náhledy
Speciální edice Triumphu Bonneville patří mezi motorky, které poznáte už z velké dálky. A když se v její blízkosti navíc objeví přitažlivá brunetka, srdce každého fanouška poskočí radostí. Podívejte se na symbiózu krasavic objektivem Jana Altnera.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor i pětistupňová převodovka speciální edice Bonnevile mají luxusní matně černou povrchovou úpravu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Oba černě lakované ráfky mají fešácký drátěný výplet v populárním retro stylu. Dvojice chromovaných doutníkových výfuků odkazuje na 50.-60. léta minulého století.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pohodlí a krása jsou synonymem speciální edice od Triumphu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Retro, které frčí.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Modrobílá barevná kombinace je přitažlivá stejně jako modelka Kristýna.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Od roku 1959, kdy byla Bonneville poprvé představena, prošla mnoha vzhledovými úpravami. Modrobílá kombinace má být podobná stylu padesátých let, ovšem s technikou 21. století.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motocykl je poháněn osvědčeným vzduchem chlazeným dvouválcem o objemu 865 ccm, který v sobě ukrývá 68 koní a 68 Nm točivého momentu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pro doladění motocyklu nabízí značka Triumph celou škálu originálního příslušenství.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Modelka Kristýna a motocykl Triumph Bonneville Spirit Special Edition
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nejnápadnějším rysem je unikátní barva Spirit Blue / New England White, která zdobí palivovou nádrž a zadní blatník.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na šedesátá léta odkazuje dvojice chromovaných doutníkových výfuků.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Takto se na motorce nejezdí!
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Už proto, že Kristýna nemá helmu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ani zvolené oblečení není vhodné.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výkon poskytuje dvouválec s objemem 865 ccm a vícebodovým sekvenčním vstřikováním paliva.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor je uchycen do kolébkového rámu z ocelových trubek. Péče o jezdcovo pohodlí byla svěřena dvěma nastavitelným pružícím jednotkám Kayaba vzadu a přední vidlici se zdvihem 120 mm téže značky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Modelka Kristýna a motocykl Triumph Bonneville Spirit Special Edition
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tento unikát tedy vyjde na čtvrtmilion. Speciální edici od standardního modelu Bonneville T-100 dělí rozdíl pěti tisíc korun.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nádrž má objem 16 litrů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Strojů Triumph Bonneville T 214 ze stejnojmenné limitované série bylo pro celý svět vyrobeno pouze 972 kusů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přednímu dlouhému blatníku dominuje bílá pěticípá hvězda a v dnešní době už ne příliš typické vzpěry.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz