Diskuze

Fiesta ST má teď tříválec a je komfortnější. Na dravosti jí to neubralo

Fiesta ST patří mezi nasupenými nákupními taškami k těm nejzábavnějším. Dnes jsou právě malá auta, která vykrmili steroidy, těmi nejryzejšími pokračovateli hot-hatchů, okreskových raubířů na dovádění o sobotních ránech. Fiesta má v nejnovějším vydání 200 koní a vůbec nevadí, že pádí v tříválcovém šiku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není "tříhrnek" 1,5 litru zbytečně moc?? Já bych raději litrový "dvouhrnek" s biturbem, co točí 15.000 otáček ;-);-DRv

2 0
možnosti

proč zmiňuješ 15.000 otáček? Naprostá většina dowsizingových turbomotorů dává výkon při nižších otáčkách než třeba srovnatelná atmosféra

1 0
možnosti

Tříválec s 9-ti vyvažovacími hřídeli, proč ne. Ale já bych si to nekoupil.

1 0
možnosti

Pořád málo. Já si počkám na sportovní tříválec s odpojováním hned dvou válců.

0 0
možnosti

Fiesta ST má teď tříválec a je komfortnější. Na dravosti jí to neubralo

to je oxymóron jako prase :-)

0 0
možnosti

oxymoron je tvrdit, že pro dravost je důležitější počet válců než počet koní.....;-)

1 0
možnosti

"nezvykle velký" 1,5 l a "iracionální odpor ke tříválcům". Stačilo. Rv Auto dobrý, motor snad taky, ale tyhle tendenčí kydy si nechte. O fiestě si radši přečtu jinde.

0 0
možnosti

Tak oproti většinovým tříválcům 1.0-1.2 je objem 1.5 opravdu "nezvykle velký"

a že je odpor k tříválcům iracionální dokazují zdejší diskutéři třeba tvrzením, že se ten motor ve 100 kkm rozpadne nebo že šlapadla by byla lepší, či přirovnáním k sekačce na trávu ....atd.atd......

0 0
možnosti

kolik to může mít životnost, když se motor o průěrném objemu oturbí na 200 koní

3 0
možnosti

tj 133k/na litr.

Na běžnou Novou Fiestu s 1.0/140koní dostaneš od Fordu zdarma prodlouženou záruku na 7 let/200 000 km....

0 0
možnosti

Dravý tříhrnek.

Čeho se ještě v tom autoprůmyslu nedočkám:-/

2 1
možnosti

Tak kolik lidí si to u nás koupí? 5 nebo 6? Za ty prachy drahota, ale hlavně, že se autor článku zadarmo v rámci P.R. projel.

0 0
možnosti

Nechápu, jak TDI ochcávce může ještě po rozšíření tříválců někdo říkat chrochta. Protože jestli má něco nechutně chrochtavý zvuk, jsou to právě tříválce, když se jim jen trochu šlápne na krk. :-/

0 0
možnosti

Věřím, že z toho půjde dostat ještě větší výkon a že s moderními materiály to bude mít i slušnou životnost.

Čemu ale nevěřím je, že to bude mít lepší kultivovanost než 4válec a že to bude lehčí než atmosférická 1.6...o spotřebě nemluvě, tedy reálné.

p.s. 3válec 2takt by dávalo větší smysl.

0 0
možnosti

lepší kultivovanost to samozřejmě nemá

stejně jako 4 válec nemá lepší kultivovanost jako 6 válec

aneb vše je tak nějak relativní ;-)

Majitelům H-D "nekultivovanost" jejich dvouválců příliš nevadí a propagátory kultivovaných japonských čtyřválců s tímto tématem pošlou do pr.... ;-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...