Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ford Focus II kombi: první obrázky!

  15:13aktualizováno  15:13
Automobilový svět se ještě pořádně nenabažil Fordu Focus druhé generace a už tu je verze kombi. Netradiční třetí sloupek si kombík odpustil a vsadil na umírněnější tvary. První, neoficiální obrázky jsou na světě.

Několik neoficiálních obrázků přinesl automobilový server Motorbox.

FOTO 1 - šikmý pohled

FOTO 2 - boční pohled

Už od pohledu je o hodně delší než hatchback. V řeči čísel by to mělo být třináct centimetrů. Délkou 447 centimetrů hravě předežene zkušenějšího sourozence c-maxe, který má 433 centimetrů. Stávající focus kombi je dlouhý 445 centimetrů.

Bohužel, nárůst vnějších rozměrů se uvnitř neprojevil, právě naopak. Do kufru se vejde o 45 litrů méně než u předchůdce, při složených zadních sedadlech budete muset nechat doma ještě o dalších 10 litrů zavazadel méně.

nový focus combi

starý focus combi

Objem kufru - pětimístná konfigurace (l)

475

520

Objem kufru při sklopených zadních sedadlech - měřeno po střechu (l)

1526

1581

New-edge design, kterým první focusy dobývaly svět, Ford polehoučku opouští. Návrat k usedlejším tvarům je při pohledu na nového focuse zřejmý. Moderní technika ale zůstala. Zbrusu novou benzinovou " jedna-šestku" Ti-VCT s výkonem 115 koní (84 kW) (záhadná šifra v názvu označuje systém variabilního časování ventilů), zadní nápravu multilink, stejně jako sedmistupňovou automatickou převodovku CVT s plynule měnitelným převodem dostane samozřejmě i kombi. 

Nový Ford Focus
Stejně jako u hatchbacků bude za příplatek k mání hlasové ovládání audiosoustavy, klimatizace apod., nastavitelné pedály, nebo přehrávač DVD s displejem namontovaným u stropu. Chybět by nemělo ani "bezklíčkové" nastupování do auta, kdy si auto najde klíče od auta v kapse řidiče a samo odemkne.

Na trh by se měl kombík dostat společně s hatcbackem v prvním čtvrtletí roku 2005.

Autoři:




Nejčtenější

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Yamaha Venture
Vzduchem chlazení obři od Yamahy couvají a popojíždí na elektřinu

Že by první důsledek odstoupení USA od klimatické dohody? Nová dvojice obřích cesťáků Yamaha Venture a Yamaha Eluder je zatím určena pouze pro americký trh....  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Partisan One
Autofotka týdne: Nejdrsnější offroad Partisan je jako z české stavebnice

Pár dobrých věcí naše země v pupku Evropy světu přeci jen dala, jednou z nich je stavebnice Merkur. Juri Postnikov si s ní určitě musel hrát, jinak by ho...  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Další z rubriky

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Ford Ka+ 1,2 Ti-VCT  Ultimate
Ford Ka+ 1,2 Ti-VCT Ultimate

r.v. 2017, naj. 2 000 km, benzín
281 996 Kč (s DPH)

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.