Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Focus druhé generace: auto mnoha tváří ideální pro rodiny bez peněz

Ford Focus druhé generace přijel s kvalitnějšími materiály v interiéru a měl výrazně komfortnější podvozek než jeho avantgardně tvarovaný předchůdce. Přesto o skvělé jízdní vlastnosti nepřišel. S benzinovou 1,6 je to sázka na jistotu, s trochou snahy ho seženete za několik desítek tisíc korun. Záporem může být větší náchylnosti ke korozi
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Mám dvojkového "Fofíka" (1,6 benzín, kombi před faceliftem - koupen ojetý, před šesti lety). Jsem s ním spokojen - má dobré jízdní vlastnosti, nepřeposilované řízení, vzhledově se mi líbí (jsem konzerva a auto mám rád funkční a nepřeplácaný design), je to držák a motor je na jednašestku docela snaživý. Abych zmínil i negativa - nepříjemně mne překvapila (ne)kvalita laku a možná by mohl být lépe odhlučněn. Jezdím s tím autem rád a až vydechne naposled (zatím to nevypadá být aktuální) tak nevím co si koupím, jelikož po svezení se novým Focusem jsem došel k názoru, že to je nudná a sterilní herka (nehledě k tomu, že se mi nelíbí).

1 0
možnosti
MH

M51a16r35e55k 85H82r28u85b30y

23. 4. 2018 20:18

Ten článek je neuvěřitelně spatlanej, autor by si měl ujasnit, kterou verzi vlastně chtěl uveřejnit;-)

Jinak Focus 2. generace s benzínovou 1.6 je ve své kategorii na špici spolehlivosti, v porovnání s konkurencí těžko najít něco srovnatelného.

Lze jich najít dost koupených v Čechách díky tehdejší dlouhodobé akci, která v podstatě začala snižování cen vozu v Čechách na rozumnou úroveň. Lepší volba jsou faceliftované modely kvůli lepšímu odhlučnění kabiny.

0 0
možnosti
PL

Jako auto je to jistě fajn a když jsem před 3 lety scháněl nějaký hatchback byl to můj favorit, ale pak člověk zjistí, že většina těch aut jsou vraky s šíleným nájezdem a nebo s naprosto nulovou výbavou a ještě za to lidi chcou šílený peníze, tak jsem radši šáhl po Citroënu C4, kterej jsem měl za měnší peníze, s menším nájezdem a ještě v nejvyšší výbavě a parádní auto bez jediný chybičky s 1.6 benzínem.

0 0
možnosti
MH

M20a78r44e54k 39H48r87u47b28y

23. 4. 2018 20:19

Ty vraky jsou typicky dotažené z Německa a brutálně stočené, typicky diesely. S těmihle parametry je ale past cokoli;-)

1 0
možnosti
AS

Ford už je dlouho nemožný šrot. Platí o i o tehle generaci v článku.

1 10
možnosti
PB

P87e80t91r 18B91á79č45a

23. 4. 2018 11:31

Pro rodiny bez penez je spis Fabia a podobny skvosty.

2 1
možnosti
PM

P92a60v32l94a 50M58l92a17d95á

23. 4. 2018 12:15

Dechberouci obe dve auta.

0 0
možnosti
RM

Forda bych do rodiny bez peněz radši nekupoval. Ono u nás na sídlišti je jenom jediný Ford konkrétně Mondeo s 2l naftou od PSA. Ono je totiž levnější jednou za 300 tisíc km vyměnit vstřiky než každých 50 tisíc měsíc zapalovací cívky, svíčky, lambda sondy a u starších ještě každé jaro zalepovat díry v karoserii;-D a to bohužel není vše co se na tom rozbije. Ono, když se vám rozbije i rádio tak už to auto v životě nechcete;-)

2 0
možnosti
JS

Tyhle dvojky mají v práci mí dva kolegové. Jeden v naftě 1.8., druhý v plynu 1.6. Nafta se celkem sype, jak motor tak další věci, ale má nájezd přes 300. Ta 1.6. v plynu je cajk.

Ale oba nedají dopustit na sedadla, interiér a šířku kufru..

0 0
možnosti

Jo, do kufru se dá normálně zajet s paletou :-P

0 0
možnosti
JK

S druhou generací 1.6 74 kW jsem najel 90 tisíc kilometrů. Bez závad. Auto se posunulo dále do rodiny a jezdí stále. Akorát rezne, jinak je zcela v pořádku.

Ten motor má síly dost do okamžiku, kdy chcete jet rychle. To pak ta pocitová pružnost končí a nastává jen řev motoru, spotřeba jako prase a výkon nikde.

1 0
možnosti
Foto

....základní agregát 1.4 16V slibující dostatečný výkon....

Jasně, 59 kW a 123 Nm je pořádný výkon. ;-D

5 1
možnosti
JK

Tenhle motor má manželka v podstatně menším Fusionu a je to bída. To auto prostě nejede a nepojede. Ve Focusu to musí být k pláči.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...