Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ford S-Max: taková závodní rodinka

Máte povahu závodníka, ale Vašim oblíbeným kratochvílím příliš nepřeje manželka, kupa dětí ani rodinný rozpočet. V S-Maxu budete nasupeným sporťákům přisátým k asfaltce zatápět víc než by jim bylo milé. Fordovo sportem kypící MPVčko odveze hromadu lidí a věcí. Je příjemný na ovládání, turbodieselový dvoulitr ale jeho sportovní ambice krotí víc než by bylo zdrávo, má však alespoň velmi střídmý apetyt.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda

9. 11. 2006 9:50
MAZDA 5

Páni redaktoři,

 konkurenty jste vybrali z jiné třídy.Porovnejte S-Max s  Mazdou 5 a vše co se vám nelíbilo má M5 R^  vyřešeno.Jezdím s ní dva měsíce průměrná spotřeba 5,3L na 100Km 2,0L D.Max rychlost 197km a ještě může víc.Velikostí jsou na tom stejně.A do S-Maxu se nevešla rezerva.

Japonec až nakonec.

0 0
možnosti

Igor

9. 11. 2006 18:42
Re: MAZDA 5

Sorry, ale mazda 5 je o tridu mensi, srovnatelna velikosti tak s peugeotem 307SW...

Jsou to sice na sirku centimetry (zhruba 13...), ale prostor je to, za co se plati...

Mimochodem, mazda je Ford, napr. z oficialnich stranek mazdy "V roce 2004 jsme oslavili 25 let partnerství s firmou Ford."....

0 0
možnosti

Jarda

10. 11. 2006 9:52
Re: Re: MAZDA 5

Kufr možná je stejný ,ale nezapomeň,že M5 při stejně velkém kufru má 3 řady sedaček a peugeot 307SW jen 2.M5 má mnohem více místa na sezení.To je ale velká sirka8-o

0 0
možnosti

Stone_Pilot

9. 11. 2006 19:08
Re: MAZDA 5

Jelikož uvažuji o MPV, zkusil jsem obojí. Z Mazdy 5 jsem byl na internetu nadšený. Posuvné dveře, variabilita. Ale naživo mě zklamala, druhá řada pro 3 není ani náhodou a ta třetí je jen nouzovka Leze se tam jak do tanku a kolena máš až u brady. Solidní rodinné auto, ale pouze pro 4-člennou rodinu.

S-Max je na tom s prostorem daleko líp.

0 0
možnosti

Jarda

10. 11. 2006 9:34
Re: Re: MAZDA 5

Kamaráde postav  M5 a S-Maxe vedle sebe a pak nám řekni znovu svůj názor.

0 0
možnosti

Stone_Pilot

11. 11. 2006 17:39
Re: Re: Re: MAZDA 5

Vyzkoušel jsem oba vozy - v obou jsem jel. S-Max je větší, jako rodinné auto poráží M5 o třídu.

P.S. Nepleteš si náhodou S-Max s C-Maxem?

0 0
možnosti

Jarda

13. 11. 2006 10:08
Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

Nepletu .Co má větší?Konkrétně.A nezapomeň ,že nemá žádné rezervní kolo.

0 0
možnosti

Stone_Pilot

13. 11. 2006 18:52
Re: Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

Já teda trošku váhám, jestli nejsi nějaký šprýmař. To rezervní kolo mě rozesmálo, to jsem nevěděl, že se lidi rozhodují pro koupi auta podle rezervy :-) Ale budiž, pojďme seriozně:

Délka S-Max 4768, M5 4505, šířka S-max 1884, M5 1755, rozvor S-max 2850, M5 2750. Kufr s 3. řadou sedadel S-Max 285, M5 112.

Prostě Ford S-Max je oproti Mazdě 5 větší v úplně všech parametrech.

0 0
možnosti

Jarda

20. 11. 2006 9:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

No vidíš8-o .A co výška ? Ta se ti nehodila do srovnání .Kufr má M5 3patrový to jistě výš.Měřené je poslední patro v objemu.A co se týče ceny ku motoru 105kW při 3500ot.a kruťák 360Nm  již při 2000 ot/min.Ford S-Max neprodejný i přes velkou reklamní kampaň.M5 o proti Fordu žádnou reklamu a v součastné době jak jistě víš vyprodány.Pokud si půjdeš koupit M5 budeš si muset čtvrt roku počkat.Dobré zboží se prodává i bez reklamy.Já M5 mám již v garáži a pěkně ji protahuji na D1 jsem sní velice,ale velice spokojen.Auto s takovým motorem a výbavou pouze za 700tis.bych byl blázen abych koupil něco dražšího ,slabšího a méně vybaveného kůly pár centimetrům a o několik stovek tisíc dražší. Příjemné prožití dalších zkušebních jízd.R^

0 0
možnosti

Ne

12. 12. 2006 20:04
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

Tech "par centimetru" je rozdil tridy. Deset centimetru na rozvoru a dvacet centimetru na delku je zatracene velky rozdil.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Zemřel šéf slavného studia Pininfarina, jež obléklo Zetor, Ferrari i Mattoni

13. dubna 2024

Zemřel Paolo Pininfarina, šéfovi legendární designérské společnosti Pininfarina bylo 65 let....

Německý boj o klima. Ministr dopravy děsí řidiče plány na zákazy jízdy

17. dubna 2024

Německý ministr dopravy Volker Wissing vystrašil miliony německých řidičů slovy o možných plošných...

Jaké jsou vyhlídky autoprůmyslu v Evropě? Diskutovat budou experti i politici

17. dubna 2024

Sledujte debatu o konkurenceschopnosti Evropské unie, budoucnosti automobilového průmyslu, cílech...

Čínské Chery začínalo s fejkovým toledem. Ze Španělska chce nyní dobýt Evropu

17. dubna 2024

Chery se stane první čínskou automobilkou, která bude mít v Evropě svoji továrnu. Bude to právě ve...

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...