Diskuze
Přesně před čtvrt stoletím představil Ford světu přelomové Mondeo
Děkujeme za pochopení.
T49o60m97á15š 67V37a22l33d91e26r
Mondeo MK.II bylo velice dobré obyčejné auto. Rozměry akorát na jakoukoliv jízdu, parkování (až na rejd) 1,8 zabrala až od 2600 ot, jezdila úsporně. ST rvalo asfalt od začátku, na palivo žrout. Každý si mohl vybrat. Už 3 - 4 roky se loučím se svým Mondeem MK.II a opět jej tlačím přes technickou. Takže až neprojde, půjde do šrotu. Ale skvělé auto na horské silnice. Náklady skoro nulové za opravy. Servis velice levný. A i když mám nový vůz, rád vždy sednu za volant Mondea, zajedu k Sázavě a pár zatáček si dám před Štenberkem. Co takhle zkusit bestii 2,5 V6 bi turbo a 4x4? Poznáte jaké vozy se v pohonu promítly? (díly samozřejmě Ford)
T89o64m12á60š 43Z51e17m14a17n
Měli jsme kombíka první generace, dovnitř se vešla plachetnice třídy Optimist (no dobře, kus čouhal z kufru ven) :-D
2.0 16V, 100 kW.
Oproti Felicii to byl neskutečný posun do vesmíru.
Nicméně to bylo přesně to auto kvůli kterému začaly vznikat SUV - s Feldou, formanem a obdobnými auty šlo ještě vjet na louku nebo polní cestu. S Mondeem už to nešlo, to byl dálniční speciál..
F49r74a46n84t53i93s94e71k 94P98o73p73l78u89h70a66r
auto krasny, pohodlny, ale neuveritelne poruchovy..
Z63d93e38n94ě31k 46M88o88r21á95v17e31k
Jezdím Mondeama 16 let, poruchovost rozhodně nemůžu potvrdit.
O96d82s79t51r53a76n25ě27n27ý 16U48ž55i45v19a17t12e17l
T73o62m16á58š 15Z58e13m85a26n
Jo, to vlnkované přední sklo si taky pamatuji.
A ani v roce 2017 to není standardem.:-/
T12o84m56á72š 57L86u73d82v96í26k
Ne děkuji raději Felicii. Česká republika rok 2001.
Z92d31e35n23ě55k 48M46o87r88á48v85e37k
Jo, tak před takovou volbou jsem stál - novou Felicii nebo ojeté Mondeo. Mondeo vyhrálo a nikdy jsem nelitoval. A to jsem s Feliciema dost najezdil na služebních cestách, tak jsem mohl srovnávat.
R81o85m13a31n 54K24o39z91e33l
Jo Mondeo po faceliftu se mi vždy velice líbilo, ta příď se fakt povedla....na rozdíl od Scorpia, které se líbilo málokomu. Jen motor 1,8 TD byl považován za obstarožní a nepovedený a mnoho konstruktérů nepochopilo, jak Ford mohl tento motor do tak povedeného auta dát, v době kdy konkurence už měla Common-raily nebo kdy už dávno byly legendární TDI od VW.
O76n65d36ř73e39j 70F53r57a61n81c
Common-rail měly v té době jen Fiat v Cromě a pár Mercedesů.
A62n22t89o19n85i48n 48C60h20a68l70o23u46p40k74a
Mondeo man... Dal tolik za barak, ze mu nezbylo na poradne auto
O13n69d68ř36e41j 58F52r15a92n25c
Mě ta fotka spíš připomíná nějakého prodejce finančních produktů. Ti obvykle lezou v obleku z 25 let starých krámů
R65o98b49e25r76t 91H39e37l66e33m24b90a76i
Ford Mondeo první generace po faceliftu som mal 13 rokov a bolo to super auto, neviem, ci take este budem niekedy mat...
T27o82m16á63š 29V32a61l63d28e95r
Nebudete. Taková už se nevyrábí a vyrábět nebudou. Akorát dlouhé, dost široké a přijatelně nízké. škála motorů od 72 do 152kW. diesely nepočítám.
M97a35r10t83i31n 29N32e19b17e96s92k29ý
První generace Mondea měla problém se světly.
Chtěli čiré sklo, ale nebyla dotažena konstrukce parabol, takže se to dost nešťastně vyřešilo plastovými vložkami, lámajícími světlo, které UV zářením žloutly.
Světlomety byly původně vcelku a na díly se dodávaly na půlky, kde se původní sestava rozřízla a jednotlivé půlky se nýtovaly k sobě přes plechové spojovací plechy.
Navíc šrouby světel byly pod předním nárazníkem, který se dost obtížně demontoval, kvůli špatně přístupným šroubům. Šlo to většinou T klíčem s kloubkem a nic moc.
Vložky do světel se daly objednat zvlášť, ale jak jsem psal, práce nic moc a časem zase zežloutly. Výměna žárovek byl problém, zejména té dálkové s dlouhým plastovým držákem.
Vše se vyřešilo Mondeem II s lomem světla v parabolách, hezčím tvarem a slušnou přístupností jak na celkovou výměnu, tak na výměnu žárovek.
Pro mne bylo Mondeo II (1997-2000) nejhezčím Mondeem a již nezatížené dětskými chorobami předchůdce.
M49i97l44a42n 75H41a84v78í16ř
tady se o něm mluví pomalu jako o veteránu a já s ním jezdím dodnes.
Ve verzi ST200 Limited edition mě to auto pořád baví, tolik toho nenajezdím, takže spotřeba 12l/100km mě netrápí. Motor+podvozek+interiér bez námitek (ikdyž interiér už trochu vrže) ale ta antikorozní úprava karoserie je děs.
Tenkrát když byl drahej benzín (40kč+) tak jsem ho kupoval za krásných 100k (9let starý auto, 110k najeto, serviska), protože nikdo nic žravýho nechtěl.
Dnes už bych rád vyměnil za něco novějšího, ale pořád marně hledám něco aspoň trochu podobnýho (výbava,výkon,prostor) za podobný peníze nebo i lehce víc (do 150k). Pořád si pohrávám s myšlenkou dát ho pořádně do kupy, zakonzervovat někde v garáži a za 20 let až lidi nebudou vědět co je 2,5 V6 ho prodat za miliardy
L59u22m92í51r 52V35i94t33h81a
To ale vůbec není špatný nápad. Já mám podobnou myšlenku, kterou mi kdysi vnukl jeden kolega. Ten, když se mu narodila vnučka, koupil tisícovku embéčko, postavil ho do garáže na rampu, garáž zazdil, nechal je dveře pro údržbu s tím, že až vnučka dosáhne plnoletosti, tak jí ho dá. Už má tři vnoučata, tři tisícovky a tř zazděný garáže :-) Já se k tomu ještě nedostal :-) Ostatně ještě nemám vnoučata :-)
Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu
Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie v bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...