Diskuze
Projeli jsme nejdůležitější ford posledních dekád, mustang do zásuvky
Děkujeme za pochopení.
K28a71r32e19l 40N18o93v80o25t33n74ý
Paskvil, včetně toho šíleného interiéru. Vůbec bych se nedivil, pokud by Ford Evropu do dvou let opustil i se svým elektro SUV Mustangem a jeho diesely.
E63m37i66l 16M45i35n10á85ř
Ten tablet uprostřed vypadá jako odnímatelný, že do auta ani nepatří a někdo si ho tam pověsil. Tam má asi designer problém, že je to dotykáč. A tak ho musí posunout do zóny, kde se dosáhne bez předklánění. ALE to je pro řidiče úplně špatně - přehodit oči z dálky silnice na blízko na tablet a tam něco ťukat. A že toho automobilky nabízejí čím dál více k ťukání! Já bych display nechal co nejblíže sklu a ovládání nechal na volantu a joystick, či touchpad vedle sedačky.
K34r85y58š74t61o91f 88H63o70g43e30r
tohle prostě mustang není. zůstávám věrný svému rv 2007
F77i70l10i96p 35Ž10m53o43l56í94k
Už vidim, jak Američani vozej v kufru auta misto zavazadel, palivovej generátor na výrobu elektřiny . Ať žije ekologie . Neumim si tak trochu predstavit, jak nekde v Montaně v lesich na nejake dlouhe ceste si ridic zastavi u krajnice a tam bude stat dobijeci stanice a "jako bonus tam bude jelen co si o ni bude shazovat paroží" . Ja si myslim, ze by na to mela byt pripravena velka síť, ktera bude zajistovat pro celej svet dostupnost dobijeni, kdyz chteji, aby se zrusili auta na naftu a benzin. Zatim se jen vyrabi novej typ elektroauta za druhym a pak jdu parkovat na Albertove v Praze a tam se fackujou 2 tricatníci, kdo tam byl u te dobijeci stanice driv a oba zrovna hrozne moc spechaly. Ja radeji zustanu u sveho VW Arteon v biTurbu se spotrebou 12litru a o elektro autech zacnu uvazovat, az bude kazdejch 100 metru dobijeci stanice
J63i18ř41í 22S56c57h48w28a39c20h
Tak už dnes jsou rozsáhlé oblasti, kde dobíjecí stanice je každých 20 m.
T81o12m89á75š 62V65r84á43b14e45l
Auto mi přijde i celkem povedené, ale přiznám se, že jako konzervativec u něj snáším poměrně těžko ten název Mustang.
J93a62n 63M27a98l73ý
Nefouká a nesvítí slunce. A hle (10:44) Němci jsou najednou druzí největší CO2 znečisťovatelé v EU...co budou dělat až nebudou mít ty uhelky, paroplynky a jádro ? https://www.electricitymap.org/?page=country&solar=false&remote=true&wind=false&countryCode=DE
Z93d53e74n80ě33k 44H69n24ě19t39k20o55v50s87k80ý
A proto F150 na elektriku se už testuje.
M41a53t95ě53j 65P74a91v81l38ů
Vedle cybertrucku to vypadá jako 10 let staré auto.
V podstatě nikdo kromě tesly neumí udělat revoluci, kterou by si elektroauta zasloužila. V podstatě dělají jenom retuše tak jak to dělají už 30 let. A přitom slepě kopírují věci, které tesla dává do provozu.
J10i56ř70í 36P27o28k31o94r17n80ý
mě Tesla Cybertruck připomíná nepovedenou ruskou samodělku, nemluvím o technice, ale o vzhledu
K32a36r59e91l 49M17a69z62a43č
Jediná normální automobilka na světě je Mazda. Je zvláštní, že zrovna Japonci, kteří jsou technologicky na výši elektromobilům moc nevěří. Dobře vědí proč.
M77a13t57ě36j 70P85a96v74l66ů
Jasně no, proto uvádějí na trh mazdu MX-30.
Když se kouknete na její parametry a cenu zjistíte, že je vcelku jasné proč elektromobilům ,,nevěří". Protože ten jejich pokus je těžce za zenitem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...