Diskuze
Ford slaví dvacetiny Focusu jeho „nejlepší“ verzí, autem pro chytrý svět
Děkujeme za pochopení.
K80a43r77e53l 92S49t49r94ž68a42n40o89v65s58k40ý
Mám dvojku a už je mu deset let, takže se blíží výměna. Jsem s ním spokojený, takže jsem chtěl u Focusu zůstat, jenže aktuální model se mi nelíbí. Ale tenhle zase ano, alespoň podle obrázků. Mám z toho radost, že nemusím uvažovat o nevyzkoušené značce.
M48a87r10t97i42n 40F65r46i36t44z
Názor na design aut je samozřejmě velmi subjektivní, ale...
Podle mého názoru Ford pokračuje mílovými kroky k dalšímu prodejnímu propadáku. Po fatálním neúspěchu Mondea, které je ve většině zemí prodejní katastrofou se něco podobného chystá udělat s Focusem... Dříve originální a nadčasový design se v nové generaci stal nerozeznatelný do Mazdy a dalších asijských aut...
Opakuji, design aut je subjektivní, ale pro mě je nový Focus ošklivý a nezajímavý...
R23o34b47e37r34t 76M98a96t32u14l77a
Když už vyřešili to, aby to po měsíci nezrezlo tak z toho zase udělají tohle a motory vezmou ze sekaček...
J36a13k87u53b 65Š97m24í96d
Mizerná antikorozní ochrana focusu mě donutila zavčas to auto prodat. Bylo 6 let staré a kvetlo.
Teď mám 18 let starou octavii a vubec nikde neni rez
O50d18s41t36r24a57n40ě18n62ý 90U67ž36i36v69a88t37e36l
J18a80n 42M48l75a31d61ý
Velmi solidní ekonomické auto. Jistě mnohem lepší, než tuzemská produkce.
M66a12r21t34i45n 32F42r98i17t17z
Bože, jezdil jste někdy Fordem? Já bohužel Escortem, 2x Mondeo a se Škodou se to opravdu nedá ani vzdáleně srovnávat...
J36a89r40o43s19l11a91v 88L96e32b41e28d95a
Takže 4válec v benzinu není... tímto nesmyslné předpisy o CO2 zabily skvělé auto. Pláču :-(
M79i68r22o46s15l71a39v 57K67u29c28e42r98a
Tohle je Ford? Vypada spise jako Kia / Hnujdé. Jinak tohle jsem nepochopil:
"Zádrhel je v tom, že hned pod ním je ovládání audia, které si bude řidič nechtěně mačkat, když si pro práci s dotykovým rozhraním tabletu bude chtít o něco zapřít ruku, aby se trefil na virtuální tlačítka."
Proc by si mel ridic podpirat ruku? Proste natahnu ruku a stisknu. JInak se to nelisi od mackani fyzicky existujicich tlacitek.
M96i91r97e78k 49G58a78j98e29r
Rozdil je obrovsky a na rozbitych silnicich tuplem. Bez podepreni ruky snadno tuknete na neco jineho a pak se jeste musite trefit, abyste se v menu dostal zpet. Nic takoveho u fyzickych tlacitek nehrozi.
J48a15n 54V20a85c15h83u82d34a
Je to hnus tahle novinka a to mám druhého Fokuse. Klasika je klasika..takze současný mi ZŮSTANE.. :-(
P66a73v73e98l 76K32u24d62r34n58a
Ona by ani tak nevadila, kdyby. Kdyz si nastavim sedadlo tak, abych o ni neopiral kolena, tak mam za sebou prostor na dlan moji ruky (verze kombi). To je misto tak pro deti, mozna drobna zena by se tam s problemy diskomfortu vesla. Neprijemne me prekvapily ostrikovace. Moc nerozprasuji (sterace stiraji jako divadelni opona) a neda se nastavit smer, jsou napevno, takze jarni plyskanice pro mne znamenaly pruh spiny uprostred celniho skla, vzdalene pripominajici trenky cyklisty po celodenni jizde. Ani jizda v zatacce pres pricne nerovnosti neni tak jista a klidna, jako ve focusu 2 hatchback. Ale abych jen nehanel, ma dobre odhlucneni, radici paka je bliz, nez ve Focusu2, coz je pohodlnejsi, lepsi zprevodovani na dalnice (1.6 benzinova atmosfera140km/hod toci okolo 4000 otacek/min) a i ve 160 si clovek muze otevrit okno, aniz by ohluchnul. Patlat displej netreba, pres ovladani na volantu se da vsechno (jen to pridavani hlasitosti neni uplne luxus, obcas si nechtene spustim hlasove ovladani). A sedacky jsou trochu tuzsi (nebo uz jsem Focus2 prosedel do mekkosti). Celkove to neni spatne auto, hodne zalezi, s cim clovek jezdil predtim a na co si zvyknul. Uvidime, co prinese novy model.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...