Diskuze
Focus druhé generace: auto mnoha tváří ideální pro rodiny bez peněz
Děkujeme za pochopení.
M76a74r53i49e 96K17o52z55u70b10í77k38o92v11á
rezavý křáp
M14i78r58o92s76l56a44v 69M71e51d
Mám dvojkového "Fofíka" (1,6 benzín, kombi před faceliftem - koupen ojetý, před šesti lety). Jsem s ním spokojen - má dobré jízdní vlastnosti, nepřeposilované řízení, vzhledově se mi líbí (jsem konzerva a auto mám rád funkční a nepřeplácaný design), je to držák a motor je na jednašestku docela snaživý. Abych zmínil i negativa - nepříjemně mne překvapila (ne)kvalita laku a možná by mohl být lépe odhlučněn. Jezdím s tím autem rád a až vydechne naposled (zatím to nevypadá být aktuální) tak nevím co si koupím, jelikož po svezení se novým Focusem jsem došel k názoru, že to je nudná a sterilní herka (nehledě k tomu, že se mi nelíbí).
M51a16r35e55k 85H82r28u85b30y
Ten článek je neuvěřitelně spatlanej, autor by si měl ujasnit, kterou verzi vlastně chtěl uveřejnit;-)
Jinak Focus 2. generace s benzínovou 1.6 je ve své kategorii na špici spolehlivosti, v porovnání s konkurencí těžko najít něco srovnatelného.
Lze jich najít dost koupených v Čechách díky tehdejší dlouhodobé akci, která v podstatě začala snižování cen vozu v Čechách na rozumnou úroveň. Lepší volba jsou faceliftované modely kvůli lepšímu odhlučnění kabiny.
P11a30v68e96l 65L41á54n60í92k
Jako auto je to jistě fajn a když jsem před 3 lety scháněl nějaký hatchback byl to můj favorit, ale pak člověk zjistí, že většina těch aut jsou vraky s šíleným nájezdem a nebo s naprosto nulovou výbavou a ještě za to lidi chcou šílený peníze, tak jsem radši šáhl po Citroënu C4, kterej jsem měl za měnší peníze, s menším nájezdem a ještě v nejvyšší výbavě a parádní auto bez jediný chybičky s 1.6 benzínem.
M20a78r44e54k 39H48r87u47b28y
Ty vraky jsou typicky dotažené z Německa a brutálně stočené, typicky diesely. S těmihle parametry je ale past cokoli;-)
A10n94t21o52n16í13n 12S97e89b81e95r69a
Ford už je dlouho nemožný šrot. Platí o i o tehle generaci v článku.
P87e80t91r 18B91á79č45a
Pro rodiny bez penez je spis Fabia a podobny skvosty.
P92a60v32l94a 50M58l92a17d95á
Dechberouci obe dve auta.
R63o28b90e19r57t 23M65a94t66u50l71a
Forda bych do rodiny bez peněz radši nekupoval. Ono u nás na sídlišti je jenom jediný Ford konkrétně Mondeo s 2l naftou od PSA. Ono je totiž levnější jednou za 300 tisíc km vyměnit vstřiky než každých 50 tisíc měsíc zapalovací cívky, svíčky, lambda sondy a u starších ještě každé jaro zalepovat díry v karoserii a to bohužel není vše co se na tom rozbije. Ono, když se vám rozbije i rádio tak už to auto v životě nechcete
J63a32k32u96b 51S46e47k68e52r65a
Tyhle dvojky mají v práci mí dva kolegové. Jeden v naftě 1.8., druhý v plynu 1.6. Nafta se celkem sype, jak motor tak další věci, ale má nájezd přes 300. Ta 1.6. v plynu je cajk.
Ale oba nedají dopustit na sedadla, interiér a šířku kufru..
V71i26k11t56o19r 93Š11e23d94i39v31ý
Jo, do kufru se dá normálně zajet s paletou
J33a61n 10K97o43n65v79a85l36i20n59k40a
S druhou generací 1.6 74 kW jsem najel 90 tisíc kilometrů. Bez závad. Auto se posunulo dále do rodiny a jezdí stále. Akorát rezne, jinak je zcela v pořádku.
Ten motor má síly dost do okamžiku, kdy chcete jet rychle. To pak ta pocitová pružnost končí a nastává jen řev motoru, spotřeba jako prase a výkon nikde.
Š36i94m64o59n 38M27a24r81t38y79n28e92k
....základní agregát 1.4 16V slibující dostatečný výkon....
Jasně, 59 kW a 123 Nm je pořádný výkon.
J56a66n 56K10o64n36v76a34l11i97n44k50a
Tenhle motor má manželka v podstatně menším Fusionu a je to bída. To auto prostě nejede a nepojede. Ve Focusu to musí být k pláči.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...