Diskuze
Autofotka týdne: Důkaz, že automobilový středověk nebyl dobou temna
Děkujeme za pochopení.
J69i53ř79í 52A62l39t11m78a53n
Mno... a co Ford Taunus 15M? Čtyřválec do V, vrtání 90, zdvih 58..."citrónový" klouby vepředu a při největším krouťáku při 1850 otáčkách se to rozjíždělo na kterejkoliv kvalt...
M90a80r43t65i35n 32N45e95b20e65s20k71ý
Ty fordí V4 byly tenkrát populární, jezdily i v Saabech (když Saab skončil s dvoutaktem podle DKW)
Byly krátké, takže vpředu podélně nezabraly tolik místa, jako řadové motoru.
J65i54ř24í 63N35o50v56o46t48n85ý
Jen tuzemská automobilka v něm zůstala.
Š97i27m72o69n 80M95a73r11t37y11n21e61k
Která? Myslíte tu na jejíchž auta se od objednávky čeká přes půl roku?
J34i15ř47í 22P12u31d51i86l
Když sednu do renaultu r5 s 43 kw a do fábie s 50kw, tak i když je u obou pod kapotou 1,4, tak ta fabie je chcíplej pes !! Je to opravdu úplně o něčem jiném. Prostě šlápneš na plyn a vystřelíš !!
J94i20ř45í 96N87e34u37m97e14i59s31t17e82r
No to je opravdu převratná myšlenka, když ten renault má hmotnost nekde kolem 850 kg a fabie cca 1200. A pro porovnání, základ pro renault byl kolem 30 kw, v první generaci nějakých 25 kW.
V15l81a25d92i65s51l49a32v 19B38u18r60y13š30e19k
však ona by dnešní zhýčkané motoristy, kteří nutně potřebují vyhřívaná sedadla, volant, duální automatickou klimatizaci, tempomat, nejlíp adaptivní, posilovač, pohon všech kol, nejlíp s vektorováním točivých momentů, centrální zamykání s dálkovým odvládáním, nejlíp bezklíčkový, navigaci, počítač, asistenty vzdálenosti vzadu i vepředu nejlíp s kamerou, led světlomaty s automatickým ovládáním, dešťový senzory, vyhřívané čelní okno, však ona by je ta nostalgie rychle přešla, kdyby s tím museli i jezdit a to ještě by nevěděli, co by je čeklalo za překvapení na benzínce, při doplnění paliva, sem s takovýma autama v té době jezdil, tak vím o čem to je
P22e47t34r 93S60u89c86h81ý
Je mi záhadou, proč se v každém druhém článku o autech probírá, jak báječný výkon a zátah má 1.0 TSI. Přitom se stačí podívat do nabídky Konzernu, je to plečka pro levné modely a základní výbavy.
Atmosféry do Euro2 včetně skutečně měly šmak, který potom ztratily, v tom se autor článku vůbec neplete. A většina základních turbobenzínů jej také nemá, jakkoliv jsou výkonem dostačující. Není to ani v zadání pro jejich konstruktéry, bohužel ani potřebou většiny kupujících. Vždyť ti se přeci přepravují z místa A do místa B, jak tu někdo hezky řekl, co by tedy řešili jiného.
J74i80ř55í 67B74r96e76z79o14l78u29b33s31k29ý
Možná ten šmak měly, ale vetšině to bylo stejně někde, ta potřebovala prostě jezdit.
Jinak k těm motorům. Mi se třeba libí, jak samozvaní konstruktéři, nejsou schopni zdůvodnit, v čem má být větší motor, s menším výkonem a menším točivým momentem a méně příznivým průběhem lepší a neustále opakují takové ty na ničem založené kecy.
K46a79r12e63l 85M81a36z46a83č
To je zas titulek! Editor, který ví o autech asi tolik, co já o operaci mozku. To diletantství tady je hrozné.
Doba temna je nyní
O82d90s22t95r22a31n25ě93n43ý 27U83ž94i80v57a21t61e38l
J56i34ř11í 84S93c92h11w54a91c96h
ale my s tou Bruselí zatočíme!
M13i15c54h38a96l 51T48r91i15s64k82a
Doba temna? Doba temna zacala v automobilovem prumyslu nekdy koncem 80 let. Dnes se vyrabeji unifikovane pixle, ktere se lisi max. napisem na karoserii.
V87l11a62d83i30s16l74a30v 97B88u59r13y43š88e97k
no hlavně si musíš taky uvědomit, že kdyby se dělali samý skvosty, tak si je zase nekoupíš, protože bys na mně neměl a jen se díval, jak občas kolem tebe projede skvost, když bys čekal na autobus, ono to tak totiž není, že si v té době mohl tohle auto každej koupit a nemusel jezdit v nějakým obyčejným rapidu, schválně si tipni, kolik lidí u nás si mohlo tohle auto v roce 1971 koupit
M20a51r29e34k 21C88e87r88n85y
Tenkrát se auto poznalo uz z dálky, dneska si musim precist napis na kufru.
V53o42k65o15u95n 54V64l76a96d56i15m90i47r
Jasne, tenkrat ho navrhovala studia. Ne programy, ktere vytvari pro vsechny automobilky jedna firma.
V69o70k90o38u83n 56V48l47a47d15i12m17i53r
To byly doby, kdy se auta jeste lisila tvarem karoserie.
J41a71k33u91b 49T98u21r75e40k
Myslíte třeba takto https://www.classiccarratings.com/auction-results/opel-rekord-1900-1970-114892485-scottsdale-2016-6310
Auta ze stejné doby si byla podobná vždy. Velký rozdíl byl především v tom, že vývoj a obměna modelů nebyl tak rychlý a tak člověk na ulici vedle sebe potkával auta z roku 1940 i 1970 zároveň.
Něco jiného je samozřejmě to, že ta větší rozmanitost tvarů nebyla spoutána požadavky na pasivní bezpečnost, aerodinamiku atd.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...