Bugatti 13 z roku 1911, objem 1 327 cm3, majitel Frantiek Ernest
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Bugatti 13 z roku 1911, objem 1 327 cm3, majitel Frantiek Ernest
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Bugatti 57 z roku 1938, objem 3 300 cm3, majitel Ladislav Samohýl
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Bugatti 46 z roku 1930, objem 5 360 cm3, majitel Bohuslav Klein
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Mercedes-Benz 500K z rkou 1934, kabriolet typ C, objem 4 4980 cm3, majitel Tomá Kalkus
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Mercedes-Benz 500K kabriolet typ C, objem 4 4980 cm3, majitel Tomá Kalkus
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Laurin & Klement F z roku 1907, objem 2 438 cm3, majitel Ladislav Samohýl
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Isotta-Fraschini 8 z roku 1923, objem 5 998 cm3, majitel Vladislav Novák
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Wartburg 5 HP z roku 1900, objem 764 cm3, majitel Národní technické muzeum
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Wartburg 5 HP z roku 1900, objem 764 cm3, majitel Národní technické muzeum
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Wartburg 5 HP z roku 1900, objem 764 cm3, majitel Národní technické muzeum
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Ferrari 500 F2, objem 1985 cm3, majitel Museo Ferrari
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Ferrari 500 F2, objem 1985 cm3, majitel Museo Ferrari
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Duesenberg J Tourster Phaeton z roku 1930, objem 7 000 cm3, majitel Anton Kiaba
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Praga Golden z roku 1935, objem 3 468 cm3, majitel Karel Martinovský
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Tatra T30 Sport Kabriolet z roku 1931, objem 1 680 cm3, majitel Tatra Muzeum Kopřivnice
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
V popředí vůz Z4 Roadster z rkou 1936, objem 990 cm3, majitel Petr Cincibuch, vlevo vůz Tatra T30 Sport Kabriolet z roku 1931, objem 1 680 cm3, majitel Tatra Muzeum Kopřivnice
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
V popředí vůz Aero 50 Sodomka z roku 1940, objem 1 997 cm3, majitel Jan Černý. Druhý vůz zprava je Aero 50 Sodomka z roku 1938, objem 1 997 cm3, majitel Jan Černý.
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
V pooředí vůz Packard Six Mod 33 z roku 1925, druhý zprava vůz La Sale (Cadillac) z roku 1927, objem 5 500 cm3, třetí zleva Lincoln L z roku 1928, objem 6 309 cm3
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Tatra 87 z let 1939/1950, objem 2 968 cm3, majitel Jiří Černý
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Chevrolet Corvette C1 z roku 1957, objem 4 638 cm3, majitel Hana Horálková
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Cord 810 Westchester z roku 1936, objem 4 729 cm3, majitel Libor David
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Packard V12 Club Sedan z roku 1935, objem 7 759 cm3, majitel Ján Horňák
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Lincoln L z rkou 1928, objem 6 309 cm3, majitel Václav Kafka
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Packard Six Mod 333 z roku 1925, objem 4 729 cm3, majitel Ján Horňák
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Imperia GP z roku 1930, objem 1 800 cm3, majitel Jan oral
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Maserati 3500 GT z roku 1959, objem 3 485 cm3, majitel Romuald Páv
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Ferrari 330 GT z roku 1964, objem 3 967 cm3
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Ferrari 330 GT z roku 1964, objem 3 967 cm3
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES
Exponát Muzea koda Auto - koda Popular Sport Monte Carlo 909 z roku 1936
Autor: Roman vidrnoch, MF DNES