Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Garáže gentlemanů: Aston Martin Rapide a DBS pro 007

  17:00aktualizováno  29. ledna 18:53
Čím bude James Bond jezdit do Casina Royale? A co si pořídí britský gentleman na cesty mezi pánským klubem a golfovým hřištěm? Odpověď je jednoduchá - Aston Martin. 007 bude prohánět padouchy v modelu DBS, jehož podoba je utajována stejně bedlivě, jako tajemství Jejího Veličenstva. Do výbavy lordů přibyde k dýmce, tvídovému saku a majordomovi 450 koňový rapide.

Špionážní fotografie, které ukazují jak bude nejnovější bondcar vypadat, pochází tentokrát z velmi neobvyklého zdroje. Firma zabývající se výrobou hraček poskytla fotografie nového Astonu DBS serveru Pocket-lint. Miniaturní auto pro Bonda bude k mání za necelých 12 liber od října letošního roku.

Aston Martin DBS
FOTOGALERIE

DBS

Dvacátá první bondovka Casino Royale ještě není ani dotočená a už nyní je jasné, co v ní nebude a co naopak bude chybět.

V roli agenta-gentlemana se už neobjeví pohledný Ir Pierce Brosnan a jako nejnovější bondcar se představí ta nejméně překvapivá varianta. Dubléři Daniela Craiga budou předvádět divoké smyky po horké evropské půdě v nejnovějším Aston Martinu.

Nákupní taška pro Bonda ...VÍCE
Aby se astronomická suma, kterou koncern PAG (luxusní odnož Fordu) zaplatí za nejdražší product-placement na světě, vyplatila, půjde o velkolepou propagaci nového modelu. Znalci bondovek bědují, že ty nejnovější se stávají především arcidrahými reklamami na auta, Casino Royale jim dá zřejmě za pravdu.

Tak se tedy po sérii různých BMW a špičkovém A-M Vanquishi na sklonku letošního roku představí v rukách agenta 007 štíhlé kupé Aston Martin DBS, o němž zatím výrobce pečlivě tají většinu údajů kromě jediné zveřejněné skicy.

Jasné je zatím jen to, že opět nebude chybět řada obranných i útočných pomůcek a důmyslných zbraní a že si Craig jako budoucí 007 při nedávné návštěvě vedení anglické automobilky nové kupé DBS už vyzkoušel při krátké testovací jízdě a tak mu nebude dělat problém udržet si před kamerou za jeho volantem stále suverénní výraz.

Čtěte také: NATÁČENÍ NOVÉ BONDOVKY STARTUJE PRÁVĚ DNES

Aston Martin Rapide - FOTOGALERIE

Rapide

Čtvrtou variací na téma DB9 je po coupé, volante a vantage čtyřdveřová pětimetrová limuzína jménem Rapide, která byla představena jako studie v Detroitu. Modulární hliníková platforma VH, která nese mj. i závodní DBR9, narostla kvůli rapide o 25 cm a vznikl elegantní a vyvážený pětidveřový liftback(!) s reálnou vyhlídkou na sériovou výrobu v horizontu dvou let. Mohl by se stát nepříjemným konkurentem pro high-endové drahé a výkonné limuzíny malosériových prestižních výrobců typu Bentley či Maserati.

Nástupce zvěčnělé lagondy si sice dal pěkně na čas, ovšem přivezl za to techniku, která rozhodně neurazí; za přední nápravou uložený šestilitrový dvanáctiválec vyvíjí více než 330 kW a přes samočinnou převodovku ZF Touchtronic, umístěnou u zadní nápravy, pohání kola tamtéž. Proti sériovému kupé DB9 narostl rapide o 30/4/4 cm (d/š/v) a poupravil převodové poměry směrem ke komfortu, ovšem pohotovostní hmotnost narostla jen o 140 kg a jízdní výkony by tak neměly zásadně utrpět.

Interiér pochopitelně zazáří luxusními materiály a stylem, chybět nebude ušlechtilá kůže Connolly, kvalitní světlé dřevo a čtyři samostatná, maximálně pohodlná, individuálně nastavitelná křesla. Každý cestující bude mít k dispozici multimediální obrazovku a všem bude na hlavu i do duše dopadat dostatek světla průhlednou střechou z polykarbonátu. Zdá se, že na trhu luxusních limuzín bude zanedlouho o něco krásněji a dost možná nebude stačit ani plánovaných 500 kusů ročně, i když má každý z nich vyjít na 160 000 liber (6,7 milionu korun).

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin DBS

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Aston Martin Rapide

Autoři:




Nejčtenější

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Kdo peče s kým a kdo koho vlastní v automobilovém průmyslu?
Kdo komu patří: přehledný průvodce automobilkami

Letošní prodej Opelu společnosti PSA opět změnil situaci na poli automobilových koncernů a aliancí. Kdo peče s kým? A kdo koho vlastní? Připravili jsme velký...  celý článek

Test zimních pneumatik pro SUV
Suverenita SUV je v zimě zrádná. Pohon všech kol zimní gumy nenahradí

„Kvalitní zimní pneumatiky jsou bezpodmínečně nutné i u pohonu všech kol,“ varují odborníci, kteří otestovali pláště pro velká SUV v rozměru 235/55 R 17. Ty...  celý článek

Opel Insignia první generace
Ojetý Opel Insignia boduje cenou. Minusem je prostor a kila

Insignia na trhu s ojetými automobily prodejní rekordy netrhá. To se přirozeně projevuje na cenách vozů. Jako ojetina tak přijde levněji i o desítky tisíc ve...  celý článek

Turbodiesel V6 TDI koncernu Volkswagen
Podle kapitánů automobilového průmyslu není diesel žádná mrtvola

Diesely rozhodně nejsou ze hry, shodují se výrobci aut i jejich dodavatelé. Do vývoje naftových motorů v uplynulých letech investoval autoprůmysl obrovské...  celý článek

Další z rubriky

Elektrická tříkolka Nobe
Autofotka týdne: Nádherná elektrotříkolka z Estonska

Zatím je to jen počítačová vizualizace, pokud ale tvůrci seženou peníze na vývoj a start výroby, bude to parádní retro odkazující na italskou designérskou...  celý článek

Wey
Autofotka týdne: Číňané jsou největší překvapení autosalonu ve Frankfurtu

Čínské automobilky udělaly na letošním frankfurtském autosalonu dobrý dojem. Zda je to pro zavedené automobilky špatná zpráva se teprve ukáže. Do Evropy se...  celý článek

Pilot Formule 1 Lewis Hamilton představil na autosalonu ve Frankfurtu...
Auťák z jiné planety: Mercedes-AMG Project One je ochočená formule

Frankfurt nad Mohanem (od zpravodaje iDNES.cz) Ještě nikdy nemělo silniční auto tak blízko k formuli 1 jako chystaný Mercedes-AMG Project One. Supersport má uzavřenou karoserii a dvě místa v kabině, jinak...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.