69d89e26r
Od Fordu jsem odešel. Prostě nechci diesel , nebo tříhrnek. Dříve jsem se ve Fordu cítil dobře. Dnes už nic moc. Kouzlo se vytratilo. Poslední FF jsem ještě nezkoušel. Ale mají pouze tříhrnek u benzínu. Mondeo taky nic moc. Jako fordista jsem poslední dobou zklamán.
Š72t30e61f29a44n 25F78r14i70č32a
Mondeo je výborný vůz, a držák. Nedám na něj dopustit. A to jsem během své životní pouti vystřídal asi 5 různých značek.
A80n35t58o53n15i77n 36K43a60d94l37c71e96k
Copak je to ten “hamburgerovity American”??? Mohla by to idnes objasnit?
T88o65m61á14š 29L65u23d96v60í95k
Hlavně je vidět rozdíl mezi Evropou a USA. O problémech Fordu se mluví už dlouho protože hodnota akcií neustále klesá a akciový trh je v USA velké téma. Je to v podstatě obraz ekonomiky na desítky let dopředu. To že VW a Evropské automobilky mají úplně stejné problémy a jejich akcie jsou na tom ještě hůř nikoho nezajímá protože Evropa má přece sociální stát.
J16i79ř22í 82S59c32h95w68a92c98h
no nevím ale silně pochybuji, že akciový trh je obraz ekonomiky na desítky let dopředu. Dnes je jakože vše OK všichni nakupují akcie stoupají a během několika dní je všechno jinak......
J66i44ř29í 93J71u15r83á13š15e56k
Má zkušenost s Fordem?
Před třemi lety jsme si objednali Mustanga GT. Čekali jsme 9 měsíců na dodání. Z výroby přišlo auto poškrábané. U pantu řidičových dveří velké škrábance. Naštěstí to není zvenku vidět. Prodejce mi nabízel přelakování části auta. Díly karoserie vůbec nelícovaly. Krytka zámku dveří byla v úplně jiném odstínu než zbytek auta. Po půl roce začaly blbě svítit projekční LEDky ze zpětných zrcátek. Od výroby nefungovalo vyhřívání sedadla řidiče. U kabria se špatně vysouvalo zadní okýnko. V létě se mu muselo pomáhat ručně. Před koncem záruky "odešel" motor. Bylo to na odtah. Naštěstí to prý byly jen 3 zničené svíčky. Údajně motoru vadí krátké starty, kdy nastartujete, vyjedete z garáže a motor vypnete. Párkrát to uděláte a máte zaděláno na průšvih. Potom si musíte dát pozor na interval výměny oleje. Počítejte s tím, že Vás bude počítač upozorňovat už tak po cca 5-6 tisíci km. A co mě ještě štve a to hodně jsou vibrace od motoru. Přijímací technik tvrdil, že je to prý OK. Že prý je to osmiválec s velkým objemem a že co bych chtěl. Seděl jsem v jiném kuse a ten předl krásně bez vibrací.
Ještě jsem si vzpomněl, že občas se auto nějak nechce rozjet. Absolutně nevím proč. Nějak nefunguje automat. Na to by žádný servis u nás nepřišel proč, protože se to projevilo zatím tak 10x. To by tam to auto muselo stát x týdnů, aby na něco přišli.
Synův známý si pořídil faceliftovanou novější verzi a prý už byl v servise taky. Prý mu odešlo nějaké čidlo na výfuku.
A zkušenost se servisem v Ostravě? Auto v záruce. Přijímací technici se k Vám chovají jako k póvlu, co je obtěžuje. Nezapomněli mě upozornit na to, že se auta můžu dočkat třeba i až za půl roku, kdyby bylo něco vážnějšího s motorem. Žádný náhradní vůz, nic. Takže na vlastní náklady jsem raději auto odtahovkou převezl skoro 400km do Prahy. Tam ho dali dohromady za pár dní. Vibrace od motoru přetrvávají a převodovka při rozjezdu občas stávkuje.
J66i11ř10í 33S72c63h81w20a58c47h
Silnější vibrace u V8 ukazují na nějaký dost zásadní problém.
T57o34m29a39s 52K72r92o94p75a20c64e36k
Kdyby dali do Flexu mensi motor a dali ho na nas trh, tak bych ho uz davno mel... :( Ale zivit 3.5 V6 ...
M43a72r39e53k 45H66r42u24b80y
Ford ma dobre vyrobky, ale neumi je prodavat. Takze pro zvyseni zisku bude namisto podpory prodeje ...voila...vyrabet min
O19d91s13t39r14a78n87ě19n95ý 50U85ž19i54v51a42t25e89l
K51a97r22e88l 36V93y90d39r66a
Článěk na mě působí, že Ford by chtěl více peněz z každého prodaného auta, což je sice pěkný ideál, prakticky to však nemůže fungovat. Lidé si kupují to, co si můžou dovolit koupit – Fiesty, Focusy, C-MAXy. S-MAX, MONDEO a EDGE jsou nádherné vozy, ale obětovat 1 milion Kč jen za přesun z místa A do místa B s potřebou pravidelného zrychlení z 50 na 95, a z 80 na 133 km/h a prosvištění zatáček při plné hmotnosti, to si prostě většina lidí nemůže dovolit.
A taky mi chybí pár tiskových zpráv o spolehlivosti tříválců, žádných svolávacích akcích a tak podobně: „ ... tříválec od FORDu, vyrobený v roce 2011 a provozovaný ve Fiestě na severu Norska, má najeto 200 tisíc km, je řádně servisovaný a těší se stálému zdraví. S přáním dalších 200 tisíc km bez nehod bychom mu rádi zahráli pěknou písničku ...“
Naděje umírá poslední, snad se z toho FORD dostane bez ztráty zákazníků.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...