Diskuze
Krásný Polonez slaví 40 let. Spojil starou polskou techniku a italský design
Děkujeme za pochopení.
M91i22c76h25a16e60l 18E33d 11H50o98r58s32k97ý
42
T38a41d48e21á87š 81P54o29d84o33l48k17a
Nejporuchovejsi auto, ktere kdo kdy vyrobil.
J89o97s55e24f 90V68a48l70a
Polonez nemel "techniku 50.-let", protoze original F 125 se vyrabel 1^967-72 v Italii a do roku 1982 v Argentine. Nicemene karoserie nesedela k podvozku, karoserie byla sportovne strizena, ale auto melo prilis vysoky podvozek a vypadalo jako nedodelek. Na bazi podvozku F125 dokazali jini postavit krasne kusy, treba F 125S Samantha
J97i57ř31í 82S48c46h92w88a16c52h
Italský F 125 měl (dle wiki) modernější motor OHC. F 125 polski měl starší motory OHV. Takže s tou technikou z 50. let je to pravda.
P67e89t65r 44M10i28c62h24a64l
Šunt v hezčím kabátu.
J31i21ř71í 36P52o76k97o70r20n76ý
v galerii máte jeden z posledních typů, a ne ty první, jeden prvních Polonezů u nás jezdil v Narexu, ale rychle ho nahradily T 613...
J86a58n 40S20l61a98v80í20k
Nikdy to nebyl hezky stroj a vůbec ne design Italy. Byl to polsky šunt a právem jsme se mu a jeho qalite smáli. Socialistická bída made in PL.
J65i71ř51í 87N65e23u42m65e57i51s55t96e36r
No, italský design. Když vezmu, že simca/chrysler 1307 představený v roce 75 byl "elegancí" minimálně srovnatelný a renault 20/30 byl s takovouhle kastlí designem o krok napřed, tak to zas tak velká paráda není.
J60i76ř13í 27B59r35u30t77o16v49s75k82ý
V době Škody 100,110l a jiných,Moskvič 412 to bylo jediné auto východního bloku,které trochu vypadalo,pak byl ještě Žigulík-ten byl pro straníky přednostně
O21d28s93t37r79a14n44ě29n18ý 96U51ž23i42v55a58t93e86l
R28a56d24e22k 50D35o80l37e92ž11a73l
Ty Polonezy Cargo se v devadesátých letech docela dovážely do Česka, jestli vzpomínáte. Ale dlouhé trvání to nemělo.
P59e42t59r 31S74z15i53l93i48c37z77a46i
Vždyť to byl křáp!!!
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!