náhledy
Letošní Dakar ovládly s velkou převahou stroje KTM 450 DR.
Autor: Jan Altner
Honza Veselý ve druhé etapě
Autor: Jan Altner
Jacopo Cerutti na startu druhé etapy letošního Dakaru
Autor: Jan Altner
Továrna KTM má na Dakaru svůj Factory team.
Autor: Jan Altner
Honza Veselý jede v kategorii, kde nesmí jezdec přijmout cizí pomoc, a svůj stroj KTM si servisuje sám.
Autor: Jan Altner
Mechanik Pavel Bartůněk
Autor: Jan Altner
Přepínání čerpání nádrží má jezdec na levém řídítku.
Autor: Jan Altner
Přední palivové nádrže jsou dvě a každá má samostatné hrdlo.
Autor: Jan Altner
Přední palivová nádrž
Autor: Jan Altner
Zadní palivová nádrž se plní separátně za sedlem.
Autor: Jan Altner
Zadní palivová nádrž má ze strany průhled, kterým snadno zkontrolujete její obsah.
Autor: Jan Altner
Vzduchový filtr mění mechanik po každé etapě.
Autor: Jan Altner
Navigační a bezpečnostní systémy musí mít na Dakaru povinně každý stroj.
Autor: Jan Altner
Pneumatiky jsou konstruované speciálně pro rallye.
Autor: Jan Altner
Řetězy ČZ Chain vynikají dlouhou životností.
Autor: Jan Altner
Brzdový kotouč i brzdové destičky dodává český Goldfren na Dakar nejen motocyklům, ale i kamionům.
Autor: Jan Altner
Výfuk RP – práce českých rukou
Autor: Jan Altner
Zásoba zdrhovacích pásek se na trati může jezdci v případě problémů hodit.
Autor: Jan Altner
Husqvarna z odkrytým „nosem“, na kterém jsou připevněny navigační a bezpečnostní systémy.
Autor: Jan Altner
Po konci každé etapy začíná mechanikům práce.
Autor: Jan Altner
KTM 450 Dakar Replica a Honza Veselý
Autor: Jan Altner
Husqvarna 450 Dakar Replica v sedle s Jacopem Ceruttim
Autor: Jan Altner
KTM 450 Dakar Replica v rukáou Milana Engela.
Autor: Jan Altner