Diskuze
Autofotka týdne: Důkaz, že automobilový středověk nebyl dobou temna
Děkujeme za pochopení.
J64i53ř28í 24A76l41t84m88a19n
Mno... a co Ford Taunus 15M? Čtyřválec do V, vrtání 90, zdvih 58..."citrónový" klouby vepředu a při největším krouťáku při 1850 otáčkách se to rozjíždělo na kterejkoliv kvalt...
M14a41r55t34i71n 29N46e44b98e57s33k29ý
Ty fordí V4 byly tenkrát populární, jezdily i v Saabech (když Saab skončil s dvoutaktem podle DKW)
Byly krátké, takže vpředu podélně nezabraly tolik místa, jako řadové motoru.
J11i45ř39í 91N76o77v65o37t52n60ý
Jen tuzemská automobilka v něm zůstala.
Š40i95m50o84n 77M41a67r26t95y14n78e71k
Která? Myslíte tu na jejíchž auta se od objednávky čeká přes půl roku?
J35i95ř33í 62P33u79d87i53l
Když sednu do renaultu r5 s 43 kw a do fábie s 50kw, tak i když je u obou pod kapotou 1,4, tak ta fabie je chcíplej pes !! Je to opravdu úplně o něčem jiném. Prostě šlápneš na plyn a vystřelíš !!
J69i98ř44í 45N52e82u83m83e64i17s32t81e56r
No to je opravdu převratná myšlenka, když ten renault má hmotnost nekde kolem 850 kg a fabie cca 1200. A pro porovnání, základ pro renault byl kolem 30 kw, v první generaci nějakých 25 kW.
V53l11a58d82i86s50l14a76v 82B60u29r49y38š19e43k
však ona by dnešní zhýčkané motoristy, kteří nutně potřebují vyhřívaná sedadla, volant, duální automatickou klimatizaci, tempomat, nejlíp adaptivní, posilovač, pohon všech kol, nejlíp s vektorováním točivých momentů, centrální zamykání s dálkovým odvládáním, nejlíp bezklíčkový, navigaci, počítač, asistenty vzdálenosti vzadu i vepředu nejlíp s kamerou, led světlomaty s automatickým ovládáním, dešťový senzory, vyhřívané čelní okno, však ona by je ta nostalgie rychle přešla, kdyby s tím museli i jezdit a to ještě by nevěděli, co by je čeklalo za překvapení na benzínce, při doplnění paliva, sem s takovýma autama v té době jezdil, tak vím o čem to je
P68e23t54r 84S48u97c90h40ý
Je mi záhadou, proč se v každém druhém článku o autech probírá, jak báječný výkon a zátah má 1.0 TSI. Přitom se stačí podívat do nabídky Konzernu, je to plečka pro levné modely a základní výbavy.
Atmosféry do Euro2 včetně skutečně měly šmak, který potom ztratily, v tom se autor článku vůbec neplete. A většina základních turbobenzínů jej také nemá, jakkoliv jsou výkonem dostačující. Není to ani v zadání pro jejich konstruktéry, bohužel ani potřebou většiny kupujících. Vždyť ti se přeci přepravují z místa A do místa B, jak tu někdo hezky řekl, co by tedy řešili jiného.
J61i15ř42í 94B57r82e61z88o80l96u25b81s93k74ý
Možná ten šmak měly, ale vetšině to bylo stejně někde, ta potřebovala prostě jezdit.
Jinak k těm motorům. Mi se třeba libí, jak samozvaní konstruktéři, nejsou schopni zdůvodnit, v čem má být větší motor, s menším výkonem a menším točivým momentem a méně příznivým průběhem lepší a neustále opakují takové ty na ničem založené kecy.
K78a45r39e82l 76M85a47z24a94č
To je zas titulek! Editor, který ví o autech asi tolik, co já o operaci mozku. To diletantství tady je hrozné.
Doba temna je nyní
O23d72s49t25r50a61n47ě42n58ý 61U70ž95i77v54a55t56e92l
M55i64c30h14a91l 47T20r28i31s17k66a
Doba temna? Doba temna zacala v automobilovem prumyslu nekdy koncem 80 let. Dnes se vyrabeji unifikovane pixle, ktere se lisi max. napisem na karoserii.
V20l36a43d64i65s29l32a77v 11B90u83r36y83š64e75k
no hlavně si musíš taky uvědomit, že kdyby se dělali samý skvosty, tak si je zase nekoupíš, protože bys na mně neměl a jen se díval, jak občas kolem tebe projede skvost, když bys čekal na autobus, ono to tak totiž není, že si v té době mohl tohle auto každej koupit a nemusel jezdit v nějakým obyčejným rapidu, schválně si tipni, kolik lidí u nás si mohlo tohle auto v roce 1971 koupit
M76a52r10e45k 10C31e16r52n91y
Tenkrát se auto poznalo uz z dálky, dneska si musim precist napis na kufru.
V76o37k57o77u58n 66V35l33a49d35i20m44i14r
Jasne, tenkrat ho navrhovala studia. Ne programy, ktere vytvari pro vsechny automobilky jedna firma.
V86o56k18o26u25n 42V27l71a38d46i49m25i69r
To byly doby, kdy se auta jeste lisila tvarem karoserie.
J67a28k85u16b 45T14u83r51e87k
Myslíte třeba takto https://www.classiccarratings.com/auction-results/opel-rekord-1900-1970-114892485-scottsdale-2016-6310
Auta ze stejné doby si byla podobná vždy. Velký rozdíl byl především v tom, že vývoj a obměna modelů nebyl tak rychlý a tak člověk na ulici vedle sebe potkával auta z roku 1940 i 1970 zároveň.
Něco jiného je samozřejmě to, že ta větší rozmanitost tvarů nebyla spoutána požadavky na pasivní bezpečnost, aerodinamiku atd.
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Prodej zrekonstruovaného bytu 3+kk v blízkosti centra města Cecina, Toskánsko, ITA
Cecina, Italia, Itálie
3 784 500 Kč