Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Je to oficiální: VW buduje alianci s Fordem, v USA použije jeho závody

Německá automobilka Volkswagen buduje alianci se společností Ford Motor a k montáži vozů ve Spojených státech může využít její závody. Po jednání v Bílém domě to oznámil šéf VW Herbert Diess. Německá firma zvažuje také výstavbu druhého závodu v USA, uvedla agentura Reuters.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže úprava jednoho říkadla "Půlku cesty tam VW, druhou půlku Fordem, zpátky vlakem"?

0 0
možnosti

P46e71t45r 31H60o56r42á31k

5. 12. 2018 22:35

Rád bych se optal pana Čermáka, zda-li tohle je pokuta za tu dobrovolnou svolávací akci? Nebo že by to snad nakonec bylo opravdu za manipulace s emisemi? ;-D

0 0
možnosti

Čekal bych po tom průšvihu VW v Americe spíše nějakou japonskou automobilku, než zrovna VW, ale třeba si tím pomůžou navzájem.

0 0
možnosti

Vacsina velkych aliancii s americkymi firmami ci uz europskych alebo japonskych firiem skoncila velmi zle v neprospech tych mimo americkych (napr. automobilky, Bauer, toshiba, westinghouse)

0 0
možnosti

Ford a VW uz jednou v alianci spolecne vyvijeli MPV Galaxy/Sharan a nijaka katastrofa to pro VW nebyla.

0 0
možnosti

Americký spôsob manažovanie veľkých firiem je dosť chaotický. V jednej veľmi známej firmy, resp. jej pobočky na Slovensku som niekoľko rokov pracoval. A za ten čas sa tam niekoľkokrát úplne zmenila organizácia práce - zvyčajne k horšiemu.

Boli pracovníci, ktorý v piatok normálne šli do práce, a tam sa dozvedeli, že od pondelka sú doma a bez práce. Samozrejme dostali zákonom predpísané odstupné. Najlepšie na tom ale bolo, že ich hneď o pár dní do práce vzali späť, ale ako externých zamestnancov. :-)

Alebo nákladné autá, čo rozvážajú tovar. Mali sme vlastné Volvá (s už splateným lízingom), a potom niekoho múdreho napadlo, že lepšie a lacnejšie budú externé firmy. Tak sa Volvá predali a externisti začali jazdiť so starými Aviami a Liazkami (to bolo v ešte 90.rokoch). Imidž a kvalita dopravy boli v ťahu, a o tom, že sa kultúru chovania sa šoférov voči zákazníkom firma stratila vplyv, škoda hovoriť.

Skrátka americkí manažéri sa často splašia ako kone a hurá do nejakej novej myšlienky. Potom sa ukáže, že je to nezmysel, tak hurá do niečoho iného. Niekedy je to užitočné, ale vo veľkých firmách je takýto spôsob riadenia kontraproduktívny.

Stačí sa pozrieť na obrovský koncern Volkswagen. Ten nerobí revolučné kroky, ale malé krôčky rozložené na dlhšie časové obdobie. Manažéri to majú v hlavách zrovnané a majú dlhodobú víziu. Kauza "cinknutých" naftových motorov je trochu z iného súdka.

Americký spôsob je vidieť aj na Forde a Oplu (pokiaľ ešte patril Američanom). Išlo to s nimi ako na horskej dráhe - chvíľu na vrchole a potom úplnom dne (v rámci nemeckých automobiliek). Moc slávne to nedopadlo - Opel predali, Ford musí byť zachraňovaný Volkswagenom, Saab, ktorý tiež patril americkému koncernu GM, dokonca úplne zanikol.

2 0
možnosti

Ford je stále převážně rodinný podnik. Mohl by tam být menší chaos.

Ale spojení s VW se mi nelíbí, i když předpověď je, že automobilový průmysl se postupně vykrystalizuje asi do 5 značek.

0 0
možnosti
Foto

★ Přece nebudou platit cla, budou to vyrábět v USA. Klasické

0 0
možnosti

J38a91n 53F88i63š69e35r

5. 12. 2018 13:35

koukám, že Trump je také u všeho, už se nedivím jeho schůzce se soudruhem Kimem

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...