náhledy
Ford Tourneo Connect asi není auto, po kterém při výběru rodinného kočáru budete pátrat.
Autor: Mobil iDNES.cz
Jenže osobní dodávky jsou v poslední době velmi populární a mají své nesporné výhody. A samozřejmě i nevýhody.
Autor: Mobil iDNES.cz
Design relativně nových modelů Tourneo není špatný. Že je to ford, je jasné na první pohled, třeba díky rozměrné a snadno identifikovatelné masce chladiče. Že je to spíš dodávka, to je také patrné na první pohled, ale ve výbavě Titanium zase rozhodně nevypadá jako rozvážkové auto pro pekaře.
Autor: Mobil iDNES.cz
Je to kus auta, sedmimístné provedení se blíží pětimetrové hranici (4,82 metru).
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Vnitřek je velký, opravdu velký. Sedm míst tady není jen na papíře, respektive žádné ze sedadel není nouzové.
Autor: Mobil iDNES.cz
I do poslední řady se pohodlně posadí i rozměrný dospělý, včetně čahounů. I prostřední třímístná řada usadí trojici pohodlně.
Autor: Mobil iDNES.cz
Pokud se veze sedm pasažérů, tak musí cestovat jen velmi na lehko. Kufr pak pojme směšných 200 až 300 litrů, podle pozice zadní řady sedadel
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Všechna zadní sedadla lze samostatně složit (v prostřední řadě je sedák a dvojsedák), a když se složí všechna, tak se z Grandu stane velká dodávka.
Autor: Mobil iDNES.cz
Samotné skládání sedadel vyžaduje cvik. Dělá se to pomocí látkových tkalounů a u minimálně nového auta to jde ztěžka.
Autor: Mobil iDNES.cz
Velkou výhodou jsou široké zadní boční dveře. Jsou posuvné, což je přednost na subtilních evropských parkovištích a ve vysunuté poloze mají aretaci.
Autor: Mobil iDNES.cz
Deska je obří a končí někde daleko vepředu. Na přední sklo ze sedadla dosáhnout prakticky nelze.
Autor: Mobil iDNES.cz
Posez je židloidní, což ale není výtka, sedí se dobře, místa na nohy je v obou zadních řadách dostatek, nad hlavou je pak místa ještě víc.
Autor: Mobil iDNES.cz
Sedadla se složí do roviny a je na nich přichycená skládací podlážka, která plochu zarovná včetně mezer.
Autor: Mobil iDNES.cz
Uprostřed nahoře, tedy ve slušném zorném úhlu, je šestipalcový dotykový displej. Druhý barevný displej je pak uprostřed kapličky budíků.
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Za příplatek je zde navigace, která může přijímat dopravní zpravodajství z rádia i z internetu. Ten ale musíte do auta doručit z mobilu nebo jiného zařízení. Připojení je pak bezproblémové.
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz
Hlavní displej má ještě jednu podstatnou nevýhodu, dotyková vrstva moc nefunguje. Představte si starý dotykový mobil a to ještě takový, kterému to moc nešlo.
Autor: Mobil iDNES.cz
Výhled z auta je výborný, ale čumák lze jen odhadovat.
Autor: Mobil iDNES.cz
Druhý barevný displej je pak uprostřed kapličky budíků. Analogový rychloměr a otáčkoměr tento displej subjektivně zastiňuje a v podstatě se řidič soustředí na něj. Ovládá se tlačítky na volantu a umí zobrazit vše podstatné z palubního počítače.
Autor: Mobil iDNES.cz
Ford Grand Tourneo Connect
Autor: Mobil iDNES.cz