Ostré rysy a přísný pohled jsou nezaměnitelné znaky typické pro Triumph Tiger Explorer.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
S patřičně naladěným podvozkem sebou obří enduro nechá pěkně švihnout do zatáčky na okresce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Úplně nová palubní deska. Prostředek a pravá část jsou známy z minulých let. Levá část vyžaduje trochu času na seznámení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Polní cesta bez problémů. Nyní v režimu "vše vypnuto".
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kontrolu trakce lze postupně potlačit v několika krocích, nebo zcela vypnout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Řídítka jsou extrémně široká. Jezdcům s kratšími pažemi mohou působit potíže.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Štíhlou siluetu uzavírá LEDkové světlo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tříválcové srdce poskytuje mašině perfektní průběh krouticího momentu. To jinde nezažijete.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také blinkry září ledkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nebojte se rozměrů ani váhy a zkuste ochutnat nezpevněnou cestu. Je to paráda.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sériová výfuková koncovka duní plným, sexy nakřápnutým hlasem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní letmo uložené kolo obuté do pneumatiky Metzeler Tourance Next neztrácí grip ani na travnaté louce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Cestou necestou, ale vždy v bezpečí. Mašinu hlídají tři gyroskopy a trojice akcelerometrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tahle tenká tyčka má na starost monitorovat polohu zadní kyvky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dobře viditelné sedlo jezdce ve snížené poloze.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod sedlem prostor na papíry, nářadí a zcela vpravo vzadu zásuvka pro USB připojení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
U řídítek je zásuvka pro navigaci.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Tiger Explorer v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tajemství snížení sedla odhaleno. Stačí přesunout osičku o zoubek nahoru nebo dolu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Komfortní gelová sedla jsou připravena posádku rozmazlit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nebojte se dát asistentům volno a hrábněte si zadním kolem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Cestování bez starostí zajistí kardan nevyžadující žádnou speciální údržbu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tři trubky výfukových svodů proti úderům zespodu jistí rozměrný kryt.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na tohle se dá vždy spolehnout. Síly je dost i při plně naložené mašině.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podvozek krásně žehlí nerovnosti cesty.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Písmena WP na noze přední vidlice dávají na vědomí, že jsem v dobrých rukou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Designový uzávěr nádrže se moc neosahá. Budete ho totiž otevírat jen zhruba každých tři sta kilometrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Tiger Expolrer 1200 v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Těch tlačítek zase tolik není. Ale těch parametrů co mají na starosti!
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Centrální stojan je vítanou cestovatelskou pomůckou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pravačka má na starosti jenom tempomat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod touhle slušivou čepičkou se skrývá vstup do nohy přední vidlice.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Tiger Explorer 1200
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Standardní zobrazení je šest řádků. Každý zvlášť jde ještě v několika krocích editovat. Až vás přestanou bavit, zredukujte šest na čtyři.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na první pohled není rozdíl mezi oběma polohami plexi velký. Z pozice za řídítky je ale obrovský.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klouby na rukou jsou kryty rozměrnými blastery.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Proudění vzduchu kolem posádky pomáhají usměrnit i malé deflektrory na bocích kapotáže.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Triumph Explorer se výletů mimo silnici rozhodně nebojí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz