Diskuze
Ford Fiesta chce být víc nóbl a stále jezdí skvěle, ale místem šetří
Děkujeme za pochopení.
P67a10v13e10l 54K70r56ů61t77a
Jestli ona fiesta není tak trochu hodně předražená.
M62i45r85e33k 14Š57t90e22f19a36n
co se týče vzhledu, tak velmi konzervativní design
J45a84n 35M75a25c32h24á78č
No,s tím místem že šetří,jak říká můj syn-je to pjostě fojd fiješta...
J34a56n 66K19o14n32v37a46l95i95n53k64a
Čtyřválec 1,25 DuraTec byl dobrý motor. Vycházel ze Zetecu o stejném objemu. Tichý a spolehlivý. V předchozích generacích Fiesty/Fusiona byl asi nejlepší 1,4 benzin DuraTec. Obávám se, že ten litrový agregát nebude tak spolehlivý - už tím, z jakého množství pohyblivých částí je složen a s jakým plnícím tlakem pracuje.
T95o86m65á97š 44C33h40r48a84s33t87n27ý
EcoBoost je prekvapive drzak. Na to ze je to hrnek a turboeco zrudnost.
Je citlivy na kvalitu paliva a zere pokud chcete ject (7-10l/100km dle objemu zadna mira), jinak s nim nejsou zadne vyrazne problemy
S58t13a35n97i76s25l50a24v 49S33r47b17a
jako 3dveřák to nemá chybu. na 5dveřáku je vidět, že to nění klasická fiesta ale pouze zmenšený focus.
M77a64r57e32k 39J29a35n40e98č74k63a
Tenhle trend je vážně na hlavu, přirozený výhled z vozu zamaskovat pidi sklem vzadu a ještě jej olemovat černými pruhy, stejně tak zmenšit na minimum velikost skel v zadních dveřích a přední skla ve dveřích už taky začínají pomalu "proužkovatět". Zato A a C sloupky začínají být čím dál větší. Tak se to vyřeší nacpáním do výbavy asistenty, jako je hlídání mrtvého úhlu, pro jízdu v pruzích a další. Cena vozu tím povyskočí, takže výrobce je spokojen. Už se přestávám divit tomu, že spousta lidí v tom pak jezdí jako slepejši a prostě ty auta kolem sebe nevidí, protože je z těch aut čím dál horší výhled. V této kategorii vozů a v tomto ohledu už vyčuhuje snad pouze Fabia a to píšu jako někdo, kdo Škodovky zavrhl pro jejich nespolehlivost a poruchovost.
S90t76a48n64i51s52l47a57v 91S56r28b63a
ty čené pruhy, to není polepení, to je přesah skla přes karoseriii a její vnitřní polstrování. Já osobně si myslím, že to není o prodejní ceně, ale o ceně za vývoj-menší díry v plechu znamenjí pro vývojáře pohodlnou cestu k vyšší bezpečnosti...jinak nevím, co ještě pamatujete, ale velikostí je tato fiesta větší než fáro 80tých let Lada 1600. Tím chci říct, že většina aut jako škodovky z té doby byly tak malé, že jste měl okna u nosu a tedy i výhled samozřejmě lepčí.
T27o95m65á17š 31C96h59r73a86s71t45n85ý
Tech par korun navic za Focus je lepsi investice nez ST verze Fiesty...
J63i23ř24í 73S89c26h50w51a77c51h
tak je to jen o prioritách. Pokud někdo preferuje dynamiku auta, tak stejně dynamický Focus jako Fiesta ST půjde přes půl milionu, což není "pár korun navíc"
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...