náhledy
Rafinovaná elegance a netradiční styl, to je nová značka DS. Francouzská automobilka sází na špičkový design a řemeslnou vytříbenost interiérů. Pro magazín CityLife a iDNES.cz nafotil modely nově vzniklé značky DS jako umělecká díla špičkový český módní fotograf Pavel Hejný.
Autor: Pavel Hejný
Nejprodávanějším modelem značky na českém trhu je model DS4.
Autor: Pavel Hejný
Značka DS vznikla jako luxusní odnož automobilky Citroën letos v září
Autor: Pavel Hejný
DS4 a DS5 fotil pro magazín CityLife špičkový český fotograf Pavel Hejný
Autor: Pavel Hejný
Místo tradičního loga Citroënu mají modely nyní jen znak DS.
Autor: Pavel Hejný
Technika vychází z konvenčních modelů Citroënu.
Autor: Pavel Hejný
Značka DS odkazue na jedno z nejslavnějších aut všech dob, „Fantomasův“ Citroën DS.
Autor: Pavel Hejný
Pavel Hejný fotí především pro módní magazíny.
Autor: Pavel Hejný
Přístrojovku obšívají čalouníci ručně osm hodin. Specialitou je unikátní potah sedadel připomínající pásek náramkových hodinek.
Autor: Pavel Hejný
Za pět let existence se pod značkou Citroën DS prodalo na půl milionu aut. Skvělý výsledek dodal značce kuráž osamostatnit se.
Autor: Pavel Hejný