Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ford něco tají!

  9:16aktualizováno  9:16
Pro blížící se zářijový Mezinárodní autosalon IAA ve Frankfurtu nad Mohanem si Ford připravil skutečnou lahůdku: designérskou studii Visos. Studii, kterou ovšem prozatím, mimo "fordových nejbližších", nikdo neviděl a pravděpodobně až do zítřejšího rána ani nikdo neuvidí.

Podle prohlášení Chrise Birda, ředitele Ford of Europe, který je zodpovědný za design, má visos prezentovat : "... jakým způsobem se bude vyvíjet designerský jazyk Fordu." A to především na starém kontinentu.

Jediné, co o výsledku snažení týmu designérů víme, že visos bude čtyřmístný sportovní automobil luxusní kategorie. Jako každá pořádná studie bude doslova nabitý nejmodernějšími technologiemi.

„Design prototypu Visos je velmi dramatický. Jeho tvůrci se v řadě karosářských detailů nechali inspirovat některými výjimečnými  modely bohaté Fordovy historie. V žádném případě však nejde o „retro-design", nýbrž spíše o využití těch prvků a postupů..." vysvětluje šéfdesignér.

Říká i že: "...každý, kdo jej už viděl, byl skutečně nadšený.“ Bohužel široká motoristická veřejnost se prozatím může kochat pouze pohledem na skicu, kterou malíř naznačuje pouze základní boční siluetu.

Studii Visos Ford prezentuje jako prostorný, výkonný, luxusní a přizpůsobivý automobil. K nejzajímavějším prvkům má patřit například originálně pojatá palubní deska nebo možnost přizpůsobit práci motoru i interiér tak, aby vše odpovídalo individuálním požadavkům různých řidičů.

Studií Visos chce automobilka především ověřit reakce potenciálních zákazníků na další vývoj stylistického trendu "New Edge", který Ford nastartoval v listopadu 1996 malým "káčkem".

Koncept Visos se veřejnosti poprvé oficiálně představí 9. září na Mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.

 

Stáhněte si tapetu Fordu Visos:

800x600

1024x768

Autoři:




Nejčtenější

Škoda Rapid Spaceback ScoutLine
VW dál plánuje levné auto pro Čínu. Indii má na starost Škoda

Navzdory zmrazení jednání s indickou Tata Motors pokračuje Volkswagen v plánu na vstup do segmentu levných aut. Do roku 2020 chce mít dvě nové modelové...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Jaguar E-Pace
E-Pace je nejmenší jaguar pro masy. Zas to zkouší s pohonem předních kol

Tradiční britská značka se mění. Většinu její nabídky sice stále tvoří sportovní sedany, ale v počtu prodaných aut brzy získají převahu SUV. Stačit bude, když...  celý článek

BMW X3
BMW X3 má v nové generaci hranaté mlhovky a šestiválec s turbem

Po obvyklých sedmi letech BMW mění model X3 za novou generaci. V řadě mnichovských SUV, která brzy pokryje kompletní spektrum od X1 do X7, má důležitou pozici...  celý článek

Hyundai Kona
První dojmy: městský floutek Hyundai Kona má štramácký kabát

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Zatraktivnit značku, oslovit nové zákazníky a přispět k dosažení pozice nejsilnější asijské značky v Evropě – takovými hesly začíná oficiální popis nového vozu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.