Diskuze
Focus druhé generace: auto mnoha tváří ideální pro rodiny bez peněz
Děkujeme za pochopení.
M63i34r28o78s51l72a30v 11M15e84d
Mám dvojkového "Fofíka" (1,6 benzín, kombi před faceliftem - koupen ojetý, před šesti lety). Jsem s ním spokojen - má dobré jízdní vlastnosti, nepřeposilované řízení, vzhledově se mi líbí (jsem konzerva a auto mám rád funkční a nepřeplácaný design), je to držák a motor je na jednašestku docela snaživý. Abych zmínil i negativa - nepříjemně mne překvapila (ne)kvalita laku a možná by mohl být lépe odhlučněn. Jezdím s tím autem rád a až vydechne naposled (zatím to nevypadá být aktuální) tak nevím co si koupím, jelikož po svezení se novým Focusem jsem došel k názoru, že to je nudná a sterilní herka (nehledě k tomu, že se mi nelíbí).
M29a64r59e62k 70H47r11u52b93y
Ten článek je neuvěřitelně spatlanej, autor by si měl ujasnit, kterou verzi vlastně chtěl uveřejnit;-)
Jinak Focus 2. generace s benzínovou 1.6 je ve své kategorii na špici spolehlivosti, v porovnání s konkurencí těžko najít něco srovnatelného.
Lze jich najít dost koupených v Čechách díky tehdejší dlouhodobé akci, která v podstatě začala snižování cen vozu v Čechách na rozumnou úroveň. Lepší volba jsou faceliftované modely kvůli lepšímu odhlučnění kabiny.
P59a47v23e33l 59L46á50n17í11k
Jako auto je to jistě fajn a když jsem před 3 lety scháněl nějaký hatchback byl to můj favorit, ale pak člověk zjistí, že většina těch aut jsou vraky s šíleným nájezdem a nebo s naprosto nulovou výbavou a ještě za to lidi chcou šílený peníze, tak jsem radši šáhl po Citroënu C4, kterej jsem měl za měnší peníze, s menším nájezdem a ještě v nejvyšší výbavě a parádní auto bez jediný chybičky s 1.6 benzínem.
M17a69r61e25k 50H16r19u73b91y
Ty vraky jsou typicky dotažené z Německa a brutálně stočené, typicky diesely. S těmihle parametry je ale past cokoli;-)
A15n95t35o53n89í60n 44S41e56b38e92r90a
Ford už je dlouho nemožný šrot. Platí o i o tehle generaci v článku.
P97e10t77r 98B78á55č90a
Pro rodiny bez penez je spis Fabia a podobny skvosty.
R28o23b95e59r79t 64M65a88t95u25l57a
Forda bych do rodiny bez peněz radši nekupoval. Ono u nás na sídlišti je jenom jediný Ford konkrétně Mondeo s 2l naftou od PSA. Ono je totiž levnější jednou za 300 tisíc km vyměnit vstřiky než každých 50 tisíc měsíc zapalovací cívky, svíčky, lambda sondy a u starších ještě každé jaro zalepovat díry v karoserii a to bohužel není vše co se na tom rozbije. Ono, když se vám rozbije i rádio tak už to auto v životě nechcete
J39a60k61u81b 15S80e43k51e24r45a
Tyhle dvojky mají v práci mí dva kolegové. Jeden v naftě 1.8., druhý v plynu 1.6. Nafta se celkem sype, jak motor tak další věci, ale má nájezd přes 300. Ta 1.6. v plynu je cajk.
Ale oba nedají dopustit na sedadla, interiér a šířku kufru..
V46i42k25t57o49r 47Š19e55d55i68v21ý
Jo, do kufru se dá normálně zajet s paletou
J63a38n 25K95o41n28v45a22l20i81n39k42a
S druhou generací 1.6 74 kW jsem najel 90 tisíc kilometrů. Bez závad. Auto se posunulo dále do rodiny a jezdí stále. Akorát rezne, jinak je zcela v pořádku.
Ten motor má síly dost do okamžiku, kdy chcete jet rychle. To pak ta pocitová pružnost končí a nastává jen řev motoru, spotřeba jako prase a výkon nikde.
Š59i36m16o14n 72M26a86r97t54y42n80e79k
....základní agregát 1.4 16V slibující dostatečný výkon....
Jasně, 59 kW a 123 Nm je pořádný výkon.
J80a11n 40K27o56n42v50a56l46i63n96k32a
Tenhle motor má manželka v podstatně menším Fusionu a je to bída. To auto prostě nejede a nepojede. Ve Focusu to musí být k pláči.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...