Diskuze
Genialní Ferdinand Porsche, rodák z Vratislavic
Děkujeme za pochopení.
Slavo KE.
diskuse o FP
ahojte Bratia češi citam celkom pekne si tu koketujete ale ani jeden nema pravdu nic nove ste neobjavili myslim hlavne je to ze je po vojne tak rozoberame co bolo prve vajce alebo sliepka? ale viem urcite ze podstatne je to ak by niekto z vas mal teraz v garazi to tzv.Porsche urcite nerozoberate porsche verzus ledwinka je tak,?majte radsej clovek cloveka radsej a nech dokazete aspon to co nejaky PORSCHE.ahooojte
jarda
POrsche
dalsi clanek pro srovnani je tady na tech strankach. http://www.svetveteranu.cz/portret-ferdinand-porsche.html
ja
cech???
Prof. Dr. h.c. Ferdinand Porsche (September 3, 1875 – January 30, 1951) was an Austrian automotive engineer. Porsche was born to a German speaking family in Maffersdorf (Vratislavice nad Nisou), Bohemia, Austria-Hungary.
takze, mily polointeligentni cechackove, Ferdinand Porsche byl nemec a ne cech! Zas ten debilni cechackovsky narcismus! Nejste stredem vesmiru, nejste nejchytrejsi, nejste nejhezci, nemate nejatraktivnejsi holky, nejste nic, jen mate plnou hubu kecu o sve dokonalosti.
pavelthelong
Re: cech???
mily Ty, pokud jenom trochu umis cist, tak pises, ze byl narozen v Cechach, ve state Rakousko-Uhersko, v nemecky mluvici rodine. Formalne vzato, byl RAKUSAN narozeny v Cechach, nemecke narodnosti. Pokud se nemylim, kazdy afroamerican, hispanec nebo indian narozeny v USA si rika American. Pokud to tedy vezmeme do dusledku, tak tu do 28.X.1918 byli pouze Rakusani a zadni Cesi. A otazku, jestli Franz Kafka byl Cech nebo Nemec nebo Zid, si strc laskave........za klobouk, ano ?
.
S talentem raději zdrhnout, doma nechat nadané tuneláře a profesionální amatéry
Názorný příklad, jak zdrhat z Kocourkova a upatnit svůj talent raději v cizině - Forman, Kundera, Porsche, Lendl, Navátilová, Antonín Dvořák...a desítky jiných, kteří doma nedostali prostor
hugo
Re: S talentem raději zdrhnout, doma nechat nadané tuneláře a profesionální amatéry
jsem měl doma jeden pokoj, je to dostatečnej prostor nebo mám taky vycestovat
Baggerfuhrer
beru zpet
Tak koukam, ze Ferdinand je opravdu hodnocen jako "stihac tanku." I kdyz jeho "stihani" mno, ehm.
Baggerfuhrer
Ach jo, jakej stihac tanku ?
"Stihac tanku" Ferdinand byl mastodont s dvaceticentimetrovym celnim pancirem, postavenej jako z nouzectnost na nevyuzitych podvozcich prototypu tanku Tiger, zadnej stihac tanku, to uz spis samohybna houfnice, stihace tanku byly podvozky beznych tanku, na nichz byly nastavby se silnejsi a vykonnejsi zbrani, nez puvodni tank mel, obvykle bez otocne veze (Marder, Hetzer, Nashorn). Kdyz uz Porsche, chybi tady jeho prototyp věže do tezkeho tanku Tiger 2, ktery konkuroval věži Henschela. Ferdinand nebyl nijak uzasna zbran, nemel obranu proti pechote a mel vubec problem sam dojet do prostoru boju, diky sve hmotnosti a poruchovosti (Porsche zkonstruoval slozity system pohonu, kdy motor tanku vyrabel elektrinu - hle, viz brusle se svetly - a ta pohanela pojezdova kola(!). Ovsem pokud uz se Ferdinand dostal na palebny post a neochrozovala ho pechota, kraloval.
Rotující Adalbert
Re: Ach jo, jakej stihac tanku ?
Ferdinand byl proste jen neprakticky, megalomansky bojovy prostredek. Za cenu jednoho se dalo vyrobit urcite slusne mnozstvi napr. Stug III. Nemcum to vubec v tomto ohledu moc nemyslelo...
Kuba
no....
Nechci tady dělat chytrýho, protože mě Porsche zas tak nebere, ale není to náhodou tak, že ten legendární Porscheho Brouk je vlastně jenom okopírovaná Tatrovka, kterou navrhnul jistý pan Ledwinka? A mimochodem, ten stíhač tanků se taky zrovna neosvědčil, vojáci od Kurska by to potvrdili....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...