Diskuze
Fotošpionáž: Nové BMW 3 trénuje před startem
Děkujeme za pochopení.
KC94
už se těším
Lidi, fakt se těším. Trojku kupuju už od roku 2001, na tuto čtvrtou v pořadí si brousím zuby někdy příští léto.
Já vím, spousta lidí teď bude psát, takové a makové názory, ale je každodenní požitek s ní jezdit do práce i na delší cesty. Krásně ovladatelná, rychlá, výkonná. Pohodlí jde dost stranou kvůli tvrdosti, taky jsem měl moc technických patálií, ale i tak budu v této fetiši pokračovat.
Nesmazatelny 2.0
Hmm
Teda ty výkony nic moc. Na běžnou jízdu určitě bohatě stačí 90 kW, taky nejsem žádný závodník. Ale na druhou stranu, když už bych si kupoval BMW, tak rozhodně ne kvůli klidné luxusní jízdě, to tu máme třeba Lexus. BMW bylo vždycky sportovnější. A ty motory 85 a 100 kW v naftě i benzínu moc nechápu. To je zase pro experty, co se potřebují vytáhnout, že mají BMW woe. Až na to, že je to trojka v naftě s 85 kW za 699 tisíc na lízačku. A ještě větší výsměch je řada 1.
janduben
Re: Hmm
takto uvazuje cech , bmw - auto abych s tim jezdil jak prase, bmw je v nemecku obycejny auto jako kazdy jiny
pavelthelong
ze to jeste nekoho bavi
fotografovat zamaskovana auta. Staci si vzit par dnu dovolene, jezdit okolo mnichova nebo se tam posadit do kavarny s vyhledem na frekventovanejsi ulici. Takovych ulovku bude mit denne deset. Nemecke casopisy s auto-tematikou se stydi takove snimky uz uverejnovat
Neonym
Kdykoliv vyjedu
na projížďku někam k německému Velkému Javoru, tak tam potkám zamaskované BMW. Já jsem ale špion
Podrazza
A kruci!
Takový samolepky má na Š120 jeden starej strejda ze vsi kam jezdím na chalupu, aby tím zakryl prorezivělé díry v karoserii. Doufám, že jej nějakej redaktor nevyfotí i když do Mnichova (ani Hradiště) s tím ten strejda nejezdí.
Genial
150 KW?
To jako ten 1,5l trivalec je vykonem dal nez dvoulitrovy ctyrvalec? 150KW je neco pres 210 koni. Tak si to opravte...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha