Ford S-MAX
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Přístup do zavazadlového prostoru usnadňuje nízká nákladová hrana.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Třetí, výklopná řada sedadel je spíše nouzová. Pro nohy a těla pasažérů je zde místa dostatek, zato hlavu by bylo vhodnější odložit do některé z mnoha schrán a schránek rozesetých po celém interiéru.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Zpoza volantu je dobrý výhled ven, což nebývá u stále tužších aut, kryjících posádku stále více kily materiálu, pravidlem.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Výrobce tvrdí, že S-max odveze s pěti lidmi i 1051 – 1171 litrů, když ho naložíte po střechu. Dva tisíce litrů věci lze odvézt při cestách ve dvou. Sedmimístné provedení nechává pro kufry 285 litrů místa (naloženo do výšky opěradel).
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Sedí se za - na MPVčko - relativně malým volantem, který padne dobře do ruky. Hromady tlačítek na něm se řidič nejprve lekne, stačí ale chvilku namáhat mozek a jejich funkci lze odhalit i bez večera nad manuálem.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Do první a druhé řady se vejdou i hodně urostlí cestující, na třech sedadlech vedle sebe se odvezou bez remcání i ramenáči.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Velkou pozornost věnovali designéři zejména povrchům plastových dílů, stříbrný finiš plastů se ale designérům zalíbil natolik, že to s ním trochu přehnali. Středový panel pak vypadá lacině a zbytečně bije do očí.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Čtyřválec TDCi, produkující stočtyřicet vznětových koní a 320 newtonmetrů, je asi největší brzdou závodivých choutek s-maxu. V vyžaduje ustálený režim - jakákoliv změna jeho plynutí cestou se mu nelíbí.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - S-Max nabízí atraktivní vzhled, prostorný interiér a sportovně laděný, ale zároveň ještě dostatečně pohodlný podvozek, to vše s cenovkou 739 990 za základní pětimístné naftové provedení.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Oblé přední partie s nezaměnitelnou fordovskou tváří zaujmou velkými světlomety, kterým sekundují nezvykle vysoko posazené mlhovky.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Oblé přední partie s nezaměnitelnou fordovskou tváří zaujmou velkými světlomety, kterým sekundují nezvykle vysoko posazené mlhovky.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Zadní část s-maxu působí díky nízkému atypicky tvarovanému oknu, do boků protažených světlometů a mohutnému nárazníku neméně dynamicky.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Mohutně vytažené lemy blatníků, vpředu vyzdobené imitací výdechů, dodávají s-maxu sportovní náboj v této kategorii dosud nevídaný.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Velmi efektně vypadají i zadní boční okna s negativním úhlem zakončení, trojúhelníkové sloupky C a svažující se linie střechy.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Na Fordu S-MAX velmi efektně vypadají i zadní boční okna s negativním úhlem zakončení, trojúhelníkové sloupky C a svažující se linie střechy.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Dvorní ladiči, stejně jako domácí tuneři mají ušetřenou práci díky zatmaveným bočním oknům a zadním sdruženým světlometům, které dostaly stříbřitý podklad a tmavě šedé orámování.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Oblé přední partie s nezaměnitelnou fordovskou tváří, zaujmou velkými světlomety, kterým sekundují nezvykle vysoko posazené mlhovky.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - V S-Maxu budete nasupeným sporťákům přisátým k asfaltce zatápět víc než by jim bylo milé.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
Ford S-MAX - Ostře řezané tvary na jednolitém těle s-maxu působí nečekaně dynamicky a umně kryjí jeho nemalé rozměry.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz