Diskuze
Nejambicióznější čínská automobilka zakládá novou značku elektromobilů
Děkujeme za pochopení.
J58o46z31e73f 80K77o72s64t65e73l81a95n52s21k86ý
K elektromobilom neexistuje žiadna rozumná alternatíva. Najneskôr o päť rokov sa budú predávať za cenu spaľovákov a tie už bude potom chcieť len menšina. Elektromobily už to svojej podstaty sú konštrukčne jednoduchšie, a tým aj spoľahlivejšie. Netreba meniť olej, sviečky, filtre a ďalšie prkotiny. Dámy ocenia jednoduchosť ovládania, tichú jazdu a veľkorysý priestor. Bonusom budú 2x či 3x nižšie náklady na "palivo".
A o cene pri opätovnom predaji škoda hovoriť...
Infraštruktúra sa buduje, dojazd sa predlžuje a nabíjanie naopak skracuje. Stačí sa pozrieť 5 či 10 rokov späť.
Tak prečo stále ďalší a ďalší "experti" v diskusiách kvákaju o nezmyselnosti elektroáut?
J49a84k34u35b 94S21e33k81e71r45a
Kde všichni zastánci servisovali svá auta na spalovací motor, že pořád argumentují servisem, jako by je stál nějaké astronomické částky... A ano, kromě oleje 1x za 2 roky, jednoho filtru a pár drobností vyjde servis Ev vozu stejně...
P25a27v67e46l 62O89t59i15s73k
Já čtu téměř obden jak vzniká nějaká automobilka na EV, k tomu čtu jak stávající automobilky začnou chrlit miliony EV pozor v EU je musí začít chrlit od r.2021 jinak nesplní flotilové emise a za dalších pár let bude ještě hůř , podle toho jaké jsou schváleny emise na další roky a tohle není nějaká vzdálená budoucnost , to je realita velmi blízká. Jenže tady narážíme na takový problém, o kterém se vlastně ani nemluví. Jedna věc je ty auta vyrobit, to asi zas takový problém není, ale druhá věc je tyhle e-auta prodat, přičemž zatím se prodávají e-auta jen tam kde je to podporováno finančně a to dotacemi a úlevami na daních, nebo finančním znevýhodněním či omezením a zákazy provozu spalovacích aut, nebo kombinací všeho dohromady. K tomu cca 60 procent obyvatel EU,tedy potencionálních zákazníků bydlí v bytech a nemaji tudíž možnost využít tu jednu z mála velkých výhod EV tedy nabíjení doma . A fakt argument že lidi s paneláku nemají na EV je úplně mimo, za prvé tahouny prodejů nových aut není ČR ale jiné státy tam ve městech ( a do města je EV nejlepší) fakt v bytech nebydlí jen socky. tak mě jen tak napadlo co se bude dít, když výrobci podle přání politiků nasekají miliony EV ale lidi je nebudou chtít, tedy aby jsme si rozumněli, samozřejmě nějaká poptavka bude a určitě se zvýší, ale co když bude prostě stále drtivá většina kupujících požadovat spalovací motor.
V98l55a57d34i48s61l33a85v 83B49u61r26y65š54e98k
automobilky nasekají jen tolik EV kolik jich prodají, dělat jich víc by nemělo smysl a když bude drtivá většina lidí požadovat spalovací motor, tak si ho ta drtivá většina koupí, tak jako teď, nic se na tom nezmění, tohle jsou jen zbytečné starosti, dobře to dopadne, uvidíš, pořadníky na TDI a plné sklady EV jistě nebudou, taková představa je hloupá
M92a61r34e73k 35P64o59s37p76í61š55i96l
elektromobily jsou kravina. Kdo sledoval úterní 90 ́ na téma paliva pro budoucnost,tak si udělal představu. Na elektromobily nebude ani infrastruktura a ani dost energie a pokud nebude energie,začne se pálit opět fosilní palivo ne třebas v EU,ale třebas v Rusku a jinde a budou nám dodávat eletriku. A to je pak postavené na hlavu. A nyní zjišťujou,že elektromobil nemá nulové emise ani náhodou. Jen to kouří jinde. A to co se bude dít s vysloužilýma bateriema se zatím moc neřeší,jelikož to budou tak obrovskéé náklady,že to nikdo platit nebude chtít. Něco jiného bude pohon vodíkem. Ale musí se nalézt zdroj pro masové použití. Bionafta 1 a nebo 2 kategorie řešením nejsou.Jen doplněk.
M20a91r46t46i47n 34K50a39r75á11s55e58k
Ano vodik je neco jineho - tech zdroju pro nej potrebujete asi ctyrikrat tolik nez pro pohon elektrinou z baterek, a jako bonus pro nej potrebujete radove drazsi infrastrukturu.....
Neco jako "ne, postavit tam cyklostezku je prilis drahe a slozite, radeji tam postavme sestiproudou dalnici, to bude urcite jednodussi a levnejsi".....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Kuchaře/Kuchařku pro střední školu
Střední škola a Mateřská škola Aloyse Klara
Praha
nabízený plat:
20 000 - 29 000 Kč