Asi netřeba dalšího přesvědčování, že ani yamaha se v terénu neztratila.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Test scramblerů v rumunském Banátu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Yamaha SCT950
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ducati Scrambler Desert Sled
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R nineT Scrambler
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW R80 stavba
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
K testu jsme si vybrali oblast rumunského Banátu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
K přepravě motocyklů jsme si vybrali pick-upy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
K přepravě motocyklů jsme si vybrali pick-upy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jako základnu jsme vybrali vesnici Eibenthal.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přeprava proběhla bez problémů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Yamaha přesvědčila, že i s 54 koňmi může být na silnici hodně zábavy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ducati naznačila, že její síla je především v podvozku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW bylo na silnici hodně silné.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stavba BMW se i přes téměř dvacet let rozdílu v rodném listě na silnici neztratila.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Občas svůj věk (a to, že ji někdo překopal) připomněla neochotou startovat.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Scramblery budily pozornost i v Rumunsku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Do Rumunska jsme se vydali hlavně kvůli terénu a nezpevněným cestám.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V lehčím terénu yamahu nízká světlá výška nijak neomezovala.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ducati si přímo říká o jízdu ve stupačkách.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Šotolinu pobíral dobře i podvozek BMW.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
U stavby prověřily polňačky například i upevnění světla.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Test scramblerů
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vlastní chybou v náročnějším terénu jsem poškodil kryt motoru, a tak jsem využil Vláďovu opravářskou formu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motocykly nás naštěstí nikdy nenechaly na holičkách a vždy jsme odjeli po ose.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Typické rozhodování – off-road, nebo asfalt?
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Během testu jsme se na strojích střídali a vyměňovali si poznatky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I na yamaze byla jízda ve stupačkách naprosto přirozená.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW bylo na silnici jako ryba ve vodě.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Yamaha nezapře své kořeny v chopperu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ducati má jednoznačně nejdelší zdvihy.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW má přesvědčivě nejsilnější motor.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přestože je základ stroje stále stejný, původnímu GS se nová stavba hodně vzdálila.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Chování v terénu ovlivňují dost zásadně i pneumatiky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jedno mají tyto motocykly společné – slovo scrambler.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vládcem terénu byl díky podvozku scrambler od Ducati.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor boxer s válci vodorovně do stran je u BMW klasika. Diky modelům nineT se vrátila do produkce verze bez vodního chlazení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
U garážové přestavby bylo třeba hlídat optimální otáčky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
I takto v Rumunsku vypadá běžná komunikace mezi vesnicemi.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polňačky yamaze naprosto vyhovovaly.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
U ducati máte pocit, že sedíte na krosce nebo na lehkém sportovním enduru.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Obrovský výkon v kombinaci se silným spodkem motoru vyžadovaly u BMW nineT velký respekt.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stavba těží ze své lehkosti.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Než se vychytají dětské nemoci stavby, je třeba mít po ruce nářadí a šikovné ruce.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz