Diskuze
Přesně před čtvrt stoletím představil Ford světu přelomové Mondeo
Děkujeme za pochopení.
T42o52m13á85š 11V64a57l14d78e45r
Mondeo MK.II bylo velice dobré obyčejné auto. Rozměry akorát na jakoukoliv jízdu, parkování (až na rejd) 1,8 zabrala až od 2600 ot, jezdila úsporně. ST rvalo asfalt od začátku, na palivo žrout. Každý si mohl vybrat. Už 3 - 4 roky se loučím se svým Mondeem MK.II a opět jej tlačím přes technickou. Takže až neprojde, půjde do šrotu. Ale skvělé auto na horské silnice. Náklady skoro nulové za opravy. Servis velice levný. A i když mám nový vůz, rád vždy sednu za volant Mondea, zajedu k Sázavě a pár zatáček si dám před Štenberkem. Co takhle zkusit bestii 2,5 V6 bi turbo a 4x4? Poznáte jaké vozy se v pohonu promítly? (díly samozřejmě Ford)
T34o69m62á12š 93Z93e14m38a81n
Měli jsme kombíka první generace, dovnitř se vešla plachetnice třídy Optimist (no dobře, kus čouhal z kufru ven) :-D
2.0 16V, 100 kW.
Oproti Felicii to byl neskutečný posun do vesmíru.
Nicméně to bylo přesně to auto kvůli kterému začaly vznikat SUV - s Feldou, formanem a obdobnými auty šlo ještě vjet na louku nebo polní cestu. S Mondeem už to nešlo, to byl dálniční speciál..
T44o28m28á59š 65V81a71l66d38e87r
Jj je nízké.
F64r95a44n54t68i43s94e84k 81P95o50p28l71u80h12a46r
auto krasny, pohodlny, ale neuveritelne poruchovy..
Z88d78e96n62ě64k 83M16o73r35á23v92e47k
Jezdím Mondeama 16 let, poruchovost rozhodně nemůžu potvrdit.
O13d38s96t28r26a23n48ě88n25ý 93U68ž97i19v31a42t40e25l
T56o47m56á28š 28Z81e87m41a34n
Jo, to vlnkované přední sklo si taky pamatuji.
A ani v roce 2017 to není standardem.:-/
T10o21m37á79š 43L30u12d46v77í66k
Ne děkuji raději Felicii. Česká republika rok 2001.
Z52d98e54n66ě63k 57M47o94r20á98v52e42k
Jo, tak před takovou volbou jsem stál - novou Felicii nebo ojeté Mondeo. Mondeo vyhrálo a nikdy jsem nelitoval. A to jsem s Feliciema dost najezdil na služebních cestách, tak jsem mohl srovnávat.
R51o74m57a77n 75K46o28z84e56l
Jo Mondeo po faceliftu se mi vždy velice líbilo, ta příď se fakt povedla....na rozdíl od Scorpia, které se líbilo málokomu. Jen motor 1,8 TD byl považován za obstarožní a nepovedený a mnoho konstruktérů nepochopilo, jak Ford mohl tento motor do tak povedeného auta dát, v době kdy konkurence už měla Common-raily nebo kdy už dávno byly legendární TDI od VW.
O18n86d90ř23e36j 61F44r60a47n94c
Common-rail měly v té době jen Fiat v Cromě a pár Mercedesů.
A72n52t74o87n26i11n 79C91h70a79l86o76u41p80k66a
Mondeo man... Dal tolik za barak, ze mu nezbylo na poradne auto
O68n61d31ř64e53j 65F27r92a20n43c
Mě ta fotka spíš připomíná nějakého prodejce finančních produktů. Ti obvykle lezou v obleku z 25 let starých krámů
R21o63b53e36r95t 13H43e71l13e79m89b76a86i
Ford Mondeo první generace po faceliftu som mal 13 rokov a bolo to super auto, neviem, ci take este budem niekedy mat...
T41o76m94á53š 57V14a68l41d54e19r
Nebudete. Taková už se nevyrábí a vyrábět nebudou. Akorát dlouhé, dost široké a přijatelně nízké. škála motorů od 72 do 152kW. diesely nepočítám.
M55a66r98t23i94n 93N39e54b58e63s53k14ý
První generace Mondea měla problém se světly.
Chtěli čiré sklo, ale nebyla dotažena konstrukce parabol, takže se to dost nešťastně vyřešilo plastovými vložkami, lámajícími světlo, které UV zářením žloutly.
Světlomety byly původně vcelku a na díly se dodávaly na půlky, kde se původní sestava rozřízla a jednotlivé půlky se nýtovaly k sobě přes plechové spojovací plechy.
Navíc šrouby světel byly pod předním nárazníkem, který se dost obtížně demontoval, kvůli špatně přístupným šroubům. Šlo to většinou T klíčem s kloubkem a nic moc.
Vložky do světel se daly objednat zvlášť, ale jak jsem psal, práce nic moc a časem zase zežloutly. Výměna žárovek byl problém, zejména té dálkové s dlouhým plastovým držákem.
Vše se vyřešilo Mondeem II s lomem světla v parabolách, hezčím tvarem a slušnou přístupností jak na celkovou výměnu, tak na výměnu žárovek.
Pro mne bylo Mondeo II (1997-2000) nejhezčím Mondeem a již nezatížené dětskými chorobami předchůdce.
M76i52l15a38n 11H76a91v74í88ř
tady se o něm mluví pomalu jako o veteránu a já s ním jezdím dodnes.
Ve verzi ST200 Limited edition mě to auto pořád baví, tolik toho nenajezdím, takže spotřeba 12l/100km mě netrápí. Motor+podvozek+interiér bez námitek (ikdyž interiér už trochu vrže) ale ta antikorozní úprava karoserie je děs.
Tenkrát když byl drahej benzín (40kč+) tak jsem ho kupoval za krásných 100k (9let starý auto, 110k najeto, serviska), protože nikdo nic žravýho nechtěl.
Dnes už bych rád vyměnil za něco novějšího, ale pořád marně hledám něco aspoň trochu podobnýho (výbava,výkon,prostor) za podobný peníze nebo i lehce víc (do 150k). Pořád si pohrávám s myšlenkou dát ho pořádně do kupy, zakonzervovat někde v garáži a za 20 let až lidi nebudou vědět co je 2,5 V6 ho prodat za miliardy
L87u58m22í69r 87V50i12t65h54a
To ale vůbec není špatný nápad. Já mám podobnou myšlenku, kterou mi kdysi vnukl jeden kolega. Ten, když se mu narodila vnučka, koupil tisícovku embéčko, postavil ho do garáže na rampu, garáž zazdil, nechal je dveře pro údržbu s tím, že až vnučka dosáhne plnoletosti, tak jí ho dá. Už má tři vnoučata, tři tisícovky a tř zazděný garáže :-) Já se k tomu ještě nedostal :-) Ostatně ještě nemám vnoučata :-)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Chata 3+1
Horní Lhota, okres Ostrava-město
3 700 000 Kč