Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Francie chce do roku 2040 ukončit prodej aut na benzin i naftu

Ve Francii by se do roku 2040 měly přestat prodávat benzinové i naftové automobily. Ambiciózní cíl představil francouzský ministr životního prostředí Nicolas Hulot. Zatím není příliš jasné, jakým způsobem toho chce francouzská vláda dosáhnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠH

tak francouzští komouši se už pod vlivem eu a makarona úplně zbláznili8-ostředověk nekončí-trvá!!

0 0
možnosti
VR

Američani protěžujou CNG v Evropě už x let pro osobní auta, LNG pro lodě, vlaky a nákladní vozidla a to jejich váha a síla je úplně jiná než EU potažmo Francouzi s jejich protěžovanou elektromobilitou a jednou se střetnou a myslím, že Američani to vyhrají.

0 0
možnosti
KF

K12a49r46e33l 45F37a69j24t

8. 7. 2017 21:07

Ať už jdou s tou výlučnou podporou elektromobility (jako jediné alternativy) někam ... pokud by too mysleli vážně, už teď by měli ne přemýšlet, ale makat na zdrojích a sítích pro potřebnou kapacitu. Pokud pominu to, že státní rozpočty přijdou o gigantické peníze ze spotřebních daní a tyto peníze neumí ni neplánují ušetřit, znamená to, že se díky dani rapidně zvedne cena energie. To by nebyl až takový problém, pokud by to byla energie pro dopravu, ale problém to bude když to zdraží otop, světlo, chlazení ... Navíc reálně nejsme schopni zajistit napájení možná ani pětiny počtu automobilů, protože každý holt garáž nemá a mít nebude a nabíjecí stojany co šest metrů podél silnic s parkováním jsou kravina, stejně jako to (co nefunguje i teď), že řidič elektroauta odjede od stojanu hned po nabití ... prostě tam stojí jak na parkovišti dokud potřebuje. Takže dokud nebude baterka pro auto na zaklapnutí a odnesení na nabití domů, tzn, do váhy nějakých šesti kilo, je to celé kravina - a dojezd přitom až tak nehraje roli, při řádově dvou či tří stovkách kilometrů reálného provozu to bude chtít mít každej nabité max. co druhý den.

1 0
možnosti
MC
VR

A jak to bude, když v té době už se EU dávno rozpadne (rozpadl se SSSR na věčné časy i Tisíciletá říše), ale ostatní země spalovací motory nezakážou? Čili cizinci budou mít výkonější a lepší vozy než Francouzi.

5 3
možnosti
PN

A jak jste přišel na to, že cizinci budou mít výkonnější a lepší vozy? Už teď je jasné i malému děcku, že elektromobili jsou výkonnější a lepší. Ano dnes ještě mají menší dojezd a pomalé nabíjení, ale sorry to už se určitě za 20 let řešit nebude, protože to bude vyřešené. Stačí se podívat do historie a rozdíl o proti současnosti. Před 10 lety obycejna eauta dojezd 80km, Tesla Roadster 300km. Dnes obyčejná eauta dojezd 200 km, a už se prodává i Bolt s 300 km dojezdu. Tesla dojezd 450 km.

Za 10 let to bude opět o něco více postupnou evolucí, žádná revoluce, ale řekl bych že za 20 let se už dojezd u eaut řešit opravdu nebude, protože bude dostatečný. A nabíjení také ne.

Takže to vaše přihlášení nemá žádnou logiku ani reálný základ. Spíš to bude přesně naopak.

0 3
možnosti

J50o81s71e95f 76Š17v22e52c

8. 7. 2017 11:03

Už vymysleli dopravní letadla na baterie či lodě? ;-D

2 0
možnosti
PN

Dávno, kde žijete? V 15. Století?

0 1
možnosti
RP

;-D a to jsem si myslel, že nejblbější politiky máme my,;-D

6 0
možnosti
Foto

Francie přejde na šlapací pohon, i když to zvýší produkci metanu- skleníkového plynu par excelence.

Do té doby bude i "ochrana klimatu" už jenom historie, jako nemoc šílených krav nebo "le Waldsterben". Jistě si politika vymyslí jiné zdroje mimořádných daní.

1 0
možnosti
TK

A ještě by mohli zákonem nařídit vědcům do té doby navrhnout supermini fůzní reaktor, který ty spalovací motory nahradí. A nebo zakázat zbytečné přemisťování lidí. ;-)

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...