Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ford S-Max: taková závodní rodinka

Máte povahu závodníka, ale Vašim oblíbeným kratochvílím příliš nepřeje manželka, kupa dětí ani rodinný rozpočet. V S-Maxu budete nasupeným sporťákům přisátým k asfaltce zatápět víc než by jim bylo milé. Fordovo sportem kypící MPVčko odveze hromadu lidí a věcí. Je příjemný na ovládání, turbodieselový dvoulitr ale jeho sportovní ambice krotí víc než by bylo zdrávo, má však alespoň velmi střídmý apetyt.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarda

9. 11. 2006 9:50
MAZDA 5

Páni redaktoři,

 konkurenty jste vybrali z jiné třídy.Porovnejte S-Max s  Mazdou 5 a vše co se vám nelíbilo má M5 R^  vyřešeno.Jezdím s ní dva měsíce průměrná spotřeba 5,3L na 100Km 2,0L D.Max rychlost 197km a ještě může víc.Velikostí jsou na tom stejně.A do S-Maxu se nevešla rezerva.

Japonec až nakonec.

0 0
možnosti

Igor

9. 11. 2006 18:42
Re: MAZDA 5

Sorry, ale mazda 5 je o tridu mensi, srovnatelna velikosti tak s peugeotem 307SW...

Jsou to sice na sirku centimetry (zhruba 13...), ale prostor je to, za co se plati...

Mimochodem, mazda je Ford, napr. z oficialnich stranek mazdy "V roce 2004 jsme oslavili 25 let partnerství s firmou Ford."....

0 0
možnosti

Jarda

10. 11. 2006 9:52
Re: Re: MAZDA 5

Kufr možná je stejný ,ale nezapomeň,že M5 při stejně velkém kufru má 3 řady sedaček a peugeot 307SW jen 2.M5 má mnohem více místa na sezení.To je ale velká sirka8-o

0 0
možnosti

Stone_Pilot

9. 11. 2006 19:08
Re: MAZDA 5

Jelikož uvažuji o MPV, zkusil jsem obojí. Z Mazdy 5 jsem byl na internetu nadšený. Posuvné dveře, variabilita. Ale naživo mě zklamala, druhá řada pro 3 není ani náhodou a ta třetí je jen nouzovka Leze se tam jak do tanku a kolena máš až u brady. Solidní rodinné auto, ale pouze pro 4-člennou rodinu.

S-Max je na tom s prostorem daleko líp.

0 0
možnosti

Jarda

10. 11. 2006 9:34
Re: Re: MAZDA 5

Kamaráde postav  M5 a S-Maxe vedle sebe a pak nám řekni znovu svůj názor.

0 0
možnosti

Stone_Pilot

11. 11. 2006 17:39
Re: Re: Re: MAZDA 5

Vyzkoušel jsem oba vozy - v obou jsem jel. S-Max je větší, jako rodinné auto poráží M5 o třídu.

P.S. Nepleteš si náhodou S-Max s C-Maxem?

0 0
možnosti

Jarda

13. 11. 2006 10:08
Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

Nepletu .Co má větší?Konkrétně.A nezapomeň ,že nemá žádné rezervní kolo.

0 0
možnosti

Stone_Pilot

13. 11. 2006 18:52
Re: Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

Já teda trošku váhám, jestli nejsi nějaký šprýmař. To rezervní kolo mě rozesmálo, to jsem nevěděl, že se lidi rozhodují pro koupi auta podle rezervy :-) Ale budiž, pojďme seriozně:

Délka S-Max 4768, M5 4505, šířka S-max 1884, M5 1755, rozvor S-max 2850, M5 2750. Kufr s 3. řadou sedadel S-Max 285, M5 112.

Prostě Ford S-Max je oproti Mazdě 5 větší v úplně všech parametrech.

0 0
možnosti

Jarda

20. 11. 2006 9:56
Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

No vidíš8-o .A co výška ? Ta se ti nehodila do srovnání .Kufr má M5 3patrový to jistě výš.Měřené je poslední patro v objemu.A co se týče ceny ku motoru 105kW při 3500ot.a kruťák 360Nm  již při 2000 ot/min.Ford S-Max neprodejný i přes velkou reklamní kampaň.M5 o proti Fordu žádnou reklamu a v součastné době jak jistě víš vyprodány.Pokud si půjdeš koupit M5 budeš si muset čtvrt roku počkat.Dobré zboží se prodává i bez reklamy.Já M5 mám již v garáži a pěkně ji protahuji na D1 jsem sní velice,ale velice spokojen.Auto s takovým motorem a výbavou pouze za 700tis.bych byl blázen abych koupil něco dražšího ,slabšího a méně vybaveného kůly pár centimetrům a o několik stovek tisíc dražší. Příjemné prožití dalších zkušebních jízd.R^

0 0
možnosti

Ne

12. 12. 2006 20:04
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: MAZDA 5

Tech "par centimetru" je rozdil tridy. Deset centimetru na rozvoru a dvacet centimetru na delku je zatracene velky rozdil.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!