náhledy
Jedním z exponátů nového muzea v Terezíně je formule wartburg Hela z roku 1966.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Škoda 110 R, známá jako erko, byla vyrobena v roce 1977. Má najeto jen 23 tisíc kilometrů. Tím se řadí mezi unikáty muzea.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Tatru 613 vyráběla automobilka Tatra jako automobil vyšší třídy, který nahradil předchozí "šestsetrojku". Byl vyráběný v malých sériích a nebyl volně dostupný. Celkem bylo vyrobeno jen okolo deseti tisíc vozů.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Podobu sportovního Fiatu X1/9 navrhl slavný designér Nuccio Bertone. Vůz se vyráběl v letech v letech 1972 až 1989.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Tatru 603 z roku 1972 renovoval majitel a provozovatel terezínského muzea Vratislav Tomášek se svým synem dva roky.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Tatru 603 z roku 1972 renovoval majitel a provozovatel terezínského muzea Vratislav Tomášek se svým synem dva roky.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Škoda Felicia je z roku 1960, tento typ vozu se začal v Československu vyrábět jen o rok dřív.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Wartburg 312 vycházel z téměř stejné předchozí řady 311. Poprvé byl představen na autosalonu v Lipsku 1956 a patří k tomu nejhezčímu, co bylo ve východním bloku vyrobeno. Na autosalonu v New Yorku 1957 získal cenu za eleganci.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Převážná většina exponátů nově otevřeného muzea veteránů v Terezíně pochází z 50. až 80. let 20. století.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Některé vozy, jako tento služební trabant, ukazuje terezínské muzeum i ve zmenšeném provedení z dílny místního modeláře.
Autor: Karel Pešek, MF DNES
Východoněmeckého trabanta představuje terezínské muzeum hned v několika variacích.
Autor: Karel Pešek, MF DNES