BMW 116i - Výsledkem je dojem skryté dynamiky, který přímo sálá ze všech koutů; příjemná je kvalita použitých materiálů. Ač některé plasty od pohledu neplní kritéria prémiové značky, jejich zpracování je bezchybné, pocit z dotyku příjemný a nikde nic neskřípne.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Malá okna a stísněný černý interiér také činí delší pobyt vzadu potencionálně nepříjemným zejména osobám se sklonem ke klaustrofobii.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - 116i, podobně jako většina ostatních BMW, odložila teploměr chladící kapaliny, zpočátku je tedy dobré jet trochu volněji "na cit".
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - S křivkami si tvůrci vyhráli i ve funkcionalisticky zařízeném interiéru, ve srovnání se staršími modely nezůstal na kameni kámen a doslova vše je zařízeno v křivolakém slohu. Pravé úhly nenajdeme na palubní desce, na dveřích ani na detailech.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Nastartování je dětsky snadné – stačí do příslušné štěrbiny vložit elektronický modul nahrazující klíček a pak již pouze cvrnknout do startovacího tlačítka; elektronika dokončí nastartování sama.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Velmi dobře přístupný, kvalitně ošetřený a tvarovaný je zavazadelník – ač jeho základní objem jen o kousek překonává fabii, dvě velká a několik menších cestovních zavazadel pojme bez problémů.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - . Třešničkou na dortu je spotřeba, která se dá při předpisové mimoměstské jízdě udržet kousek nad šestilitrovým průměrem.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Jízda je předurčena výběrem motoru – základní šestnáctistovka vznikla ke klidné a plynulé jízdě, dramatické pružné akcelerace nechává silnějším motorům.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Po počátečním šoku se prodeje, zejména na západ od našich hranic, rozběhly slušně, a je téměř jisté, že jednička už otevřela cestu pravidelným nástupcům.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Po počátečním šoku se prodeje, zejména na západ od našich hranic, rozběhly slušně, a je téměř jisté, že jednička už otevřela cestu pravidelným nástupcům.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Šéfdesignér Chris Bangle se vydal netradiční cestou a mezi 4,2 m dlouhé konkurenty, kteří vesměs vypadají, jako by jim byla karoserie trochu těsná, nasadil štíhlý a ladný objekt, jenž se rozhodl vypadat jako auto i za cenu několika kubických decimetrů objemu.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - Jízdní vlastnosti jsou tím hlavním důvodem, proč se někdo rozhodne připlatit si za BMW, když u tzv. konfekční konkurence by mohl mít větší a mnohdy lépe vybavené a výkonnější auto za méně peněz.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - BMW 1 je velice vyhraněná individualita. Není levné, není prostorné a pro část motoristické populace není ani hezké. Ovšem je to – i přes skromné rozměry – plnohodnotné BMW se vším všudy s neošizenou, dospělou technikou.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
BMW 116i - BMW 1 je velice vyhraněná individualita. Není levné, není prostorné a pro část motoristické populace není ani hezké. Ovšem je to – i přes skromné rozměry – plnohodnotné BMW se vším všudy s neošizenou, dospělou technikou.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz