Diskuze

Focus druhé generace: auto mnoha tváří ideální pro rodiny bez peněz

Ford Focus druhé generace přijel s kvalitnějšími materiály v interiéru a měl výrazně komfortnější podvozek než jeho avantgardně tvarovaný předchůdce. Přesto o skvělé jízdní vlastnosti nepřišel. S benzinovou 1,6 je to sázka na jistotu, s trochou snahy ho seženete za několik desítek tisíc korun. Záporem může být větší náchylnosti ke korozi
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mám dvojkového "Fofíka" (1,6 benzín, kombi před faceliftem - koupen ojetý, před šesti lety). Jsem s ním spokojen - má dobré jízdní vlastnosti, nepřeposilované řízení, vzhledově se mi líbí (jsem konzerva a auto mám rád funkční a nepřeplácaný design), je to držák a motor je na jednašestku docela snaživý. Abych zmínil i negativa - nepříjemně mne překvapila (ne)kvalita laku a možná by mohl být lépe odhlučněn. Jezdím s tím autem rád a až vydechne naposled (zatím to nevypadá být aktuální) tak nevím co si koupím, jelikož po svezení se novým Focusem jsem došel k názoru, že to je nudná a sterilní herka (nehledě k tomu, že se mi nelíbí).

1 0
možnosti

M29a64r59e62k 70H47r11u52b93y

23. 4. 2018 20:18

Ten článek je neuvěřitelně spatlanej, autor by si měl ujasnit, kterou verzi vlastně chtěl uveřejnit;-)

Jinak Focus 2. generace s benzínovou 1.6 je ve své kategorii na špici spolehlivosti, v porovnání s konkurencí těžko najít něco srovnatelného.

Lze jich najít dost koupených v Čechách díky tehdejší dlouhodobé akci, která v podstatě začala snižování cen vozu v Čechách na rozumnou úroveň. Lepší volba jsou faceliftované modely kvůli lepšímu odhlučnění kabiny.

0 0
možnosti

Jako auto je to jistě fajn a když jsem před 3 lety scháněl nějaký hatchback byl to můj favorit, ale pak člověk zjistí, že většina těch aut jsou vraky s šíleným nájezdem a nebo s naprosto nulovou výbavou a ještě za to lidi chcou šílený peníze, tak jsem radši šáhl po Citroënu C4, kterej jsem měl za měnší peníze, s menším nájezdem a ještě v nejvyšší výbavě a parádní auto bez jediný chybičky s 1.6 benzínem.

0 0
možnosti

M17a69r61e25k 50H16r19u73b91y

23. 4. 2018 20:19

Ty vraky jsou typicky dotažené z Německa a brutálně stočené, typicky diesely. S těmihle parametry je ale past cokoli;-)

1 0
možnosti

Ford už je dlouho nemožný šrot. Platí o i o tehle generaci v článku.

1 10
možnosti

P97e10t77r 98B78á55č90a

23. 4. 2018 11:31

Pro rodiny bez penez je spis Fabia a podobny skvosty.

2 1
možnosti

P87a67v86l78a 97M30l49a68d77á

23. 4. 2018 12:15

Dechberouci obe dve auta.

0 0
možnosti

Forda bych do rodiny bez peněz radši nekupoval. Ono u nás na sídlišti je jenom jediný Ford konkrétně Mondeo s 2l naftou od PSA. Ono je totiž levnější jednou za 300 tisíc km vyměnit vstřiky než každých 50 tisíc měsíc zapalovací cívky, svíčky, lambda sondy a u starších ještě každé jaro zalepovat díry v karoserii;-D a to bohužel není vše co se na tom rozbije. Ono, když se vám rozbije i rádio tak už to auto v životě nechcete;-)

2 0
možnosti

Tyhle dvojky mají v práci mí dva kolegové. Jeden v naftě 1.8., druhý v plynu 1.6. Nafta se celkem sype, jak motor tak další věci, ale má nájezd přes 300. Ta 1.6. v plynu je cajk.

Ale oba nedají dopustit na sedadla, interiér a šířku kufru..

0 0
možnosti

Jo, do kufru se dá normálně zajet s paletou :-P

0 0
možnosti

S druhou generací 1.6 74 kW jsem najel 90 tisíc kilometrů. Bez závad. Auto se posunulo dále do rodiny a jezdí stále. Akorát rezne, jinak je zcela v pořádku.

Ten motor má síly dost do okamžiku, kdy chcete jet rychle. To pak ta pocitová pružnost končí a nastává jen řev motoru, spotřeba jako prase a výkon nikde.

1 0
možnosti
Foto

....základní agregát 1.4 16V slibující dostatečný výkon....

Jasně, 59 kW a 123 Nm je pořádný výkon. ;-D

5 1
možnosti

Tenhle motor má manželka v podstatně menším Fusionu a je to bída. To auto prostě nejede a nepojede. Ve Focusu to musí být k pláči.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...