Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Fiesta ST má teď tříválec a je komfortnější. Na dravosti jí to neubralo

Fiesta ST patří mezi nasupenými nákupními taškami k těm nejzábavnějším. Dnes jsou právě malá auta, která vykrmili steroidy, těmi nejryzejšími pokračovateli hot-hatchů, okreskových raubířů na dovádění o sobotních ránech. Fiesta má v nejnovějším vydání 200 koní a vůbec nevadí, že pádí v tříválcovém šiku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není "tříhrnek" 1,5 litru zbytečně moc?? Já bych raději litrový "dvouhrnek" s biturbem, co točí 15.000 otáček ;-);-DRv

2 0
možnosti

proč zmiňuješ 15.000 otáček? Naprostá většina dowsizingových turbomotorů dává výkon při nižších otáčkách než třeba srovnatelná atmosféra

1 0
možnosti

Tříválec s 9-ti vyvažovacími hřídeli, proč ne. Ale já bych si to nekoupil.

1 0
možnosti

Pořád málo. Já si počkám na sportovní tříválec s odpojováním hned dvou válců.

0 0
možnosti

Fiesta ST má teď tříválec a je komfortnější. Na dravosti jí to neubralo

to je oxymóron jako prase :-)

0 0
možnosti

oxymoron je tvrdit, že pro dravost je důležitější počet válců než počet koní.....;-)

1 0
možnosti

"nezvykle velký" 1,5 l a "iracionální odpor ke tříválcům". Stačilo. Rv Auto dobrý, motor snad taky, ale tyhle tendenčí kydy si nechte. O fiestě si radši přečtu jinde.

0 0
možnosti

Tak oproti většinovým tříválcům 1.0-1.2 je objem 1.5 opravdu "nezvykle velký"

a že je odpor k tříválcům iracionální dokazují zdejší diskutéři třeba tvrzením, že se ten motor ve 100 kkm rozpadne nebo že šlapadla by byla lepší, či přirovnáním k sekačce na trávu ....atd.atd......

0 0
možnosti

kolik to může mít životnost, když se motor o průěrném objemu oturbí na 200 koní

3 0
možnosti

tj 133k/na litr.

Na běžnou Novou Fiestu s 1.0/140koní dostaneš od Fordu zdarma prodlouženou záruku na 7 let/200 000 km....

0 0
možnosti

Dravý tříhrnek.

Čeho se ještě v tom autoprůmyslu nedočkám:-/

2 1
možnosti

Tak kolik lidí si to u nás koupí? 5 nebo 6? Za ty prachy drahota, ale hlavně, že se autor článku zadarmo v rámci P.R. projel.

0 0
možnosti

Nechápu, jak TDI ochcávce může ještě po rozšíření tříválců někdo říkat chrochta. Protože jestli má něco nechutně chrochtavý zvuk, jsou to právě tříválce, když se jim jen trochu šlápne na krk. :-/

0 0
možnosti

Věřím, že z toho půjde dostat ještě větší výkon a že s moderními materiály to bude mít i slušnou životnost.

Čemu ale nevěřím je, že to bude mít lepší kultivovanost než 4válec a že to bude lehčí než atmosférická 1.6...o spotřebě nemluvě, tedy reálné.

p.s. 3válec 2takt by dávalo větší smysl.

0 0
možnosti

lepší kultivovanost to samozřejmě nemá

stejně jako 4 válec nemá lepší kultivovanost jako 6 válec

aneb vše je tak nějak relativní ;-)

Majitelům H-D "nekultivovanost" jejich dvouválců příliš nevadí a propagátory kultivovaných japonských čtyřválců s tímto tématem pošlou do pr.... ;-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...