Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fotošpionáž: chystané Porsche Turbo se schovává na Lofotech

Exkluzivně aktualizováno 
V půlnočním slunci na norských Lofotech se fotí utajovaná novinka Porsche. Nejsilnější varianta Turbo se chystá na premiéru na zářijový autosalon do Frankfurtu. Díky spolupracovnici iDNES.cz víme, že na prvních oficiálních fotkách se bude naparovat v kanárkově žluté.

Chystané Porsche 911 Turbo | foto: Iva HlaváčkováiDNES.cz

"Na dovolené na Lofotech v Norsku jsem narazila na focení nového porsche," líčí Iva Hlaváčková. "Focení probíhalo na několika místech a dělali kolem toho velké tajnosti. Odháněli lidi s fotoaparáty, auto bylo zakryto většinu času plachtou," popisuje.

kde leží lofoty

Více o pohádkových norských ostrovech čtěte ZDE

"Fotografický tým si s focením velice hrál a využíval půlnočního slunce, které na Lofotech právě panuje a vytváří unikátní světelné podmínky. Fotky jsou z blízkosti Flakstadu, nafocené ve čtvrtek 9. července okolo desáté večer," dodává spolupracovnice iDNES.cz.

Chystané Porsche 911 Turbo

Porsche Turbo je tradičním členem nejslavnější modelové řady automobilky, nosící tradiční označení 911. Ve stávající generaci (997) má 480 koní výkonu (silnější už je jen 530koňová GT2). Faceliftovaná verze chystaná na autosalon do Frankfurtu dostane kromě optimalizované aerodynamiky pravděpodobně také nový motor s objemem zvětšeným na 3,8 litru. Šestiválec by měl stejně jako ostatní faceliftované verze dostat systém přímého vstřikování paliva. Přijít by snad mělo také na dvouspojkovou převodovku PDK nahrazující stávající Tiptronic S.

Autor:




Nejčtenější

Tatra 600 Tatraplan
První prototypy Tatraplanu byly fiaskem. Musel pomoci vězněný Ledwinka

První poválečný aerodynamický osobní automobil z Kopřivnice se měl jmenovat Autoplan. Za jeho úspěšným dotažením do stavu vhodného pro sériovou výrobu stál i...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Ferdinand Porsche se svým zkušebním, nejúspěšnějším vozem Volkswagen Brouk
Vychází kniha o Porscheho začátcích pod hákovým křížem

Pro Ferdinanda Porscheho bylo bodem zvratu setkání s Adolfem Hitlerem. Po špatných obchodech byl automobilový inženýr značně zadlužený, když v květnu roku 1933...  celý článek

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Další z rubriky

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Honda Urban EV Concept
OBRAZEM: Elektrický sen doktora Blažeje, to je nádherná hondička

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Doktor Arnošt Blažej jezdil civikem první generace do nemocnice na kraji města a snilo o něm celé Československo (o autě pánové, o fešákovi Arnoštovi dámy)....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.