VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - přístrojové kapličce nahradil důležitý teploměr vody malý tajemný ciferník s nápisem BOOST, ve kterém se může při polechtání plynového pedálu červená ručička uběhat.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Známé tvary, známé plasty, známé všechno. Kvalita zpracování je samozřejmě příkladná, nic ovšem nenaznačuje, že zrovna tenhle golf by měl posádku něčím zaujmout.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - V přístrojové kapličce nahradil důležitý teploměr vody malý tajemný ciferník s nápisem BOOST, ve kterém se může při polechtání plynového pedálu červená ručička uběhat.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - První, co na palubě vozu upoutá pozornost jsou anatomicky tvarovaná a velmi pohodlná přední sedadla s výrazným bočním vedením. Ani ta však nejsou ve výbavě žádnou novinkou. Na chlup stejného posezení si užívají i majitelé golfu v provedení Sportline.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Ani uvnitř vozu to není žádný festival novot. Až na drobné detaily se interiér prakticky neliší od základních verzí.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Díky kompresoru, který dopuje motor kyslíkem od nízkých otáček do doby než se roztočí vrtule turba, je v každé chvíli k mání dostatek výkonu.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Tabulky výrobce říkají, že maximální kroutící moment motoru 1,4 TSI je 240 newtonmetrů, zrychlení z nuly na stovku se v GT odehraje během 7,9 sekund a maximálka je 220 kilometrů v hodině.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Nejlevnější golf ve verzi GT je k mání za 719 tisíc, spolupráci s dvouspojkovou převodovkou DSG, si tuzemský dovozce cení na dalších 61 tisíc Kč.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - I při vysokých rychlostech je držení zvolené stopy velmi precizní a klid s jakým se vůz pouští i do ostrých vlásenek je těžko popsatelný.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Tiše a s přehledem odvádí práci šampiona klikatic zadní čtyřprvková náprava.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Motorem nepřetížená přední náprava dovoluje vrhat se do zatáček bez nežádoucí nedotáčivosti rychleji, než by si kdo pomyslel.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - "Gétéčko“ se bohužel nedostalo k půlmilionové hranici, kde by ho i na kost od výbavy oholené kupovali hordy nadšenců, takhle je spíše variantou pro technicistně smýšlející kupce GTIčka.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Jen vedení VW ví, proč nasadilo golfu GT tak neskutečně vysokou cenovku.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Motor nemá citelnou výkonovou špičku, obejde se bez turboefektu, ale táhne od nuly do konce otáčkoměru jako o život.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - "Gétéčko“ se bohužel nedostalo k půlmilionové hranici, kde by ho i na kost od výbavy oholené kupovali hordy nadšenců, takhle je spíše variantou pro technicistně smýšlející kupce GTIčka.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Jeho baculaté tělo nevzbuzuje příliš emocí a když náhodou zaparkujete vedle minulé generace, nespatříte žádný výraznější posun.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Něco málo napoví kola z lehkých slitin, stylizovaná mřížka chladiče, dvojitá koncovka výfuku a štítky s označením GT.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Negativista by řekl, že žije ze slávy předchůdců, zarytý golfista by jistě poznamenal cosi o klasice a nadčasovosti a běžný uživatel, tomu přijde nenápadný vzhled vlastně vhod.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Stříbrný nevýrazný kabát z něj dělá toho pravého šedého vlka v rouše beránčím.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Testovaná verze GT hraje v modelové hierarchii třetí housle, ale příslušnost ke skupině sportovních derivátů prozrazuje její zevnějšek minimálně.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Trochu matoucí jsou kontextu se zaměřením vozu nelakované části nárazníků, které by spíš ukazovaly na ekonomickou verzi "junior-golf" než třičtvrtěmilionového sprintera.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz
VW Golf GT - Na první pohled docela obyčejný golf, unisexová barva, pět dveří... přesně s tímhle jezdí sousedka v sobotu do supetmarketu a v neděli na hřbitov. akle ten její golf nemá 170 koní.
Autor: Michal Šafránek, iDNES.cz