Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Projeli jsme nejdůležitější ford posledních dekád, mustang do zásuvky

Byli jsme u světové premiéry elektromobilu Mach-E. Ford jej situoval do rodiny mustangů, ale o náhradu klasických „amerik“ nejde. Tedy zatím. Jiří Duchoň, český zástupce v mezinárodní porotě Car of the Year v kontroverzní novince už jel. Zde jsou první dojmy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Paskvil, včetně toho šíleného interiéru. Vůbec bych se nedivil, pokud by Ford Evropu do dvou let opustil i se svým elektro SUV Mustangem a jeho diesely.

0 0
možnosti
EM

E63m37i66l 16M45i35n10á85ř

25. 11. 2019 18:20

Ten tablet uprostřed vypadá jako odnímatelný, že do auta ani nepatří a někdo si ho tam pověsil.:-) Tam má asi designer problém, že je to dotykáč. A tak ho musí posunout do zóny, kde se dosáhne bez předklánění. ALE to je pro řidiče úplně špatně - přehodit oči z dálky silnice na blízko na tablet a tam něco ťukat. A že toho automobilky nabízejí čím dál více k ťukání! Já bych display nechal co nejblíže sklu a ovládání nechal na volantu a joystick, či touchpad vedle sedačky.

0 0
možnosti
KH

tohle prostě mustang není. zůstávám věrný svému rv 2007

1 0
možnosti

Už vidim, jak Američani vozej v kufru auta misto zavazadel, palivovej generátor na výrobu elektřiny . Ať žije ekologie . Neumim si tak trochu predstavit, jak nekde v Montaně v lesich na nejake dlouhe ceste si ridic zastavi u krajnice a tam bude stat dobijeci stanice a "jako bonus tam bude jelen co si o ni bude shazovat paroží" . Ja si myslim, ze by na to mela byt pripravena velka síť, ktera bude zajistovat pro celej svet dostupnost dobijeni, kdyz chteji, aby se zrusili auta na naftu a benzin. Zatim se jen vyrabi novej typ elektroauta za druhym a pak jdu parkovat na Albertove v Praze a tam se fackujou 2 tricatníci, kdo tam byl u te dobijeci stanice driv a oba zrovna hrozne moc spechaly. Ja radeji zustanu u sveho VW Arteon v biTurbu se spotrebou 12litru a o elektro autech zacnu uvazovat, az bude kazdejch 100 metru dobijeci stanice

3 1
možnosti
JS

Tak už dnes jsou rozsáhlé oblasti, kde dobíjecí stanice je každých 20 m.

1 0
možnosti
TV

Auto mi přijde i celkem povedené, ale přiznám se, že jako konzervativec u něj snáším poměrně těžko ten název Mustang.

9 1
možnosti
JM

J49a23n 29M60a80l13ý

25. 11. 2019 10:54

Tak zvuk motoru se dá pustit do repro....;-D

3 1
možnosti
JM

J93a62n 63M27a98l73ý

25. 11. 2019 10:46

Nefouká a nesvítí slunce. A hle (10:44) Němci jsou najednou druzí největší CO2 znečisťovatelé v EU...co budou dělat až nebudou mít ty uhelky, paroplynky a jádro ? https://www.electricitymap.org/?page=country&solar=false&remote=true&wind=false&countryCode=DE

0 0
možnosti
JP

Není pro Ford nejdůležitější F150?

6 0
možnosti
ZH

A proto F150 na elektriku se už testuje.

0 0
možnosti
MP

Vedle cybertrucku to vypadá jako 10 let staré auto.

V podstatě nikdo kromě tesly neumí udělat revoluci, kterou by si elektroauta zasloužila. V podstatě dělají jenom retuše tak jak to dělají už 30 let. A přitom slepě kopírují věci, které tesla dává do provozu.

1 5
možnosti
JP

mě Tesla Cybertruck připomíná nepovedenou ruskou samodělku, nemluvím o technice, ale o vzhledu

3 0
možnosti
KM

K32a36r59e91l 49M17a69z62a43č

25. 11. 2019 7:45

Jediná normální automobilka na světě je Mazda. Je zvláštní, že zrovna Japonci, kteří jsou technologicky na výši elektromobilům moc nevěří. Dobře vědí proč.

12 0
možnosti
MP

Jasně no, proto uvádějí na trh mazdu MX-30.

Když se kouknete na její parametry a cenu zjistíte, že je vcelku jasné proč elektromobilům ,,nevěří". Protože ten jejich pokus je těžce za zenitem.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...