Diskuze
Ve Francii od července maximálně osmdesátkou. Místní bojují s nehodami
Děkujeme za pochopení.
M74a86r84e53k 38P26o93s37p49í96š56i50l
Spíš to bude mít opačnej efekt. pokud jedete 70-80 tak už je to taková pohoda,že se začnete věnovat jinejm věcem,než jen řízení auta. Klasika!!! Pozornost řidičů klesne ještě víc. A spotřeba!!! No to bych se divil. Velké procento aut má 6-kvalt a zbytek 5 kvalt. Budou se ničit 2-hmoťáky u dieselu a jiné komponenty. A zpřevodování je taky dané. Takže řidič s autem s 6 kvaltem ho nikdy nepoužije,pokud nebude jezdit po normálních silnicích. Na eko to taky příznivej vliv mít nebude.Motor bude běžet mnohem déle.Lidi stráví v autě mnohem víc času. To je vytloukání klínu klínem. Nehodovost stoupá,tak nejjednodušší a nejlevnější je snížit rychlost,místo toho aby investovali(i třebas stát)do pořádné výuky a řidičských dovedností,tak raději volí jinou cestu. Kdo cestoval třebas skrz Norsko mi dá za pravdu. Jet 80 je už fakt vopruz. Ideálně na 1.třídě silnice 100km/h-110. Ostatní 90. Dálnice klidně 160km/h.Fakt jde jen o to,jak se řidiči věnujou řízení a nedělají u toho spousta jinejch věcí..
J43i98ř15í 95S22c70h69w46a90c96h
Při 80km/hod točí běžný diesel na nejvyšší stupeň cca 1500 otáček, turbobenzín cca 1800 atmo-benzín 2000-2100 otáček, takže ho lze naprosto bez problémů zařadit a používat.
R59o15b90e81r73t 12M18a49t18u89l86a
Mi je to jedno ať si v té muslimské diktatuře dělají co chtějí, jenom ať si to nechají pro sebe a netahají to jinam
J80i13ř92í 34S15c54h29w20a93c39h
a kam by to tak mohli Frantíci tahat? Snad k nám?
M36a81r57t62i43n 58J58e73l95í78n34e77k
Ono by možná stačilo, aby trochu zlevnili jejich prázdné dálnice a lidi by nemuseli jezdit tolik po okreskách.
M62i55r51o90s28l10a88v 66K63u62c94e21r71a
"Jede-li auto rychlostí 80 km/h, stačí před překážkou zastavit. Pokud jede devadesátkou, narazí do ní o rychlosti minimálně 50km/h"
Koukám, že ta debilní formulace tam pořád zůstala. Správně to mát být samozřejmě takto: Pokud auto, které jede rychlostí 80 km/hod, stihne zastavit před překážkou, pak auto, které jede 90 km/hod ve stejné situaci, do překážky narazí rychlostí minimálně 50 km/hod.
M17i25c50h35a96l 66C53h77a19l34u20p67a
Ten výpočet by mě tedy zajímal, pokud jede o necelé 3m/s rychleji, tak mi přijde rozdíl koncové rychlosti 50km/h trochu vysoký. Možná do toho berou i čas, než člověk vůbec zareaguje a začne brzdit, takže to rychlejší auto brzdí na kratší dráze.
P59a89v43e92l 18N55e35v65e54č51e98ř77a28l
Tak že nyní z tříválců (pure tech) přejdou na dvouválce, to bude bohatě stačit.
J58a55n 52T37a20r81a10b53a
Mohli být ještě přísnější. Většina velbloudů 80kmh nezvládne. Jinak ten výpočet rychlosti nárazu je samozřejmě úplný nesmysl.
V31i41k33t68o19r 54Š72e54d16i69v55ý
Tak letos to bude ve Francii masakr, takže na dovolenou až tak z dva roky, to už je to největší nadšení přejde a zase bude možné jezdit přiměřeně.
L27u64d26v71í17k 31G36a37j18d90o39š52í45k
Když tak čtu v diskusi jak se tu většina lidí rozčiluje, tak už se těším na autonomní auta. Ta totiž budou takhle jezdit furt a i kdybyste se roztrhali vzteky, tak nepřidají.
M54i97c76h46a94l 16K29o71z96d72e87r96k75a
Jednu věc nechápu. Proč se v český diskusi rozčiluje 300 lidí nad snížením max. povolené rychlosti ve Francii? To omezení se nějak týká ČR? ...nebo mají nějaké omezení ti diskutující?
Obratem dodám tři připomínky:
1) To omezení podle mě JE blbost. Stačí letmý pohled na statistiky. Např. ve Švýcarsku mají mimo obec 80 km/h (což místní diskutující asi nepostřehli) a přitom maji vyšší úmrtnost na silnicích než Němci se 100 km/h
2) Je to sice blbost, ale nás řidičů se to ve finále dotkne jen minimálně, protože 90 km/h se nedá jet všude, kde je to dovolené. Zítra si to ještě ověřím v praxi, ale 320 km trasu (65% okresky) kterou běžně jezdíváme za 4h30, bych měl teoreticky ujet nejvýš za 4h45. To je teda změna. Maximální rychlostí totiž člověk čas neušetří. Naopak mě vždycky nejvíc štvou "spěchači", kteří na rovinkách přidají na 100 km/h a v zatáčkách, kde se dá bez problému jet 70-80, brzdí na 50-60. Zdržují a špatně se předjíždí.
3) To omezení se mi nelíbí, protože se akorát vyhodí státní peníze za výměnu dopravního značení. Že bych se kvůli tomu ale musel stavět na hlavu, to ne. Sice se mě to dotkne, ale nejsem Francouz, takže o tom nerozhoduji a rozhodně nejsem v pozici, abych za to frantíkům nadával.
P68e85t41r 82B45á16č83a
Protoze jeden to zacne a ostatni myslitele se toho chytnou.
M54a91r62t90i87n 86B94a69ž68a35n89t
Snížení rychlosti=zvýšení vybraných pokut.
L87u54d71v71í66k 48G35a21j24d16o64š20í27k
Rovnáse tam být nemůže, protože nepočítáte s neznámou proměnnou - "chování řidiče", která stojí mezi tím.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Referent/ka odboru výstavby a územního rozhodování
Městská část Praha 18
Praha
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč