Kawasaki Z1000 je ztělesněním agresivity. Výraz, projev motoru i posaz jezdce jasně naznačují, že žerty půjdou stranou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kawasaki Z1000 je ztělesněním agresivity. Výraz, projev motoru i posaz jezdce jasně naznačují, že žerty půjdou stranou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Do zatáček se " velký zet" vrhá s neutuchajícím elánem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nejmarkantnější prvek motorky je maska jakoby sražena obrovskou ranou dolů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Silueta motorky připomíná bojového robota z japonských kreslených seriálů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Cyber predátor hypnotizuje prostor před sebou čtveřicí uhrančivých očí.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Rychle nebo rychleji. Jiný režim kawa neuznává.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Masivní hliníkový rám přispívá k perfektní ovladatelnosti biku. Na horní hraně motoru vykukují svisle umístěné škrtící klapky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kawasaki Z 1000 budí všude zaslouženou pozornost.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zrcátka na odlehčených nožkách se seřizují pohybem skel.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Přední vidlice Showa je plně seřiditelná.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Při umístění špiček nohou na stupačky občas paty dosednou na tepelné kryty výfukových koncovek.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Sedlo není pohodlné. Je plně funkční a o to tady jde.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Pod sedlem je místo tak na pouzdro s doklady. Jsou ale motorky, které nenabídnou ani to.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Podsedlový prostor se odemyká nápaditě ukrytým zámkem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zadní podélný centrál je excentricky uložen. Přispívá to k soustředění hmot do středu mašiny.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Robotická maska a strmě se zvedající náběžná hrana nádrže. Nezaměnitelná silueta dravce.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Ostře řezaný je i klíček od motorky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Palubní štít je jednoduchý. Informací přináší poměrně dost. Zařazený rychlostní stupeň na něm ale nenajdete.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jednodušší už to asi být nemůže. Plyn tahá pěkně klasicky za lanka Elektronika tady nemá místo.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
S přítomností spolujezdce se tady příliš nepočítá. Zadní sedlo má za úkol motorku spíš zdobit.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Respekt vzbuzuje i tvar zadního světla.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Mohutnost nade vše. Zadní sto devadsátku Dunlop Sportmax lemují monumentální koncovky výfuků. Tak jak vypadají také znějí. Brutálně!
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Přední radiální brzdiče nesou označení Kawasaki. Výrobcem je ale Tokico.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zubaté kotouče podtrhují drsný vzhled. Malým náznakem elegance jsou tenké proužky v barvě mašiny na ráfkách.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Výfuky jsou nepřehlédnutelnou dominantou Kawasaki Z1000.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Logo motorky koresponduje s tvarem bočních kapotáží.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Motorka s brutálnějším pohledem asi neexistuje. Super svítivé LEDky mají obrovský dosvit.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz