náhledy
Chladič odpovídal připravované sériové verzi, ale pro testování v Nardò mechanici vyjmuli ventilátor. Při vysokých rychlostech na okruhu nebyl potřeba.
Autor: Daimler
Maximální rychlost testovaného modelu 190E dosahovala 250 km/hod, spotřeba činila při téměř konstatních šesti tisích otáčkách za minutu víc než 22 litrů na 100 kilometrů.
Autor: Daimler
Na trať se vydaly tři stejné vozy, každý s jiným barevným označením. Na fotografii vůz se zelenou značkou
Autor: Daimler
Rychlá zastávka u mechaniků
Autor: Daimler
Zatímco 2,3litrový M 102 čtyřválcový motor se dvěma vačkovými hřídely a 16 ventily byl určen k sériové výrobě, v Nardò bylo vstřikování a zapalování přizpůsobeno pro trvale vysoké zatížení a vysoké otáčky motoru.
Autor: Daimler
Automobilce se podařilo na okruhu v Nardò pokořit najednou rychlostní rekord na vzdálenost 25 tisíc kilometrů, 25 tisíc mil a 50 tisíc kilometrů.
Autor: Daimler
Pokoření rekordu mělo zákazníkům představit spolehlivost nově připravované sportovní verze Mercedesu-Benz 190E.
Autor: Daimler
Až na několik drobných úprav odpovídal model 190E sériové verzi, která byla o několik týdnů později představena veřejnosti na výstavě vě Frankfurtu.
Autor: Daimler
Právě červeně označený Mercedes-Benz 190 E ustanovil rekord na 50 tisíc ujetých kilometrů nonstop.
Autor: Daimler